نورانی‌تر از همیشه :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

نورانی‌تر از همیشه

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۸ ق.ظ

امشب نایب الزیاره همه بودم و پیش خانوم برای همه دعا کردم. به مناسبت اعیاد شعبانیه حرم رو چراغونی کردن. دوست داشتم بایستم گوشه صحن و فقط به اون همه نور رنگارنگ که دارن جلوی گنبد طلایی می‌درخشن نگاه کنم. 

من توی موضوعات گرافیکی خیلی حساسم کلا! و مسلما در شرایط عادی هیچوقت همچین عکسی رو با دوربین داغون گوشی خودم نمیگرفتم (واسه همینم گوشی مادر جان پره از عکسایی که من گرفتم :دی)، اما نمیشد از این منظره گذشت! بنابراین این یه عکس دلیه، نه یه عکس هنری. هرچند وقتی پای حرم به عکسا باز میشه، عکسای دلی هم هنری حساب میشن :)


  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۱۸)

قبول باشه : )
پاسخ:
ممنون :)
آفرین. دعا کن برای ما.
پاسخ:
چشم. دیشب اختصاصا یه دعا واسه بلاگرا کردم :)
عکس قشنگیه :)
پاسخ:
تشکر :)
  • صـــا لــحـــه
  • دقت کردید آدم وقتی میره حرم، ناخودآگاه حالش خوب میشه؟
    من وقتی بی قرارم میرم حرم... دیوارهاش هم آدم رو آروم میکنه
    پاسخ:
    آره واقعا :) بعد یه سری حالشون بد میشه میرن تو کنج کافه میشینن سیگار میکشن :| یکی نیست بگه الان خدایی بهتر شدین مثلا؟ :|
    خوبه که همین عکسه.
    یا نکنه من خیلی تعطیلم تو عکاسی؟ :))
    پاسخ:
    من که جسارت نمیکنم بگم مورد دومه :))) 
    حالا در آینده از عکس های "خود گرفته!" بیشتر میذارم با این مقایسش کنید :)
    به به
    پاسخ:
    :)
    قبول باشه. 
    کاش دعا میکردید ما رو هم بطلبند.
    پاسخ:
    ممنون :)
    دعا کردم هرکی هرچی میخواد بهش برسه! میتونید توی اون "هرچی" زیارت قم رو بذارید خودتون :)
  • هولدن کالفیلد
  • ای جیره خوار وابسته :|
    پاسخ:
    :)))))
    همون حرفای حاتمی کیا روی سن D:
    چه حالِ خوبی خوش به حالتون ^^
    پاسخ:
    ایشالا نصیب شمام بشه :)
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • داغ دلم تازه شد. :|
    دوربین گوشیم از کار افتاده :|
    پاسخ:
    مهندسای کامپیوتر مگه وضعشون خوب نبود؟ :)))))
     حساس نشووووو
    منم حساس بودم.دیدم بخوام واس هر پست یه عکس توپ و هنری بگیرم عملا باید ننویسم.از طرفی به نظرم پست بدون عکس مثل اینه تو گشنت باشه یه عده از عطر و طعم و بوی غذا برات حرف بزنن!!بابا من گشنم اون دیس برنجو بیاااااار:))))) و دیگه هر چی بیاد دستم با هر کیفیتی هرطور شده ثبت میکنم لحظه رو.این ثبت لحظه مهم تر از دوربین و ایناس.خواننده رو هم ول کن :دی خودت بعدا میخونی حس و حال اون عکس بی کیفیت حالتو خوب میکنه


    پاسخ:
    آخه من عکسا رو به قصد پست وبلاگ نمیگیرم. برا خود عکس میگیرم :)) سابقه داشتم نصف عکسای یه سفرو شیفت دلیت کردم چون به اندازه کافی خوب نبودن D: و البته بعدش خانواده تا یه هفته به خونم تشنه بودن :|
    ولی اون ثبت لحظه و اینا رو درست میگی باید رو خودم کار کنم :))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • اتفاقا ما از کوزه شکسته آب می خوریم، من ترمی یه بار ویندوز میریختم:|
    پاسخ:
    :))))) ایشالا خدا یه ویندوز اورجینال نصیب کنه D:
    به نظرمن که عکس قشنگیه.
    التماس دعا.
    پاسخ:
    تشکر :))
    حتما دعا میکنم براتون :)
  • کنت ویلیام
  • واقعا نمی شد ازش گذشت!

    file:///storage/emulated/0/Download/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9-%DB%B1%DB%B0-%DB%B0%DB%B6-%DB%B1%DB%B5-%DB%B1%DB%B9-%DB%B2%DB%B6.png

     

    پاسخ:
    آمم، مطمئنی که این یک آدرس اینترنتیه؟ :-"
    انگار از داخل کامپیوتر/گوشی خودت آدرس رو کپی کردی برام! و خب بدیهیه که من نمی‌تونم ببینمش :))
  • کنت ویلیام
  • واقعا؟- _-

    اینو امتحان کن

    http://bayanbox.ir/view/4336986381444744069/Screenshot-۲۰۱۹-۱۰-۰۶-۱۵-۱۹-۲۶.png

     

    پاسخ:
    آهان، حالا شد :)
    من گیج شدم. انگار خودم هم قبلا یک عکسِ با همین زاویه و نورپردازی گرفته بودم :))
  • کنت ویلیام
  • ولی من این عکسو گرفتم:دی

    پاسخ:
    می‌دونم :)) و خیلی هم قشنگ این کار رو کردی. شبیهِ مال من شده دقیقا :)
  • کنت ویلیام
  • واسم جالب بود وقتی عکسو دیدم:) واینکه دقیقا عینشو تو گالریم داشتم.میدونی من خیلی اهل عکس گرفتن نیستم.

    پاسخ:
    خیلی جالبه واقعا :) اگر فیزیک نمی‌خوندم می‌تونستم به تقدیر و سرنوشت و دست‌های نامرئی ربطش بدم :))
  • کنت ویلیام
  • الانم میتونی:)

    بالاخره زندگی تو دنیایی که بخای همه ش همه چیزو با قواعد فیزیک توجیح کنی یکمی کسل کننده ست.

    پاسخ:
    حق با توئه :) 
    ولی گاهی احساس میکنم که حقِ چنین کاری رو ندارم. یک جور خیانته مثلا :-" ولی خب قبل از اینکه من یک "عاشق فیزیک" باشم، یک "عاشق فانتزی" بودم. برای همین شاید حق خیالبافی رو بدم به خودم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی