چارلی‌نیوز: شماره اول :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

چارلی‌نیوز: شماره اول

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ق.ظ

1- قسمت دوم سریال Genius: Picasso رو دیدم؛ و تا اینجای کار باید بگم که جناب پابلو خانِ پیکاسو ، با تمام احترامی که برای کارهای هنری، احساسات و سخت کوشیت قائلم، ولی حالم از سبک زندگیت بهم میخوره! همش سیگار، ویسکی و هوس‌رانی! آخه اینم زندگی شد؟ چطوری یکی میتونه از همچین زندگی ناپایداری راضی باشه اصلا؟


2- امروز (با توجه به ساعت شایدم دیروز!؟) خونه «دایی شماره 2» دعوت بودیم و من از همون اول یدونه از این ارگ های اسباب بازی، از تو اسباب بازیای دختر داییم پیدا کردم و تا خود عصر صداشو در میاوردم. داشتم به طور تجربی دنبال نت های آهنگ تولدت مبارک و یکی از سمفونیای بتهوون میگشتم D: اون آخرا دیگه کم مونده بود همه یه چیزی پرت کنن سمتم از بس چندین ساعت متمادی صدا میدادم :| تازه یادم اومد که چقدر نواختن یه آهنگ رو دوست داشتم. حتی اونقدر که وسوسه شدم یدونه ازین ارگ اسباب بازیا برا خودم بخرم :/  من ویولون میخوام! :|


3- اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر عالی بود ینی! :)))  مخصوصا رامبد جوان که انگار داشت یه برنامه خندوانه رو میگردوند کلا :)) خسته شدیم از بس رشید پور رو دیدیم تو مراسما :| و اینکه کاملا تو مراسم ایرانی‌بازی دراوردن! رسما هفت هشت بار یا پاکت‌ها اشتباه شد یا توی ترتیب جوایز اشتباه کردن. اولیور استونم به این اشتباها تیکه انداخت، گفت «It's very organized»! اون مترجمه هم که اصلا داشت برداشت شخصیشو از حرفا ترجمه میکرد :| تماشاگرای بی‌جنبه هم کلا هروقت یه آقای خارجی با یه خانوم خارجی دست میداد، تشویق میکردن. الان خیلی خوشحالین مثلا؟ :|


پ.ن: کلا روز خیلی خوبی بود :) البته از نظر درسی فاجعه بود که خب فردا جبرانش میکنم!


** درمورد اسم پست: هربار که میخواستم از اتفاقای روزمره بنویسم نمیدونستم اسمشو چی بذارم. تصمیم گرفتم کلا اسم این دسته از پست ها رو بذارم «چارلی‌نیوز» و بجاش هربار یه شماره بهش بدم.



  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۲۴)

۱. :)))) اون آثار شاهکار نتیجه‌ی همین سبک‌ زندگی بوده :)))
۲. ویولون :| از این پلاستیک فریزر ها بکش دور شانه یه وری فوت کن صدا میده :|

پاسخ:
1- اتفاقا مدتیه دارم به همین نتیجه فکر میکنم! ولی یه جای کار درست بنظر نمیاد :|

2- :| همون دو انگشتی سوت میزنم راحت تره :| :))))
من گیتار میخوام!!
هروقت پولدار شدم برای توام میخرم!!
فعلا با اسباب بازیش سر کنبد
پاسخ:
خیلی تشکر :))

۱. بیا بریم‌ فاسد شیم :||
پاسخ:
 آخه کلی آدم فاسد هم هستن که هیچی نشدن :/ باید یه پارامتر دیگه ای تو کار باشه :/
خیلیا هم شدن :| خدا را چه دیدی‌. شاید ما هم شدیم :| فوقش نمیشیم دگه. هم فاله هم تماشا :))))))
پاسخ:
:)))))) من میرم چمدونمو حاضر کنم D:
  • هولدن کالفیلد
  • در تمامی پستهات ردی از اسمت هست اونوقت به من میگن خودشیفته :|
    پاسخ:
    :| :| من به این خاکی‌ای  :/ 
  • هولدن کالفیلد
  • در مورد پیکاسو هم، من شناختی از زندگی خصوصیش ندارم، ایضا به سریالهای آمریکایی در تصویر کردن مشاهیر هم نیز! اما خب پارامتر خاصی نداره، اونجور از زندگیش لذت میبرده! اونجوری اوکی بوده، شاید اگه خیلی شسته رفته زندگی میکرد هیچی نمیشد! مهم نیست چقدر سر به زیر / هوا زندگی کنی، مهم اینه اونجوری که هستی رو دوست داری یا نداری!
    پاسخ:
     جمله آخرت خیلی خوب بود :)
    با این حساب اون پارامتر میشه «میزان رضایت از خود».

    اسم خیلی خوبه :)
    پاسخ:
    تشکر :)
  • نیوشا یعقوبی
  • وای ویالون 😅 من وقتی گفتم ویالون میخوام گفتن به شرطی که بری تو پارک تمرین کنی :)) حقم داشتن اولش صداهای ناهنجاری ازش در میاوردم :/
    پاسخ:
    چه عالی، شما ویولون دارین؟ @_@
    آموزشگاه رفتین آیا؟ 
    آره صداهای ناهنجار ویالون از بقیه سازا بدتره :)))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • تولد تا جایی که یادمه اولش با سل(چنگ) سل(چنگ) دو(سیاه) شروع می شد. :دی
    من به شکل عجیبی نت هیچی رو حفظ نیستم، از روی جای انگشت ها رو کلاویه ها میدونم هر آهنگی چیجوریه:))
    پاسخ:
    حتما شما هم پیانو دارین؟ :)
    خب همرو جمع کنید یه ارکستر بلاگرانه تشکیل بدین D: من خودم تالار وحدتو رزرو میکنم :))

    من نت خوندن بلدن نیستم:/ حتی فکر میکنم مفهوم نت هم اشتباه به بکار میبرم! نهایت کارم اینه که این سلفژا رو تو اینترنت پیدا کنم از روش بزنم :|
  • نیوشا یعقوبی
  • بله دارم و آموزشگاه رفتم :)
    وحشتناکه
    پاسخ:
    بسیار عالی :) کاش یبار یه کاری رو بنوازید، ضبط کنید بذارید روی وبلاگ!
    ۲. اگه قول بدید رتبه‌ی کنکورتون زیرِ ۱۰۰۰ بشه منم قول میدم یدونه واستون بخرم! + دفترِ فیزیکِ دورانِ راهنمایی و دبیرستانم :)))
    پاسخ:
    خیلی خیلی پیشنهاد سخاوتمندانه و وسوسه انگیزیه :))  
    اگه زیر هزار میشدم که خودم خانوادمو میتونستم مجاب کنم برام بخرن :)) البته کلا موضوع پیچیده تر از ایناست؛ با موسیقی چندان میانه خوبی ندارن خانواده :/ 
    + به هرحال، زیر هزار کشوری یا منطقه ای؟ :-"

  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • نه ما از این کی بوردا که تو عروسی استفاده میشه داشتیم :)) پیانو رو میشه با کی بورد شروع کرد، بعد که راه بیفتی و پنج اکتاو بس نباشه برات، میتونی بری پیانو بخری هفت اکتاو باشه دامنه گسترده تری از اصوات رو بتونی دراری.
    پاسخ:
    من از این پیانو آکوستیک مکانیکیا دوست دارم که تو این فیلم قدیمیا هست :))) اونا شونصد میلیون پولشه، و شونصد کیلو هم وزنش :))
    بالاخره کنار میان با این قضیه :)

    + منطقه چند هستید شما؟! :|
    پاسخ:
    منطقه دو :-"
    اول :-" رو تفسیر کنید واسه من :| نمی‌فهممش

    خب همون زیرِ ۱۰۰۰ منطقه ۲ :)))
    پاسخ:
     :-" یه نفره که داره سوت میزنه. اون " دهنشه که غنچه شده مثلا موقع سوت زدن. معادل این ایموجی مثلا:
    https://i.pinimg.com/originals/eb/52/96/eb52963f55570451938fa3d501a9507e.jpg
    میدونم البته خیلی مرسوم نیست، یکی از دوستان قبلا ازش استفاده میکرد به منم سرایت کرد :))

    + بسیار خب :) چلنج اکسپتد! D:
    خیلی هم باحال :)))

    + من جای شما بودم بکوب می‌خوندم. نه واسه اون ویولونِ موعودها نه! واسه دفترهای فیزیکِ خوانا و رنگی رنگی :| :)))
    پاسخ:
    اونکه حتما :)))
    و برای خود فیزیک البته! قراره رشته فیزیک برم :-"
    فیزیکِ اتمی؟! :))
    پاسخ:
    هنوز خیلی به اونش فکر نکردم. فقط میدونم دوست دارم با فیزیک سر و کله بزنم :))
    ولی احتمالا گرایش ذرات بنیادی :-"
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • اونا همچنین بسیار هم جاگیر هستن :| و همچنین باید شیش ماه یه بار یکی بیاد سرویسشون کنه کوک و ایناش رو روبراه کنه :|
    پیانوی ایستاده هم هست، جای کمتری میگیره چون زه هاش رو عمودی چیدن، ولی اونم دنگ و فنگ کوک رو داره. 
    همون کی بورد بسیار هم سرور و سالاره! :دی
    پاسخ:
    اصلا مهم نیست! گوشه خونه باشه؛ به عنوان زیر گلدونی ازش استفاده میکنیم اصلا :))))) 
    من رسماً و قلباً و عمیقاً آرزو می‌کنم به هدفتون برسید :))
    جای من لذت ببرید از راهی که دوستش داشتم ولی توش قدم نگذاشتم.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم ازتون! 
    ایشالا تو هر راهی که قدم گذاشتین، موفق و درخشان باشین :)
    مچکرم :)
    پاسخ:
    :))
    مرسی بابت معرفی، پست قبلی خوابم برد تشکر نکردم
    قسمت اولشو الان دارم میبینم :) ولی از پیکاسو توقع این سبک زندگی رو نداشتم:/

    هعی منم خیلی دوست دارم سازدهنی یادبگیرم :((( ولی کلاس موسیقی که تدریس کنه نزدیکمون نیست و بدتر اینکه من اصلا با چادر روم نمیشه برم کلاس موسیقی :/ 
    حالا شاید تابستون خودم با خودم یاد بگیرم:)
    پاسخ:
    خواهش میشه :) 
    من خودمم پوکر فیسم :| اینشتین در مقایسه با پیکاسو یه قدیس بود اصلا :)))
    به نظر من که هیچ اشکالی نداره! اتفاقا اینجوری به بقیه نشون میدین که خانونمای چادری محدودیتی توی دنبال کردن علایق و حرفه های مختلف ندارن :)
    اگه خواستین خودتون یاد بگیرید، یوتیوب فراموش نشه D: الان تقریبا چیزی نیست که نشه با یوتیوب یاد گرفت :/ شما حتی سرچ کنید آموزش تعمیر شاتل فضایی! بازم میاره براتون :))))
    یوتیوب لعنتی هرچی سرچ کنی توش ناامیدت نمیکنه:)))
    یوتیوب ای امید ناامیدان..
    پاسخ:
    ای یگانه نور دانایی در ظلمات جهل ...
    :)))
  • صـــا لــحـــه
  • زندگی این یارو... چی بود اسمش... استیو جابز هم برام به همین شدت حال به هم زن بود!!!
    آدمِ بی احساسِ عوضی...
    پاسخ:
    آره منم زندگینامشو خوندم اعصابم خورد شد :)) 
    دارم به این نتیجه میرسم که زندگی مشاهیرو کلا باید از دور دید فقط :/ 

    + حالا چرا اینقدر عصبانی D:
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • حبل المتینِ توده های آرزومند است!
    پاسخ:
    و سدره المنتهی دل های شیفته...
  • صـــا لــحـــه
  • آخه این مدرنیته مسخره زندگی آدم ها رو فقط در کارشون و موفقیت شغلی شون خلاصه میکنه... حالا میخواد طرف تو زندگی شخصیش هر گندی بزنه مهم نیست!
    بدم میاد از این نگاه سخیف 
    پاسخ:
    این موج افشاگری رسوایی‌های اخلاقی هم که چند ساله راه افتاده حاصل همین تفکره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی