فلای‌ویل :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

فلای‌ویل

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۹ ق.ظ

1. مکالمه‌ی دو شب پیشِ من و مامان‌بزرگ‌ جان (که دوست داره عزیز صداش کنیم).

   -  عزیز چرا داری با عصا راه میری؟

  + امروز صبح پام پیچ خورده.

   - آها! فکر کردم بالاخره پیر شدی :-"

  + من هیچوقت پیر نمی‌شم بچه جان!


2. بالاخره پس‌ از روزها سرگردانی، یک عدد Nikon D7100 دستِ دوم گرفتم. از الان دیگه فقط باید نون خشک بخورم تا یه مدت :/

عاشق شعارِ نیکونم :)) I AM YOUR EYES.


3. برخلاف تصوراتم، کلاس آیین‌نامه رانندگی داره خوش میگذره! سرهنگه آدمِ باحالیه :) حتی اون مدرسِِ فنیِ ماشین هم با اینکه اولش خیلی خشک و جدی بنظر میومد، ولی آخرای کلاس داشتیم قهقهه میزدیم کلا! من فقط بخش موتور و مبدل‌ کاتالیستی رو فهمیدم، اونم بخاطر اینکه توی فیزیک سوم، و شیمی چهارم داشتیمش :/ 

فقط من اصلا انتظار نداشتم که دوباره مثلِ مدرسه یکی بیاد سوال بگه و ما توی کتاب بنویسیم؛ خیلی ضایعست انصافا :| تنها خوبیش اینه که آزمونِ آیین نامه برای کسی که تا همین چند هفته پیش با تست‌های کنکور سر و کله میزده مثل یه شوخیه رسما! ما رو از چی می‎ترسونید؟ D:

+ شک ندارم که آزمونِ عملی رو رد میشم :|

+ کتابِ آموزش رانندگی داداش‌هام یه کتابِ آبی کوچیک بود با قطعِ جیبی. کتابِ ما 220 صفحست با قطعِ وزیری :/ 


4. اینقدر هیچکس با من نیومد بریم فیلشاه رو ببینیم که اکرانش تموم شد. یکی از دوستان یه جوری گفت «من بیام انیمیشن ببینم؟؟» که انگار من بودم به مدت سه ماه هر روز میومدم می‌پرسیدم کیفیت بلوری Coco اومده یا نه :/ و تازه گویا یادش هم رفته بود که چطور با اون هیکل صداش رو نازک میکرد و آهنگ Let it go ی انیمیشن Frozen رو میخوند :/


+ عنوانِ پست: بخشِ انتهایی میل‌لنگ که به صفحه کلاچ متصل میشه :))

  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۴۹)

  • صـــا لــحـــه
  • کلاس آیین نامه به من خیلی خوش گذشت. 
    بعد از کلاس میتونستم استدلال کنم چرا نمیخوام ماشینم رو دوگانه سوز کنم :D
    البته اون موقع هنوز ماشین نداشتم! من کلاس هام رو رفتم، کلاس عملی رو هم رفتم. بعد مربی م نامردی نکرد، برای آزمون شهر تائیدم نکرد. موند و موند تا ازدواج کردم. بعد از چندین ماه رفتم کلاس های اضافی‌م رو گذروندم بعد رفتم آیین نامه‌ی آخر دوره رو دادم و یه ضرب قبول شدم. 
    یادش به خیر. از کل هنرجو های اون روز فقط من و یه پسر دیگه قبول شدیم.
    فرداش هم رفتم شهر رو دادم و با چهار نمره منفی از یه سرهنگِ سهل‌گیر خوش اخلاق رد شدم. بعد روز بعد یا بعدش از یه سرهنگ بد اخلاق و سخت گیر قبولی گرفتم
    جالب این بود که وقتی رفتم پرونده‌م رو بدم به مدیر آموزشگاه، اون سرهنگ آیین نامه هم اونجا نشسته بود. خیلی براش جالب بود که اینقدر زود قبول شدم. سرهنگ باحالی بود. توی حافظه‌ش قیافه و تعداد دفعات امتحان دادن های اکثر هنرجوها ثبت شده بود. منم بهش گفتم شما حافظه‌ی فوق العاده ای دارید....
    یادش به خیر!
    خیلی خوب بود :)
    پاسخ:
    چه گواهینامه پر ماجرایی داشتین :))

    سرهنگی که به ما درس میده هم تیپش و هم صداش شبیه فخیم‌زاده هست D: 

    + ولی جدی من هنوز نمیدونم چرا میگن هنرجو بهمون :| انصافا اینقدرم هنر نیست دیگه رانندگی :))
    عنوان رو خوندم تعجب کردم، چارلی و فلایویل؟ چرا چگونه؟ :دی

    مبارک باشه دوربینتون :)
    پاسخ:
    اتفاقا تو کلاس یاد شما افتادم :)) گفتم الان اگه بودین همه‌رو جواب می‌دادین D:
    + فقط من اصلا نفهمیدم که یاتاقان چیست و کجاست :|

    + خیلی ممنونم :))
  • پشمآلِ پشمآلو
  • ب ب چشم دست دو مبارک:دی
    ما اصن مدرس فنی نداشتیم برا رانندگی. . من هنو ب سختی میدونم چی ب چیه ماشین .. مگه چیزایی ک شوهری یادم داده:/
    پاسخ:
    تشکر D:
    راستش اگه می‌داشتین هم فکر نکنم چندان کمکی میکرد :/ اصلا کاربردی درس نمیدن :|
    به شدت ورودت رو به خانواده ى Nikon تبریک میگم :))) 
    امیدوارم به طور خفنى باهاش عکساى خفن بگیرى 
    وایى دیدى خیلى شعارش خوبه خیلى
    تصوراتم رو از ایین نامه کلا پکوندى 

    پاسخ:
    به شدت تشکر :))
    هم شعارش، هم تم زرد و مشکی تبلیغاتش! :)

    شرمنده خلاصه :/
    خدا عزیزجون رو حفظ کنه براتون :)
    پاسخ:
    ممنونم :)) مادربزرگ شما رو نیز :)
    مادربزرگت چقدر عشقن😍
    کلاس آیین نامه ما عالی بود
    خصوصا که من بخاطر یه ذره مشکلی که دارم بالاجبار رفتم تعلیم رانندگی توان خواهان
    کادرشون شوخن و مهربون انقد ما میخندیدیم هر روز خدا میدونه و من آیین نامه رو چه آزمون اولیه چه اصلی 30 از 30 شدم
    افسریم که شهر رو می‌گرفت مهربون بود درک می‌کرد هول شدن رو اولش هول شدم من به مدت سی ثانیه :)) گفت من که کاری ندارم فکر کن مربیتم و خلاصه اینکه قبولم کرد :) یک ضرب جفتش رو قبول شدم 
    بعد قسمت فنی که سختی نداره یکی زمان تعویضا مهمه بدونی چی رو کی باید عوض کنی یکی هم خیلی کم توی ماشین رو بشناسی
    بعدتر که رانندگی کنی با صدای اجزای ماشین آشنا میشی اگه گوشت قوی باشه
    و اگه خراب شه چیزی از صداش میفهمی :) نگران نباش
    شهرم رد نمیشی فقط استرس نگیر منم برات دعا میکنم هر وقت رفتی آزمون شهری موفق باشی
    پاسخ:
    لطف دارین :))
    خدا جد و آباد افسره رو بیامرزه :)
    نه آخه من کلا توی امور عملی افتضاحم D: بعضی وقتا فکر میکنم شاید برای همین فیزیک نظری رو دوست دارم :/
    خیلی ممنونم از دعا پیشاپیش :))
    راستی قسمت دوم زنان ماه رو کی میذاری؟ 
    پاسخ:
    تا یکی دو روز دیگه میذارم :)
    اینقدر دوستش داشتین یعنی؟ :))
    ماشالا به عزیزتون *_*

    مبارک باشه :)

    من این نوید رو بهتون میدم که بدون غلط قبولید! یعنی من چنان هایلایت کرده‌بودم و چنان حاشیه‌نویسی شده‌بود کتاب، که یاد دین و زندگی میفتادم قشنگ :| تهشم روز اعلام نتایج امتحان دادیم :/

    نفوس بد نزنید. قبولید ان‌شاءالله :)

    تازه این جدیدا نمونه سوالم ندارن :/

    پاسخ:
    ماشالا به خودتون :))

    خیلی تشکر :)

    آزمون آیین نامه رو که قبولم‌ D: عملیه که ازش میترسم :/ ولی کتابتون حتما دیدنی شده بود :))

    آره اتفاقا سرهنگ‌مون هم کلی شاکیه که چرا نمونه سوال ندارن جدیدا!
    مچکرم :)

    شما خندوانه رو می‌بینید؟! محمدمتین یکی از بچه‌های گروهِ آقای خطیبی من رو یادِ شما می‌اندازه :))
    پاسخ:
    :)

    واقعا؟‌ :)) من عاشق موهاشم اصلا :)) حیف که لخت نیست موهای من :(
    یاتاقان ها تکیه گاه شفت هستن و بارهاشون رو تحمل میکنن. توی جعبه دنده داریم و کلا هر جا شفت باشه، یاتاقان هم هست :)
    شبیه یه حلقه ست ؛)
    پاسخ:
    آهان یه عکسی ازش یادم اومد الان!‌‌‌ خیلی ممنونم برای توضیح :))
    ولی اسمش عجیبه :/ هی فکر میکنم یه کلمه ترکیه D:
    ۲۲۰ صفحه؟! کلاس؟! یعنی گواهی گرفتن اینقدر دردسر داره؟ :| بیچاره اونایی که رانندگی بلدن و فقط گواهی می‌خوان بگیرن :||
    پاسخ:
    بلی :/ اتفاقا یه آقایی تو کلاسمون هست که بخاطر جریمه زیاد گواهینامه‌ش باطل شده، اومده از اول گواهینامه بگیره :)) اون خیلی زجر میکشه حتما D:
    اسم دیگه اش رولربیرینگ و بلبرینگ ه :)
    یاتاقان نمیدونم کجاییه :|

    خواهش میکنم ؛)
    پاسخ:
    عه همون یلبرینگه پس؟ :| بلبرینگ رو‌ خوب میشناسم :) 
    تشکر دوباره :)
    بله خیلی
    پاسخ:
    باشد که قسمت دوم هم همینقدر دوست داشته باشین :)
  • کوالای پیر
  • دوربین جدید مبارک :)

    ایشالا که جفتشو یه ضرب قبول میشی چیز خاصی نیست فقط باید حواست جمع باشه  
    اما من آزمون عملی رو بار nام قبول شدم انقدر که بیخودی بهم گیرمیدادن ( یه بارشم عصبی شدم کلی داد زدم سر افسر:/ ) :دی

    با آبجی کوچیکه رفتم سینما فیلشاه ببینم بعد تو تاریکی یهو یه کوچولو میومد کنارم میگفت دالی یا اونیکی کوچولو برمیگشت باهام بای بای میکرد :)) کلا نفهمیدم فیلم چی شد بیشتر بچه ها داشتن باهام بازی میکردن 
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))

    احیانا اون باری که داد زدین همون باری بود که قبول شدین؟ D:

    پس از خود فیلم بیشتر خوش گذشته بهتون که :)) من بچه کوچولو خیلی دوست می‌دارم :)
    آره :))
    دیشب نتونستم اجراش رو ببینم تا ۳ بیدار موندم فقط بخاطرِ دیدنِ اجراش. اونقدر خندیدم که خدا می‌دونه. بعدش هم بی‌هوش شدم از شدتِ خواب :| :))
    این بشر معرکه‌ست! خیلی هنرمنده.
    پاسخ:
    همینطوره :)) ولی توی بازیگری بنظرم خیلی بهتر میتونه بدرخشه!
    + بعد از اجرای اون خوابیدین؟ :/ اجرای ابوطالب رو ندیدین یعنی؟ عالی بود اونم D:
    اگه قبلا نشسته‌باشین پشت فرمون که حله نگران نباشید. ۱۲ جلسه هم تمرین دو ساعته!
    من البته رد شدم بار اول و سپس دانشجو شدم کلا پی‌ش نرفتم تاااا الانی که هنوزم نرفتم :دی
    پاسخ:
    من تاحالا یبار نشستم پشت فرمون، ولی تا مرز خرد کردن صفحه کلاچ پیش رفتم :)))

    + پس خودتون از کوزه شکسته آب می‌خورین D:
    دوربینتون مبارک :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون :))
  • خانم کوچیک
  • سلام‌علیکم.
    ۱-اگه عزیزتون عصبی نمی‌شن ماچش کنید (اخه مادربزرگ من به‌شدت از بوس متنفره) خدا همشون رو حفظ کنه.
    ۲-مبارکه، لنزش بچرخه، این مدل بی‌پولی کشیدن خیلی کیف داره، یعنی هی یاد دوربین میفتی هی قند آب میشه توی دلتون. همه چیز یه ور، شعارش یه ور دیگه (:
    ۳- منم دوهفته‌ی پیش آیین‌نامه داشتم و استاد فنی یه حالتی بود طفلک، انگار همین الان درگاه الهی به روش گشوده شده بود، یه گیجی خاصی تو چهره‌اش مشهود بود، سوال جواب دادنش خنده‌دار ترین قسمتش بود که خب من الان با پست شما فهمیدم تو کل کشور سیستمش همینه/: امتحانشم بدک نبود اما چندتا چیز میز از کتاب قبلی (نه اون آبیه، ویرایش قبلی همینی که الان دارید) اومده بود که خب از کتاب جدید حذف شده-_- تست بزنید به یاد کنکور/:
    ۴- منم همین‌، جالب اینکه من به دختر نه ساله‌ی داداشمم گفتم و برگشت گفت ولم کن بشینم کارتن ببینم!!! نامبرده میشینه هر شب تمام سریال‌های آب‌دوغ‌خیاری سیما رو دنبال می‌کنه.و تاسف-_-
    پاسخ:
    سلام :))
    ۱- حتما D: با ماچ میونه خوبی داره :)

    ۲- خیلی ممنون! و آره دقیقا :) اینکه دوباره ذره ذره پول جمع کنین برای خرید یه وسیله‌ی دیگه لذت بخشه :)

    ۳- پس مشکل ملیه :))  من حتی تست‌های عربی کنکور رو هم ترجیح میدم به تست آیین نامه :|

    ۴- من دقت کردم عموما پسر بچه‌ها علاقه بیشتری دارن به انیمیشن و کارتون :/ دختر دایی من کلاس دومه عاشق سریال مختاره :|
    فیلشاه رو حتما باید توی سینمایی که از لحاظ کیفیفت صوت عالی باشه میدیدین که خب قم نداره;)‎

    پاسخ:
    دیگه وسع ما همینقده :((
    ولی اینجا هم سینما تربیت صداش دالبی هستا :-"
    دوربین رو چند خریدی ؟ :|
    پاسخ:
    4,800,000 :))

    + چرا پوکرفیس خب :|
    سایه ی عزیز جانتون مستدام. :)

    عجب دوربینی! نیکون معرکه س :) مبارک باشه.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :) سایه عزیزان شما هم مستدام :)

    تشکر :)) عه شما هم دوربین دارین؟
    منم عاشق عکاسی ام ... همیشه هم میگم یه روزی پول داشته باشم میگیرم 
    پاسخ:
    ایشالا که به زودی یه دوربین خوب بگیرین :)) 
    + ببخشید اگه یه موقع این پست باعث ناراحتی شد :(
    و کلاس میرم تا حرفه ای بشم 
    پاسخ:
    :))
    حالا اون روز کی بیاد ، معلوم نیس :)
    پاسخ:
    مهم اینه که بالاخره میاد :)
    دوربین دارم ولی نه از این باحالا :) ولی به خاطر علاقه ی شدیدم به عکاسی تا حدودی آمار دوربینارو دارم. :)
    پاسخ:
    ایشالا که از این باحالا هم می‌گیرین :))
    ان شاءالله :))
    پاسخ:
    :))
    نه ناراحتی چی :)   
    منتظر عکسای قشنگت هستیم :))
    پاسخ:
    ممنونم :))
    یه سوال!
    چندگرفتی دوربینو؟ لنز چی گرفتی؟
    دست دو از کجا گرفتی؟
    من حوصلم نمیکشه این کلاساشو برم برای همین فعلا قید گواهینامه رو زدم:|
    پاسخ:
    ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومن :)) با لنز ۱۸ - ۱۴۰ 
    کاملا شانسی بود D: یکی از آشنایان رو توی کلاس دیدم، و از قضا ایشون یه دوست عکاس داشت که دوربین دست دوم براش جور کرده بود. به منم پیشنهاد داد که اگه میخوام از دوستش کمک بگیره برام!

    اینقدرم بد نیست :) به ما که خوش میگذره! 
    ووووووووی دوربین نو مبااااااارکااااا:))) نیکونی شدی بلخره تو هم ^.^ لی لی لی لی لی لی^-^
    (البته اگه این تصور براتون ایجاد نمیشه که دخترا کاری جز کل کشیدن بلد نیستن:| از اونجایی که حدود ده دیقه بی وقفه پشت دفتر وایسادیم و تا میتونستیم کل کشیدیم بعدش فهمیدیم ععع کجاییم الان:دی. خلاصتن که زنگ بعدش معلمه اومد صاف صاف زل زد تو چشامون گف اگه کاری جز کل کشیدن بلدین لدفن فلان تمرینو حل کنین:|| )
    به هرحال که خیلی مبارکا *-* تعریف این دوربینو یه مدت که تو جمع عکاس خفنا اینور اونور میرفتم خیلی شنیدم:))
    و تو کامنتا دیدم که به به:] لنز هم که فیت نیست و خوش به حالتان. خیلی خفنه بالکل 
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))) مگه شما هم نیکونی هستین؟ :)
    عالی بود :))) اینا که چیزی نیست، من یبار اشتباهی به مدیرمون پشتِ پا انداختم :| فکر کردم دوستمه D:
    لنز فیت چیست آیا؟ O_o لنز فیکس منظورتونه؟ یا لنزِ کیت مثلا؟ D:
  • خورشید ‌‌‌
  • چهار آگوست چه خبره؟ -_-
    پاسخ:
    همچینم خبری نیست حالا :| شاید فقط واسه من جالب باشه :))
    عه دوربین مبارک D: قدرِ nikon جماعت رو بدونید D:
    عاقا رد شدن توی عملی عادیه. منتها فقط دفعه‌ی اول. دفعه‌ی دوم مورد هجومِ اطرافیان و افسرِ جان مواجه می‌شین. :|

    @فروز
    گفته بودم انیمیشن فروزِن منو یاد تو می‌ندازه فِری؟ :دی
    پاسخ:
    تشکر :)) نیکون جماعت قدرِ ما رو نمیدونن D:
    یه جوری گفتین انگار خودتون چندبار امتحانِ عملی دادین :/

    یه آقای فروزانفر هم هست، من هربار میبینمش یاد فروزن میفتم D:
    با اجازه پس از مدتها کامنت اول :)
    -مبارک باشه دوربین 
    من دو سال پیش بعد از دو روز که به سن قانونی رسیدم برای  گواهینامه ثبت نام کردم .عین اینا که ماشینشون تو پارکینگ منتظرشونه:/بعد امسال تو شهربازی عقده ماشین نداشتنمو خالی کردم ...
    ۳-منم اون موقع فقط همونا رو فهمیدم .
    من فقط یه بار افتادم اونم عملی سرهنگش خیلی استرس وارد کرد خدایی ولی بار دوم خودم رو به کری زدم و با آرااامش هرچی گفت رو انجام دادم و قبول شدم...
    دوستمم با من بود و بار اول قبول شد چون سرهنگش آدم و آرام بود...
    پس اگه هول نکنی شک نکن که قبولی!
    ببخشید طولانی شد
    پاسخ:
    اجازه‌ی ما هم دستِ شماست :))

    - تشکر :)
    از این ماشین تصادفی‌ها سوار شدین؟ خیلی خوبن اونا :))

    3- تشکر از توصیه‌ها :) من عموما همه جا هول میکنم :/ ولی خب تلاشمو میکنم! گرچه اصلا برام مهم نیست گواهینامه D: اصرارِ خانوادست :-"

    نه بابا. کامنتِ طولانی ندیدین پس :)
    عه نه عاقا :) فقط یه جلسه رفتم اونم خصوصی. من فرزندِ آخرِ یه خانواده‌ی شلوغم که برادرِ قبل از خودم ۷ سال ازم بزرگ‌تره. :) همه‌شون الان گواهینامه دارن و جلوی چشای من گواهینامه گرفتن. طبیعیه حال و هواشو درک کنم. :| اصن انگار خودم گواهینامه دارم :| قانع شدید یا چی؟ :دی
    پاسخ:
    تا حالا اینطوری قانع نشده بودم :)) من تسلیمم D:
    @نیلی 
    وای چقد من دوسش دارم؛ نه نگفته‌بودی :دی 
    میشه به طور خاص تو رو یادِ "اولاف" بندازم بیشتر؟ :دی
    حیف که دیر فهمیدم داداشت لیلاک صدات میکنه وگرنه به خاطر اسم پروژه‌ی آخر ترم، دو هفته هر شب با یادت بیدار میشدم و هر صبح با فکرت به خواب میرفتم :دی [از الزامات زندگی دانشجویی :دی]
    پاسخ:
    جسارتا منظورتون همون «کنت اولاف» نیست؟ :-"
    آقای چارلی، عذر میخوام که داریم چت میکنیم به طور علنی :دی
    ولی بیاید قبول کنیم لذتی که در چت کردن تو وبلاگ ملت هست، تو پیام خصوصی فرستادن نیست.
    مچکر :)
    پاسخ:
    نه بابا راحت باشین :)) متوجهم D:

    + خودش را به نشنیدن میزند و در و دیوار را می‌نگرد :-"
    @فروز
    اولاف؟ فروز اولاف؟ واقعا اولاف فروز؟ ولی خب آره حالا که فکر می‌کنم چقدر نقطه مشترک دارین :)
    دفعه‌ی بعدی به فکر پیام‌رسان افتادین یه ندا بده جانِ خودم مرد نیستم اگه از سری مخففی‌جاتِ اسمم رو بهتون پیشنهاد ندم. مثلا لولومسنجر...
    پاسخ:
    خب مرد نیستین دیگه :/
    @نیلی
    وا چشه مگه اولاف. :)))))
    فدای مرامت 3> لولومسنجر آخه :)))))
    پاسخ:
    :)
    بُعدِ روحانیِ مرد منظورمه :] حرفای من همین‌قدر پر از فلسفه‌ن :|
    پاسخ:
    شما کتابی تالیف نکردین استاد؟ :)))
    من  دیروز آیین نامه اصلیو قبول شدم...
    با سرهنگم میمونه بعد اینکه اومدیم ....
    موفق باشین جناب برادر  چارلی :)
    من دو جلسه اضافه ترم رفتم شهر :/ 
    پی بردم‌ از هر ۱۰۰ راننده یه نفر قانونی رانندگی میکنه:/ 
    پاسخ:
    عه مبارک باشه :)) میشه نمره‌تون رو بپرسم؟ D:

    خیلی ممنونم :))

    منم بعد از کلاس‌های فنی فهمیدم که هیچ بنی بشری به این کتاب عمل نمیکنه :/

    + شما هم موفق باشین :)
    دنبالی :)
    پاسخ:
    تشکر :)
    منم هفته قبل ایین نامه رو دادم، فقط دو فصل اول رو یه نگاه یکساعته انداختم قبول شدم :))) این فلایویل ملایویل هم اصلن نمیدونم چیه :دی ولی واسه ازمون دومی بیشتر از نصف سوالا از همین بخش فنیه باید بخونیم.
    عملی رو هم میگن اگه یکی دوبار نیوفتی سوسول بازیه😁 میگن از صد نفر پنج شیش نفر به زور دفعه اول قبول میشن عملی رو!

    پاسخ:
    فنی آسونه اتفاقا :)) حتی از آیین نامه آسونتر شاید! ما فردا امتحان اول رو داریم :))

    من اینو قبول ندارم راستش D: حالا من که خودم وضعم خرابه البته، ولی خیلیا یه ضرب قبول میشن بارِ اول :)
    من ک نو قیمت کردم شده ۱۸ میلیون ...
    و از مزایای پدر عکاس داشتن همین بس ک ۳ تا دوربین داره...:)))
    پاسخ:
    مطمئنید همین رو قیمت کردین؟‌ o_O  آخه حدود ۸ میلیون بود من چند روز پیش قیمت کردم‌ ها :/ 

    + خوش به حالتون خیلی پس :)) لابد کلی هم لنز دارن :) 
    + شما هم عکاسی میکنید؟ :)

    نه منظورم این اولافه :)
    ای بابا فک کنم لینک نشده
    این -> https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%81_(%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%86%DB%8C)
    پاسخ:
    آها! اصلا حواسم به اولافِ توی فروزن نبود :/ 
    اولین بار با ۶ تا غلط رد شدم 
    دومین بار ۳۰...
    خالصانه...
    پاسخ:
    منم دیروز با 7 تا غلط رد شدم :|| اصلا بعضی از سوالا رو تو کتاب هم ندیده بودم حتی :/

    + تشکر از خلوص‌تون :)
    نمونه سوال رو دانلود کنین از اون میاد...
    پاسخ:
    چشم ممنونم :))
    فکر نمیکردم پسرا هم انیمیشن کودکان دوست داشته باشن جالب بود منم امسال تابستون رو گواهینامه تمرکز کردم ازمون های مقدماتی تست هاش تو نت هست ادم مثل اب خوردن قبول میشه ولی عملی از جبر های زمانه هست
    پاسخ:
    نه فقط من، که وقتی دیزنی و پیکسار یه انیمیشن جدید منتشر میکنن تو کلِ مدرسه همه میرن دنبالش :)) آخه انیمیشن فقط برای کودکان نیست، همه‌ی گروه‌های سنی رو میتونه سرگرم بکنه :)

    من توی آیین‌نامه‌ی اصلی گیر کردم فعلا :| D:
    ببین تو نت سولاش سرچ کن میاد مال ما قشنگ مشابه نت بود من یه دور کتاب خوندم بعدم نمونه سوالات اینترنت زدم عالللی بود تقریبا ۴۷ تا ازمون تونت پیدا کردم زدم که دیگه مطمئن شدم کاملا مسلط هستم 
    پاسخ:
    آخه موضوع اینه که من اصلا حوصله ندارم این همه وقت بذارم اونم برای یه آیین‌نامه‌ D: من برای امتحان نهاییِ سال چهارم هم اینقدر نخوندم :)) 
    ولی خیلی تشکر که گفتین :) حتما چندتا آزمونش رو میزنم فردا :)
    https://test-drive.ir این سایت سر بزن خیلی خوبه خب من چون پیش بینی میکردم تو عملی گیر کنم برام مهم بود ایین نامه رو بار اول قبول بشم 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم حتما میرم سراغش :)) یکی دیگه از دوستان هم معرفیش کرده بود اتفاقا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی