نه چندان موقت! :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

نه چندان موقت!

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ب.ظ
حالا اگه سایت سنجش باز شد :/

+ بعدا نوشت: باز شد و دیده شد. ولی خب پسندیده نشد :|
  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۵۶)

شماره داوطلبیتو بده خودم میگیرم برات:)( تلخند ناشی از دیدن رتبه ی خود)
واس من باز میشه خوبم باز میشه این مایه دق رو هی ببینم
پاسخ:
چشمت شور بود الان برای منم باز شد :|
  • هولدن کالفیلد
  • چقدر موقت مثلا؟ :|
    پاسخ:
    خیلی! خییییلی! :/
    خوبی گل پسر؟آب قند لازمی؟:))))))
    پاسخ:
    انتظار اینقدر بد رو داشتم :)) شوک بهم وارد نشده که آب قند بخوام :/
    اصن این پست ریزه میزه به سیستمِ گُنده نویسی‌ـاتون نمی‌آد. :| ریز می‌بینمش :|
    پاسخ:
    برای همینم نوشتم «خیلی موقت!» :)) 
    حالا سیستم گنده نویسی من رو می‌پسندین یا نه؟ :)
  • هولدن کالفیلد
  • بدو بیا خبر بده گند زدی هیچ امیدی نیست میمونی پشت کنکور که تموم بشه بریم به کار و زندگیمون برسیم
    پاسخ:
    گند زدم، ولی یه کور سوی امیدی هست هنوز! باید نتایج انتخاب رشته بیاد :)) عجالتا میتونی بری دنبال کار و زندگیت :)
    این پست رو دوس دارم
    فانتزیم بود یدونه ازین پست کوتاه یه جمله ایا بذاری
    بذاریشااا
    پاسخ:
    الان چه حسی داری که فانتزیت محقق شده؟ :))

    اگه میخواستم بذارمش که نمینوشتم «خیلی موقت» :|
  • احمدرضا ‌‌
  • رتبتو بگو ما رو از دلشوره در بیار
    من الان سه تا کنکوری میشناسم
    از خودشون بیشتر استرس دارم از بس که فوضولم :))
    با من این کارو نکنید من قلبم ضعیفه. سکته میکنم میفتم رو دستتون ؛ باتری قلب هم دیگه وارد نمیشه ؛ باید منو به ژنراتور وصل کنید :)
    پاسخ:
    نگران نباشین چهار رقمیه :-"

    + یه باتری خورشیدی بهتون وصل میکنیم ولتون میکنیم تو بیابون D:
    خب بیا فکر کنیم "خیلی موقت" اسم خاصه!نه ویژگی پست! ببین من الان عزادارم درست نیست اینجوری بام برخورد کنی:(
    پاسخ:
    «عزاداران بَیَل» کتاب کی بود؟ اگه گفتی؟ D: { از همین لحظه مرور تاریخ ادبیات را آغاز میکند :| }
  • احمدرضا ‌‌
  • + بعد شبا که خورشید نیست چیکار کنم؟ :)

    (بیمار عوضی روانی. نمی فهمه من الان نتیجه کنکورم اومده گیر داده به باتری خورشیدی هم خودتی :)))
    پاسخ:
    باتری خورشیدی که تمامِ انرژیش رو به سیستم تحویل نمیده خب :| یه بخشیش رو ذخیره میکنه برای شب :/

    + نه اتفاقا الان شدیدا نیاز دارم به یه بحثِ متفرقه تا حواسم پرت بشه :))
    غلامحسین ساعدی بود ملقب به گوهر مراد
    گهواره و گور
    توپ
    ترس و لرز یا همچین چیزی
    اینم بقیه کتاباش بود...
    ادبیاتو هشتاد زدم لعنتی -_-
    پاسخ:
    ایول بابا o_O
    خدا بپسنده ما وسیله‌ایم. :)))))) 
    پاسخ:
    مگه پراید وسیله نبود؟ :)))
  • احمدرضا ‌‌
  • من قلبم تند تند میزنه. بعدشم تو این هوا اونم وسط بیابون باید برق کولرگازی قلبی رو هم تامین کنم.
    اصن نیروگاه برق آبی میزنیم ؛ با تف برق تولید کنه :))
    پاسخ:
    من دیگه مغزم برای جواب دادن نمیکشه :))
    فک نکنم امشب بیاد! پارسال برا ما ۱۲ ظهر بود که اومد! کیپ کام اند گو تو بد به نظرم :دی
    میتونم بپرسم چه رشته‌ای مد نظر دارید؟
    پاسخ:
    الان تقریبا یه ساعته که اومده :)) برای همین گفتم چرا باز نمیشه D:
    باز در شناخت حرفای فلسفه‌ـیم دچار اشتباه شدین :| بُعدِ روحانیه وسیله منظورمه :-d
    *می‌پسندیم آقا...می‌پسندیم :)
    پاسخ:
    منم منظورم بعدِ مادیش نبود البته D: یه چیز دیگه میخواستم بگم :)) 
    از اول همینو میگفتین خب :/
  • هولدن کالفیلد
  • ببین 1000 هم چهاررقمیه، 9900 هم چهار رقمیه، با اولی میتونی تهران هم قبول بشی!
    چنده رتبه ات بچه؟ :|
    پاسخ:
    اصلا نمیخوام خودمو لوس کنم‌ها، ولی جانِ چارلی بذار نگم :|
    @فِری
    واو...زمانِ ارسال کامنتتو خام خام
    پاسخ:
    من همیشه عصبانی بودم که چرا بعد از 23:59، بیست و چهار نمیشه ساعت :|
    صابخونه ای خیر سرت 
    کامنت دونی م که گرمه
    برو چایی ای چیزی بیار پذیرایی کن

    +دارم گرویتی فالز رو میبینم:)))احسنت میگم به کودک درونت واس این سلیقه ش.فوق العاده س.میبل.دوس پسراش :دی و دیپر رو هم الان قد میبل دوس دارم:))
    پاسخ:
    ما فقط قهوه اسپرسو با کاپ‌کیک اینجا سرو میکنیم {یقه‌ی کتش را مرتب میکند}

    + من کودک درون ندارم؛ خودم کودکم اصلا D: دیپر و میبل به کنار، فقط عمو استن :)))
    عهههه! نمیدونستم. فک کردم نزدن :))
    خب پس گت اوت آف بد اند پرس f5 اگن اند اگن اند اگن :)
    پاسخ:
    جواب رو هم یک ساعتِ پیش دیدم D: کلا تموم شده ماجرا الان :))
    @نیلو
    میبینی تو رو خدا؟ افانتم تتفکرون واقعاً؟ :دی

    خیلی باحاله که زمانارم میبینیا نیلی. دقتتو دوست داشتم :دی
    پاسخ:
    من که ایمان آوردم :))
    فکر کنم من بیشتر از کنکورى ها استرس دارم
    اصلا فکرشو میکنم که دو سال دیگه چجورى باید این حجم از استرس رو تحمل کنم استرس میگیریم واى به حال اون موقع 
    امیدوارم بهترین نتیجه ى ممکن رو بگیرى 
    پاسخ:
    دوربینتون رو بغل کنید آرامش بگیرین :))
    از دور ترسناک‌تره! من الان واقعا استرس خاصی نداشتم. البته شایدم بخاطر اینه که عمق فاجعه رو میدونستم از قبل :|
    ولی کلا تشکر :))
  • פـریـر بانو
  • ندیدی هنوز؟ من می‌زنم سایت باز می‌شه که!
    پاسخ:
    چرا دیدمش :) پست مال یه ساعت پیشه :) 
    نمیگی؟ دل شوره مردیماا 
    پاسخ:
    اگر بگم هم چندان حالتون بهتر نمیشه ها ولی :/
    اوممم... میدونم چه حسیه بعد دیدن نتیجه...
    ایشالا خیره 
    پاسخ:
    ممنونم :)) همینکه اصلا دلشوره داشتین خیلی خیلی ارزشمنده برای من و بقیه کنکوریا کلا :)
  • פـریـر بانو
  • دیر دیدم. خوبی؟
    پاسخ:
    بلی ممنونم :)
    میدونستم اینطوری میشم؛ برای همینم احساسِ خاصی ندارم راستش! عزاداری‌هام رو ماه‌های قبل کردم :/
    ان شاء الله خیره
    پاسخ:
    ان‌شاء‌الله :)
  • פـریـر بانو
  • خلاصه خواستی حرفی بزنی درد دلی چیزی ماها هستیم. نذار تو دلت بمونه. حالت هم خوب باشه. عاقلی. خیالم ازت راحته که می‌دونی چی کار کردی و غصهٔ بی‌خود نمی‌خوری. درسته چارلی؟
    پاسخ:
    درسته :) خیالتون راحت باشه؛ دوباره همه چی رو درست میکنم :)) 

    + ممنون که نگران حالم بودین :)
    من سال بعد کنکور دارم! بعد هرکی رو هم توی بلاگستان می‌شناختم، میگه بد داده کنکور رو :| بابا یکیتون خوب میدادید آبروی وبلاگنویسی رو حفظ می‌کردید خب :)) شیطون میگه وبلاگو ببندم برم پی کار و زندگی :))
    + به قول هولدن، ۱۰۰۰ چهار رقمیه، ۹۹۹۹ هم چهار رقمیه! من خودم به دور و اطراف اولی راضی‌ام اما با دومی سکته میزنم! امیدوارم دور و اطراف اولی بوده باشی و از اینکه استرس نداری هم خوشحال نباش. آرامش قبل از طوفانه. (می‌رود نفر بعدی را دلداری بدهد :| )
    پاسخ:
    اول که ممنون از کامنت آرامش‌بخشتون :| D:
    این یه اصلِ کلیه که هیچکس از نتیجش راضی نیست :)) حتی رتبه اول هم اگه برید پیشش می‌بینید داره فحش میده به سازمان سنجش :)))

    + چندان نزدیک به اولی نیستم :) ولی خب کاری از دستم بر نمیاد فعلا! و شاید هم آرامش قبل از طوفان باشه، ولی بعد از طوفان میتونه یه رنگین کمان باشه :))
    + نفرِ بعدی رو بخاطر من بهش رحم کنید D:
  • פـریـر بانو
  • آفرین. آخه می‌دونی؟ کسی که بخواد به هدفش برسه می‌رسه. هرطور شده می‌رسه. تو هم می‌تونی.

    تشکر نمی‌خواد.
    راستی! من زیادی اینجا ساکت بودم و تبریک هم نگفتم بهت. دوربینت مبارکت باشه. چرخش برات بِعَکسه ایشالا :))
    پاسخ:
    و من با خوندن خطِ اول لبخند شدم :) (@کپی‌رایت حریر) 

    خیلی ممنونم :)) ایشالا شما هم یه گیتار بگیرین تا تارِش براتون بلرزه D:
  • اسمارتیز :)
  • من که فقط ندای «چی فکر میکردیم، چی شد» دارم سر میدم از وقتی رتبه رو دیدم :/ :)
    پاسخ:
    ولی من همون که فکر میکردم شد! نمیدونم کدومش بدتره راستش :)) 
    امیدوارم که رشته‌ی موردعلاقه رو توی یک دانشگاه مناسب قبول بشید و خلاصه، به خیر و خوبی بگذره... 
    هووووم! بعد طوفان میتونه رنگین کمان باشه... یاد فیلم After the Storm افتادم.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)) 
    خودم هم از جمله‌ی عمیقم متعجب شدم D: فیلمه رو ندیدم، ولی یه سرچ که کردم خلاصه داستانش جالب بنظر میومد. تشکر که گفتین :))
  • פـریـر بانو
  • همیشه لبخند بشی ایشالا! :)

    مرسی مرسی! :))
    پاسخ:
    شما نیز :)

    :))
     وقتی خواننده ی یه وبلاگی ، ناخودآگاه شریک بخشی از دنیا و افکار اون آدم میشی . مثل من نسبت به شما . ناخوداگاه احساس نزدیکی می کنی باهاش ، توی غم هاش ناراحت میشی و پابه پای نگرانی هاش نگرانی ، مثل الان من نسبت به شما .
    اینجا رو خیلی نگران باز کردم ...
    از صمیم قلب دلم می خواد ، از دل این رتبه و انتخاب های در پی ش ، بهترین اتفاقات بیان بیرون .
    که همه مون می دونیم کنکور آخر دنیا نیست و اول راهه و الخ .
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنونم :))
    پس بذارید بگم که من هم برای شما خیلی خوشحال شدم! تبریک میگم بخاطر رتبه خیلی خوبتون :)) توی دانشگاه به یادِ ما هم باشین D:
    و بازم ممنونم :)
    ذات کنکور و سنجش خرابه. ذات همه چیز خرابه. برق خونه‌ی ما ساعت 12 و بالطبع اینترنت رفت به امون آمون. :::( (نقطه‌های دوم و سوم و چهارم اشکن!)
    پاسخ:
    اصلا بیاید نهنگ آبی نصب کنیم :)))
    رتبه چندی ؟
    + سایت سنجش پدرش در میاد بره یه ۳ تا برنامه نویس بیاره بهینش کنن
    پاسخ:
    بد :))

    + سازمان سنجش حتی حال نداره طراحیِ دفترچه انتخاب رشته‌ش رو یکم قشنگ تره کنه :/ بیاد کدنویس بیاره؟ :))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • بنده از همین تریبون تاکید می کنم نیاید بهشتی و مجلسو ترک می کنم.
    پاسخ:
    با این رتبه حتی از سرویس‌های بهداشتی اونجا هم نمیتونم استفاده کنم! چه برسه به درس خوندن تو بهشتی :|
  • احمدرضا ‌‌
  • @عین الف

    برنامه نویسا از سایت سنجش دل خوشی ندارن حاضر نیستن براش کار کنن :) از بس که این سایت ملتو سکته داده:))
    بعد از خودپرداز موقع واریز یارانه‌ها، سایت سنجش اصلی‌ترین عامل حمله قلبی در کهکشان راه شیری هست.
    پاسخ:
    اصلا آزار داره کلا سازمان سنجش :| یبار نشده که دقیقا همون زمانی که میگه نتایج بیاد :/
    @احمد رضا

    آره والا !
    پاسخ:
    :-"
    واااااای تموم شد:))))
    خداروشکر .
    ایشالا که نتیجه انتخاب رشته حدقل همونجوری باشه که دوس داشتی:))
    پاسخ:
    مگه میشه وقتی نتایج اونجوری که میخوام نبوده، نتایج انتخاب رشته دلخواهم باشه؟ :)))
    + خیلی تشکر البته :))
  • کوالای پیر
  • خب اگه 4رقمیه که یکی از دانشگاه های تهران یا شهرهای بزرگ احتمالا قبولی پس ناپلونی رو نپیچی :))
    پاسخ:
    توی تهران که شانسی ندارم کلا :| ولی خب ناپلئونی رِ به شما میدیم در هر حال :)) شایدم هیتلری حتی D:
    تجربی بودین یا ریاضی؟

    پاسخ:
    ریاضی :)
    بعضی از این فیلما هستن که یه دستگاهی رو نشون می دن. آدمه می ره توش بعد یه صفحه ای نشون می ده که مقلا کارگر، رئیس، معلم و... قراره بشه این فرد
    دیدگاه من نسبت به کنکورم همینطوره. فوج فوج آدم های یکسان می رن داخلش و خروجی های کاملا نا همگون نصیبشون می شه. 
    پاسخ:
    و کل جالبیش به همینه :)) 
    متاسفانه رشته تجربی خیلی کمتر اینجوریه :/ برای همینم من شدیدا معتقدم که همکلاسی‌ها توی رشته ریاضی خیلی هیجان‌انگیزتر هستن :)) چون در آینده احتمالات بیشتری برای حرفه‌شون وجود داره :))
  • هولدن کالفیلد
  • یعنی فقط میخوام قبول بشی، بدتر، تهران قبول بشی، میام تا بخوری میزنمت به خاطر این جوی که راه انداختی :| میزنم ها!!!
    پاسخ:
    آقا قبول :|
    اگه تهران قبول شدم اصلا خودم هم خودمو میزنم :))
    تجربیا به دو دسته پزشکی و بر و بچ | غیر پزشکی و بر و بچ تقسیم می شن :)) پزشکیا که مشخصن. ولی تنوع رشته های غیر پزشکی متاسفانه خیلی زیاد نیست. برای همین اکثرا به امید پزشکی میان تجربی. 

    پاسخ:
    راستش من فکر نمیکنم علتِ این استقبالِ کم کمبود تنوع باشه :/ بیشتر تضمینِ آینده کاری و مالی توی پزشکیه!
    دلیل زیاده. یکیش اینه. یکیش ناشناخته بودنه. یکیش توقع والدینه. یکیش آینده است. و خیلی چیزای دیگه.
    خود من به شخصه کل دفترچه انتخاب رشته ام پزشکی و دارو بود. یه سلولی مولکولی وتغذیه و روانشناسی هم بود. روانشناسی قبول نشدم. سلولی مولکولی که تکلیفش مشخصه و تغذیه هم دقیقا بعد سلولی مولکولی بود. 
    پاسخ:
    من که به شخصه رشته‌ی شما رو خیلی خیلی بیشتر دوست دارم :)) اگر تجربی می‌بودم قطعا جزو انتخابای اولم می‌بود! درکنار میکروبیولوژی :)
    از این رشته های الکی پلکی :)))
    میکروبیولوژی دنیاییه برای خودش. عالین این باکتریا. پر از شگفتی
    پاسخ:
    زنده باد رشته‌های الکی پلکی :)))
    + همیشه ویروس‌ها برای من عجیب‌تر بودن! 
    چرا بیوفیزیک نمی خونی؟ می تونه خیلی خیلی کاربردی و حذاب باشه برات!البته برای ارشد فکر می کنم باشه. 
    هنوز ویروس بر نداشتم :( به جاش 9 واحد باکتری پاس کردم فقط، اونم تئوری
    پاسخ:
    کی میدونه؟ شایدم خوندم :))
    فعلا که تو خونه جنگ و دعواست سر رشته‌م :|

    + قارچ ندارین؟ D:
    همیشه همینطوره. سال کنکور منم همینجوری بود. سرزنشا یک طرف، دعواها یک طرف
    ولی همونطوری که خیلیا گفتن، ببین به چی علاقه داری. علاقه باشه حتی بعد مسافت هم حل میشه
    چرا. دو واحد قارچ شناسی هم داریم که اتفاقا با دکتر پیرانی هم ارائه میشه [ایموجی چشم قلبی] اختیاریه ولی تو برنامه ام هست که بردارم
    پاسخ:
    حتی از خودِ زمان کنکور هم پیچیده‌تره اوضاع :/ کاش سریعتر تموم بشه!

    ئه خیلی هم عالی :) من یه بار تو ابتدایی مسابقه‌ی خوشگل ترین کپک رو برنده شدم :))) با یه تیکه نون سنگک بود D:
    ان شاءالله تو انتخاب رشته باز شود و پسندیده شود (:

    + راجع به اون مورد پیچیده هم بگم دارم رو ساده تر شدنش فکر می کنم (:
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))

    + حالا نمیشه اون پیچیده رو بدین ما هم ببینیم؟ :) چیزی از دست نمیدین که خب :/ نهایتش اینه که نمیشه :)
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • حالا چند شدی؟ :|
    پاسخ:
    خیلی :)))
    من وقتی رتبه‌ی کنکورم رو دیدم با وجود اینکه می‌دونستم قراره چی بشم، باز نشستم گریه کردم. آدم اون لحظه باز یه معجزه‌ی ریزی دلش می‌خواد فکر کنم.
    پاسخ:
    گریه یه موهبته :) من (مثل خیلی دیگه از پسرا) حتی همین کار رو هم نتونستم بکنم! فقط خیره شدم به مانیتور.
    لنتی :) آمدم بگم این چه پستِ خیلی موقتی بود که عنوانِ پست کرک و پرمو ریخت :))))
    پاسخ:
    حالا نوبتِ منه که عینک آفتابی رو بذارم روی چشمم :)))

    قرار بود پاکش کنم واقعا! ولی بخاطر یک دوستی که گفت پاک نکنم، منم گذاشتم بمونه  :)
    در بیار عینک رِ بینیم باباع :| اتفاقا کارِ خوبی کردید. یادگاری بمونه :)
    پاسخ:
    داغان بشین که چشمِ دیدنِ یه عینک دودی رِ هم ندارین :/ 
  • خورشید ‌‌‌
  • چهارم آگوست چه خبر بود؟ :/
    پاسخ:
    تا یازده آگوست به تاخیر افتاد :))) 
    13 آگوست هم یه خبر کوچیکیه 
    نمیدونم تو هم مشمولش میشی یا نه
    پاسخ:
    این یعنی اینکه نمیخوای بگی دیگه؟ D:
  • دُختَرِ هَیولا
  • چه رشته اى؟
    پاسخ:
    احتمالا فیزیک!؟ :)
  • دُختَرِ هَیولا
  • عههه چه خوب:) ایشالا که قبول شى:>
    راستى فیزیک شریف چه رتبه اى میخواد حدوداً؟ از پنج هزار کمتر؟
    پاسخ:
    ممنونم :))

    دیگه نهایتا زیر 2000 میخواد :)) ولی خب ممکنه بعضی سالا استقبال بیشتر باشه مثلا زیر 1000 بخواد. پارسال اینطوری بوده گویا. آخرین رتبه‌ای که از منطقه‌ی ما گرفته پارسال 684 بوده.

    ولی اتفاقای شانسی هم خیلی رخ میده. مثلا ممکنه یه جای خالی مونده باشه و یکی با 5000 هم بتونه بره D: برای همینم میگن که اون ده بیستا انتخاب اول رو صرفا بر اساس علاقه بزنید :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی