تصویر روتختی گل منگلی تحت الذکر :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

تصویر روتختی گل منگلی تحت الذکر

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ب.ظ

بسیاری از شما عزیزان با روابط عمومی شبکه تماس گرفتین و خواستار پخش تصویر روتختیِ گل منگلیِ چین دارِ شدین D:

از بغل عکس گرفتم که چین هاش بیفته و عمق فاجعه مشخص باشه :|


Ro Takhty


پ.ن1: مشخصا مزاح کردم. کلا دو نفر عکسشو خواستن :-"

پ.ن2: من که میدونم الان با خیل کامنت های «چه نازه *_*» ، «به این خوبی مگه چشه؟» ، «دلتم بخواد از سرتم زیاده» مواجه میشم :))



  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۱۶)

وای وای وای
چه نازه *-*
به این خوبی مگه چشه؟
دلتم بخواد ....
:))

به مامان سفارش بدیم، یکیم برای ما میدوزن ؟ ^-^
پاسخ:
:)))
اگه اجازه بدین همین رو شسته و اتو کشیده تقدیم کنم :| یه معامله برد - برد :)))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • بابا اینکه خیلیم فارغ از جنسیته. اصن روح و روانت رو  با همین عادت بده پس فردا خانم بچه هات روتختی گل گلی سفارش داد کمک فنر هات آسیب نبینه.
    پاسخ:
    بذارید لااقل تا وقتی خانم بچه‌ها نیومدن روح و روانمون در آسایش باشه :| :))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • نه دیگه از الان باید در زمین های خاکی تمرین کنی!
    پاسخ:
    اصلا امشب من ظرفا رو میشورم :))
    چین :))))
    خوبه که روحیه ات عوض میشه انرژی مثبت میگیری:)))
    برای اینکه عوض بشه میشه مثلا دکمه جیب پشت شلوارت بهش غیرعمدی گیر کنه پاره بشه یا اینکه روانویست خودبه خود جوهرپس بده یا اینکه غلطگیرت بترکه رو تخت و یا کلی راه غیرعمدی دیگه مثلا برای من الان چسب یک دو سه ریخته روش :دی
    پاسخ:
    اصلا از وقتی عوض شده روتختیم امید به زندگیم رفته بالا :|  D:
    پیشنهادا عالی بودن :))) من برم یه کاغذ و خودکار پیدا کنم بنویسمشون D: تشکر!
  • صـــا لــحـــه
  • ولی از هر جهت که فکر میکنم، میبینم خیلی محسنات دیگه داره در عوض. مثلا اینکه نخی‌ه!  تازه رنگش هم خیلی دخترونه نیست! به جان خودم فکر کردم چهل تیکه‌ی صورتی و سفید بوده که اینطوری درموردش بدگویی کردی!
    پاسخ:
    صورتی هم بود که دیگه ترک تحصیل میکردم به نشانه اعتراض :)))) 
    انصافا نازه ،دیگ خودتونم گفتید با چ ری اکشنی از جانب ما روبرو میشید حاجت ب بیان نی:))
    وا3رو‌حیه خوبه:+)
    ولی حیف من انقد شلختم ک جنب همچین رو تختی ندارم:|و الان ی ساله مادر خانومی میگن رو تختی نداریم:))و من همون تصویر تشک رو دارم:))شکر لطفا بابت این نعمتی ک دارید...:))
    پاسخ:
    :)))
    آره واقعا اصلا روحیم از این رو به اون رو شده! D:
    چه ایده خوبی! یعنی اگر منم شلخته بازی در بیارم میتونم از این رو تختیم خلاص بشم؟ :))))
    شکر نعمت جناب مهندس(اون ایموجی ک چپکی می نگرد):))
    دلیل عدم علاقه ب رو تختی رو نمی دونم ؟
    ولی خب اگ ذاتا شلخت هستید مث من می تونم درک کنم ک رو تختی عذابه چون یا کف اتاقه یا مچاله شدع و‌جم شدهوسط تخت:)
    اگرم مشکل با رو تختی فوق الذکر دارید ،می تونید پارش کنیید با قیچی :)ولی من بعدش مسعولیت رفتار مادرتونو ب عهده نمیگیرم:)
    پاسخ:
    نه من با روتختی فوق الذکر فقط مشکل دارم :-"
    ممنون از پیشنهادتون D: اضافش میکنم به پیشنهادای کوالای پیر :)) 
    تحت‌الذکر.. چه باحال. من اگه بودم می‌گفتم مذکور.

    شلوغش نکن‌ من که می‌دونم کلی کیف کردی وقتی دیدی مادر خانم برات همچین هنری به خرج دادند. :دی
    پاسخ:
    به ذهنم رسید ولی دیدم بار طنز تحت الذکر بیشتره D: 

    [سوت زنان در و دیوار را نگاه میکند :-" ]  D:
    آوای بارانو دیدی؟
    همون حرکت زیور وقتی از دست کسی حرص می خوره
    ✋ → اینشکلیه
    :|
    پاسخ:
    :)))) دیگه حرفی ندارم من :|
    چه مادر خوش سلیقه ای:)
    حتی ممکنه تابستون گلاش تو آفتاب بسوزن نشه استفادش کرد:-D 
    پاسخ:
    :)
    هععیی کدوم آفتاب آخه؟ :( اتاقم پنجره نداره :/ مگر اینکه با نور لامپ بسوزن D:
    اون پتو رو مچاله گذاشتین بمونه نچرال بیوتیش حفظ شه؟ :))
    پاسخ:
    بلی :))) تازه یکم هم با دست دفورمش کردم تو عکس طبیعی تر بیفته D: 
    آدرس بدم پستش میکنی برام یه روتختی نو پسرونه به جاش بگیرم برات؟لعنتی خیلی خوبه این.من خیلی وقته بعد از شوت کردن روتختی قبلیم دیگه روتختی نگرفتم دنبال همچین چیزیم هر چقدم به مادرم میگم یکم احساسات خرج کن پام!!میگه من بی کارم مگه:|منم به نشانه اعتراض یه پتو دیگه پهن کردم رو تختم:|||| کوفتت نشه پسر
    پاسخ:
    نه دیگه روتختیم خواهان زیادی پیدا کرده بعد کنکور به مزایده میذارمش ایشالا D: نصف در آمد حاصله صرف امور خیریه خواهد شد :)))
    اصلا بدون روتختی باکلاسه که D: این فیلم خارجیا رو ندیدی کلا یه تشک دونفره همینطوری انداختن وسط خونه جلوی تلوزیون، با یه یخچال؟ کل خونه زندگیشون همینه. شام و ناهارم پیتزا میخورن :/
     تختم مثل تخت تازه عروس و دومادا شده 
    وای خیلی خندیدم 
    چه خوبه خدایی
    خیلی خوشم اومد 
    ولی خو برای پسرا خوب نیستش زیاد 
    ولی خیلی خوشگله 
    دقیقا غین تخت عروس دامادا 
    :)))
    چه مامان خوبی
    میشه برای منم بدوزن ؟
    رو تختی من زرده و نارنجیه اما تاحالا رنگشو ندیدم فیض ببرم 
    همش روش ملحفه میندازه مامان خانوم... میگن خودکار بهش میزنی
    انضافا راس میگه یبار نصف ملحفه رو خلاصه برداری جزوم شد
    پاسخ:
    شما اولین نفری هستین که موافقه این روتختیه برای پسرا مناسب نیست D: کمال تشکر رو دارم ازتون :))

    خیلی شرمنده، بعد از انتشار این پست سفارش های زیادی گرفته شده، فعلا تا اطلاع ثانوی از گرفتن سفارش جدید معذوریم :))

    + منم قبلا مجبور بودم روی زیر سفره ای بشینم مشق بنویسم. چون انبوهی از آشغال پاک کن و جوهر خودکار رو وارد فرش میکردم D:



    چارلی اگه صورتی بود نمی‌گذشتم ازش
    پاسخ:
    نمیشه همینطوری که هست هم نگذرید ازش؟ :(
    حالا کنکورتو بده راجع بش بحث می‌کنیم
    پاسخ:
    چشم :))
    پروردگارا...
    مثل این عکسای خوش‌لایک اینستاگرامه. یه لیوان نسکافه و یه کتاب من پیش از تو کم داره فقط :))
    پاسخ:
    بلی! و یه دختر خانومی که با گیسوان بلند و لاک بنفش بشینه روی تخت و کتاب رو بخونه‌. نه یه پسر کنکوری :))) البته الان که فکر میکنم میبینم شاید مادرم در آرزوی دختر نداشتش همچین کاری کرده :/

    + من پیش از تو رو ، روی روتختی قبلی خوندم خوشبختانه D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی