بایگانی خرداد ۱۳۹۷ :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

در این چند هفته پایانی تا نبرد نهایی، چارلی به دور خودش پیله می‌تَند تا شمشیرش را تیزتر کند، زرهش را برق بیندازد و به اسب نداشته‌اش رسیدگی کند. تفاوت پیله‌‌ی کرم ابریشم با این پیله در اینجاست که خروجی اولی پروانه است و خروجی دومی دانشجو! 

هرچند چارلی می‌داند که ممکن نیست بتواند تمام این عقب‌افتادگی‌ها و تنبلی‌ها را تنها در چند هفته جبران کند. ولی اگر ملکه‌ی سفید می‌تواند هر روز پیش از صبحانه شش چیز غیرممکن را باور کند چرا چارلی پیش از افطار نتواند؟ حتی اگر هم نتیجه بخش نباشد، او ترجیح می‌دهد در حال تقلا و تلاش برای بقا به دست اژدهای کنکور کشته شود و نه درحالی که بی حرکت ایستاده و با وحشت به چشمان سرخ رنگ اژدها خیره شده است.

خلاصه آنکه در این مدت چارلی را ببخشید که نمی‌تواند بهتان سر بزند و در کامنت‌دانی‌هایتان افاده فیض نماید؛ و اینکه لطفا به طور وی آی پی برای او دعا کنید. اگر هم اعتقادات مذهبی ندارید، هرگونه انرژی، سیگنال، پالس و موج مثبت، آرزوی موفقیت، گود لاک، بِست ویشِز و غیره هم باکمال میل پذیرفته می‌شود :)

 

Artwork by: Elina Novak ** 
 
 
موسیقی نوشت: قطعه Courtyard Apocalypse از موسیقی متن فیلم Harry Potter And The Deathly Hallows, Part 2. از اسمش کاملا مشخصه مال کجای فیلمه ولی خب توضیحات بیشتری نمیدم که جولیک نیاد منو متهم کنه به اقدام علیه منافع هاگوارتز :)))
  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍