عمو چارلی :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

عمو چارلی

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۱ ب.ظ

الان حدود 15 ساعته که من به طور رسمی عمو شدم :))

خودم همیشه عموم‌هام رو خیلی دوست داشتم، ولی چون توی شهرهای دیگه بودن، هیچوقت این فرصت پیش نیومد که خیلی خیلی بهشون نزدیک بشم. برای همینم تصمیم دارم که تا جای ممکن عموی خوب و خفنی باشم! بهم پیشنهاد بدین که چطوری این کار رو بکنم :)


پ.ن: پسره :)


پ.ن2: به سیاره‌ی ما خوش اومدی :)

  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۵۴)

الهی ^_^
قدمش خیر باشه ان‌شاءالله :)
پاسخ:
خیلی ممنونم :)) 
قول بدید ببریدش کوه براش آیس‌پک بخرید :)
پاسخ:
حتما :)) مثل عموی خودتون؟ :)

+ یبار گفته بودین آدم باید یه عموی مجرد داشته باشه :-"
عاقلانه به دلش باش :)
پاسخ:
تاحالا این عبارت رو نشنیده بودم :)) «به دلش باش» یعنی چی؟ :)
یا مثلاً شام ببریدش بیرون باهاش کلی گپ بزنید :)
پاسخ:
حتما :)) هرچند احتمالا اون موقع وضع اون از من بهتر باشه D: با توجه به آینده رشته فیزیک :|
دقیقاً :)

+ بله بله :)) خوش به حالش پس :))
پاسخ:
 اینجا یه «کوه خضر» داریم که بالاش بلال میفروشن :))

+ به هر حال به خفنی عموی شما که نمیشم :))
الان که خیلی کوچولو هست یکم بزرگتر که شد لپاش رو از طرفِ من بکشید :)
پاسخ:
الانم میتونم دزدکی لپ‌هاش رو بکشم اگه بخواین :-"
ای جانم ^_^ عمو چارلی *_*
چقدر دیر قاطیِ آنکل و آنت جماعت شدین ولی [عینک دودی روی چشم می‌گذارد] من ۱۶ ساله که پا به عرصه‌ی خاله بودن گذاشتم [عینک دودیِ دوم را روی چشمش می‌گذارد]
یه پست پیش‌نویس دارم درمورد خواهرزاده‌هام :) همین الان قول بدید اگه منتشر شد، می‌خونیدش :)
پاسخ:
:))
من اصلا نابود شدم :| ۱۶ سال? O_o خیلی خوش به حالتونه پس :)) 
+ یکی از عینک دودیا رو بردارین حداقل که با سر نرید توی دیوار D:

قول چرا؟ من همین الانم همه پست‌هاتون رو میخونم :))
وای خدا:)))خندم میاد!اصن بهت نمیاد:دی
در درجه صفرم سعی کن خودت خفن باشی به عنوان خودت نه عمو!اونجوری کلی حال میکنه و میگه واو!من یه عمو دارم که بالقوه خفنه!!:دی
1.اگه مث من بوی بنزین دوست داشت بعدا،رانندگی که یادگرفتی و بزرگ شد هر وقت خواستی بنزین بزنی برو دنبالش اونم ببر:))
2.مامانش احتمالا مخالف باشه فوتبال بازی کنه.تو بگو زنداداش چیکارش داری؟خودم یادش میدم.تو اون صحنه دستشو بگیر و ببرش بیرون از خونه با هم شیرموز بخورین(حسم میگه شیرموز دوس داره)
3.ریاضیش اگه ضعیف بود و اصن کلا مشقاشو کمک کن بنویسه:))))ذوق میکنه بخدا :دی
4.سعی کن از داییش بهتر باشی! :دی به نظر من دایی همون موقه تولد یک صفر از عمو جلوتره.دیگه یکاریش کن خودت اینو:دی

اسمشو میگی؟:)
پاسخ:
مگه چمه؟ :)))
۰ - بعضیا خودشون خفنن ولی در ارتباط با دیگران همراه خفنی نیستن آخه :))
۱ - انصافا؟ بوی بنزین؟ :/ حالا اگه بوی سیگار دوست داشت چیکار کنم؟ :))
۲- اصلا مگه میشه جلوی یه پسربچه رو از فوتبال گرفت؟ D: الان حس عموی سوباسا بهم دست داد :)) و اینکه شیرموز من دوست ندارم :/ آب طالبی میخوریم :))

۳- نع! من توی درسش سخت گیرم :-"

۴- خبر خوب اینه که دایی نداره :)) رقیب ندارم من D: و عمه هم نداره :))

+ امیر علی :)

من سه دایی مجرد دارم و کل بچگی ام پره خاطرات خفنه:))))
به نظرم هر چیز مجازی ک مادرپدرا نمیزارن رو باهات تجربه کنه ..حتما تو رو عموی خفنی میدونه 
راستی عمو شدنت مبارک
پاسخ:
سه تا؟؟ دیگه چی از زندگی میخواین خب :)) خدا حفظشون کنه :)
حتما یادم میمونه این!
و خیلی ممنونم :))
  • پشمآلِ پشمآلو
  • وااااای مبارکهههههه .. بنظرم بهترین کار اینه هی بگیری بچلونیش و سفت بمالیش .. انقدم لوسش نکنی اخلاقش گند شه:-؟
    تیترو دیدم اولین چیزی ک تو سرم پلی شد این بود:
    عمو سبزی فروش .. بله؟
    سبزی کم فروش .. بله؟
    :دی
    پاسخ:
    ممنونم :)) فقط اول نباید از جلوی چشم مامانش دورش کنم؟ D:

    دستتون درد نکنه عمو سبزی فروش آخه؟ :/ کل پایه‌های وبلاگم لرزید اصلا :))
  • اسمارتیز :)
  • =))))))))
    منم یکی از آرزوهامه در همین سنین جوانی خاله شم که بتونم یه خاله‌ی خفن جوون باشم :)
    اول اینکه خیلی مبارک باشه :) هرچی آرزوی خوبه مال برادرزاده‌ی شما :)
    دوم اینکه من هیچ عمو/عمه/خاله/دایی خفنی نداشتم :/ در واقع همیشه حسرتشو داشتم :) اما خب به نظرم یه عموی باحال عموییه که در حد یه دوست صمیمی باشه. حرفایی رو بشه باهاش زد که با خانواده نمیشه، کارایی رو کرد که با خانواده نمیشه، مایه‌ی دلشادی در هنگام دپرسی باشه و اهل شوخی و خنده‌ :)
    پاسخ:
    من یه بار به یکی گفتم ایشالا که به زودی خاله میشین، گفت خواهرم کلاس اول دبستانه :)) منم ضایع شدم صحنه رو ترک کردم D: الانم میخواستم همینو به شما بگم، ولی باز ترسیدم سوتی بدم :/
    ولی کلا خاله مسن هم میتونه خیلی خفن باشه! خاله کلا باحاله، هرطور که باشه :)
    خیلی ممنونم :))
    و تشکر از تعریف «عموی باحال» :) یادم میمونه حتما!
    تبریک میگم 
    فکر کنم باید حس بسى خفنى باشه عمو شدن :) 
    به نظرم فقط سعى نکن که خشک جدى باشى ( که فکر نکنم اصلا اینجورى باشى ) طورى که برادر زادت جرات نکنه بهت نزدیک بشه و این میشه شروعى براى یه روابط فوق العاده 
    این عکسه کار خودت ؟؟؟؟ 

    پاسخ:
    تشکر :)
    حس عجیبیه بیشتر D: که الان یه نقشی رو داری که تا دیروز نداشتی :)
    من که اصلا بخوام جدی باشم هم نمیتونم D: تشکر که گفتین البته :)

    نه بابا اگه کار خودم بود که الان اینجا نبودم :))) ولی کار یه آقای گرافیست خارجیه، که به مناسبت به دنیا اومدن بچه‌ش اینو کشیده :)
    فوتبال، بازی کامپیوتری و کنسولی ترجیحا پی‌اس، دعوا و زد و خورد شدید فیزیکی به عنوان شوخی بطور مثال پس‌گردنی‌های ناگهانی و جاپایی دادن‌های ناگهانی. فعلا همینا ر تمرین کن تا بعد.
    پاسخ:
    پس خودت بخاطر این پس‌گردنی‌های ناگهانی و پشت‌پا‌ها اینقدر داغان شدی :)) میخوای برادر‌زاده ما رو هم داغان کنی مثل خودت؟ :/
    لحظه های دو نفره براش بسازید
    یکم که بزرگتر شد جوری رفتار کنید که بتونه بهتون اعتماد کنه.

    خیلی خیلی قدمش مبارک باشه🌹
    تبریک میگم عمو چارلی : )
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنونم :)) امیدوارم که بتونم :)
    ای جان خیلی تبریک ^_^
    عمو همیشه یادآور مفهوم "حامی" بوده برام. حامی باشید :)

    حسرتِ من، یه لایه عمیقتر از نداشتن عموی مجرده! کلا عمو ندارم از بنیاد :|
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))
    حامی خواهم بود :)

    + منظورتون «بنیان» نبود؟ D:
    خب متاسفانه نمیتونم دعا کنم که عمو دار بشین :)) ولی بجاش دعا میکنم که یه حامی - به خوبی یه عمو - داشته باشین همیشه :)
    وای وای وای
    مبارکااا :))
    عموچارلی چه ترکیب بامزه ایی :)
    کاش منم عمه یا خاله میشدم :|
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))
    اصلا کاش خودش صدام کنه عمو چارلی D:

    + برادر‌ / خواهر ندارین یعنی؟ :-"  میتونین مامان بشین ولی :)
    مبارکه :)))
    سعی کن ببریش پارک باهاش بازی کنی ، براش دوچرخه و اسباب بازی بخر
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
    دوست دارم بیشتر براش کتاب بخرم!  ولی اینا هم چشم :))
  • صـــا لــحـــه
  • الان که واسه‌ی عموی خوب بودن زوده.
    یه سال دیگه بهت پیشنهادهام رو میدم :)
    پاسخ:
    ممنون :)) 
    تا یه سال دیگه میتونم رفتارشو آنالیز کنم D:
  • صـــا لــحـــه
  • وای... راستی یادم رفت تبریک بگم


    الهی که سالم و صالح بشه و خوش روزی باشه...

    مبارکه ان شاءالله :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
    ایشالا که دختر کوچولوی شما هم زودتر حالشون خوب بشه:) من خیلی دعا کردم براشون!
    +هم‌معنی هستند :) فرقی نداره :)
    خیلی مچکر از دعای قشنگتون ^_^
    پاسخ:
    ئه پس ببخشید :)
    :))
    ها آره کتابم خیلی خوبه ، عموی منم کتاب زیاد میخرید ، راستی سعی کن یکم به عنوان شوخی یه پس گردنی آبدار بزنی و بزاری اونم تورو بزنه ، عموی من اینکارو زیاد می کنه :))
    پاسخ:
    تشکر از توصیه‌تون :| D:
    هرچند من بیشتر توی لگد زدن خوبم :))
    نه نه ، لگد خوب نیست بچه پاره میشه ( البته ببخشید یکم بی ادبی هست ولی خوب حسابتون با پدر امیر علی خانه :| )
    پاسخ:
    گفتم لگدم خوبه، نگفتم لگد میزنم که :))
    اوهوم. تک فرزندم :)
    نهه هیچی جای عمه یا خاله بودن رو نمیگیره :)
    پاسخ:
    خوبه دیگه، ابر و باد و مه و خورشید و فلک در اختیار شما بوده پس D:

    من پیشنهاد خاصی به ذهنم نمیرسه راستش :/ ولی اصلا میتونید بچه طبقه بالایی رو دوست داشته باشید :)) حتما که نیازی نیست نسبت خونی داشته باشین :)))
    آخه الان باید یکی بیاد عمویی خودتو بکنه وگرنه چیزیت نیس D:

    ندیدی کسی بوی بنزین دوست داشته باشه؟معیار من واس انتخاب دایی برتر همین بود.دایی کوچیکم این کارو میکرد و محبوب من بود:))البته تا مجرد بود.زن که میگیرن یادشون میره خواهر زاده ای برادرزاده ای دارن:| اصن واس عموی خوب بودن سعی کن مجرد بمونی D:

    بوی سیگار اگه دوست داشت...چاره ای نیست.باید بکشی.هرجور شده باید دل بچه رو به دست بیاری:دی

    توی درساش سخت گیری؟یبار همون دایی کوچیکم(ابتدائی بود) همینو بهم گفت دفتر مشقمو کوبیدم تو صورتش گفتم دوست ندارم :)))))))).مجبور شد واس دلجویی ببرتم بیرون بستنی بخوریم:))حالا سخت گیر باش ببین عواقبش چیه!

    ولی جدی فعلا که کوچیکه.تا میتونی دزدکی لپاشو بکش.دزدکی تر مامان باباش نبودن آبلیمویی چیز ترشی بده بهش قیافشو نگاه کن و کیف کن.و حسابی هم بغلش کن.سایز زیر دو سال بچه ها بغل خورش فوق العاده س

    +یجوری خوشامد گفتی بهش واس اومدن به این سیاره انگار مریخ بوده.شکم مامانش تو همین سیاره بوده ها:))
    پاسخ:
    رجوع شود به کامنت «نیلی»! شونزده ساله خاله‌ست :)
    + تو هم زودتر واسه داداشت آستین بالا بزن که عمه شی D: 

    نه والا :/ ای بابا عمویی چه بارِ مسئولیت سنگینی داره :))
    + پس شانس بیاریم بوی تریاک مثلا دوست نداشته باشه :/

    عیب نداره من سخت گیری میکنم بستنی هم میدم :)) دوشواری نداریم که D:

    اون چیزِ ترش عالی بود :)) حتما همه این کارا رو میکنم :))

    + بی‌ذوقِ بی‌لطافتِ عاری از درکِ ادبی :/
  • هولدن کالفیلد
  • همین اول کاری دو تا بخوابون زیر گوشش!
    راههای بعدی رو بعداً میگم!
    پاسخ:
    یکم ریسک نیستش؟ وزنِ موقع تولدش یک کیلو از من بیشتر بوده آخه :| بعدا گولاخ نشه انتقام بگیره D:
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • باهاش رفیق باشین!
    پاسخ:
    چشم :))
    عه! پس منم شدم همسایه ی بلاگری یه عمو :دی
    خدا حفظش کنه براتون ^_^ اسمش چیه حالا؟
    تا حالا عمو نشدم، بلد نیستم باید چی کار کرد ∣: 
    پسرم نیستم بگم با چه نوع عمویی کیفور میشم و سر ذوق میام!!!
    پاسخ:
    خاله مستور D:
    سلامت باشین :) امیر علی!
    حالا عمو نشدین؛ عمو که داشتین بالاخره :/ نه؟
    حالا شما به عنوانِ یه دختر بگین، ما خودمون بهینه‌ میکنیم پیشنهاداتتون رو :))
    به به ،تبریک میگممم:)قدمش پر از خیر و خوشی
    من خودم یه عموی مجرد باحال دارم که خیلی خوبه خیلی،شاید بهتر از برادر بزرگتر باشه:)
    البته فکر نکنم وقتی فسقلیتون به سن نوجوونی و جوونی رسید شما مجرد باشید و بتونید بیشتر باهاش وقت بگذرونید،بالاخره زن و بچه ی خودتون توجه بیشتری میخوان:))
    سعی کنید از همونی کودکی باهاش رفیق باشید و حتی به حرفای چرتش هم با حوصله گوش کنید تا وقتی بزرگ شد هم باهاتون رفیق بمونه!و ازتون حرف شنوی داشته باشه
    به هیچ وجه بهش گیر ندید..نگید نرو فلان جا و اینا
    ولی در کل عموی خوب و خفن بودن به شخصیت هردوتون بستگی داره،شاید هیچ جوره حرف همو نفهمید:|

    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
    خدا حفظشون کنه :)
    حالا تا اون موقع یه کاریش میکنیم D: بالاخره همه‌ی عموهای خوب که مجرد نیستن لزوما :))

    من همین الانم به حرفای کودکانه دختر داییم گوش میدم! کلا با بچه‌ها میونم خوبه. خیلی تشکر از توصیه‌هاتون :)

    + و تشکر از درنظر گرفتن کلیه‌ی احتمالات :|
  • کلمنتاین ‌‌
  • فعلا که خیلی زوده :))  عجالتا استراحت کنید تا یخده بزرگ شه ببینیم اصن چطور بچه ایه :))
    قدمش مبارک ;)
    پاسخ:
    ای بابا یعنی بشینم فقط نگاهش کنم تو این مدت؟ :(
    + تشکر :))
  • هولدن کالفیلد
  • اسمشو بذارید هولدن برای ابراز ارادت به من
    بارسایی سلینجر باز بشه، و تنها فانتزی ای که میخونه ارباب حلقه ها باشه! غول مدفون رو میتونی فانتزی براش جا بزنی!
    دیگه دستور دیگه ای اگر بود میگم.
    نه بابا چه ریسکی مرد بار میاد :| :|
    پاسخ:
    سریال شرلوک رو دیدی آیا؟ یاد اونجایی افتادم که شرلوک به جان میگه اسمِ دخترتو بذار شرلوک D:
    اینجوری خیلی شبیه تو بشه یگانگی و تک بودنت زیر سوال نمیره؟ :/ خودت حاضری هولدنیت رو با کسی تقسیم کنی؟
    ممنونم :/ اینا رو فعلا صورت جلسه میکنم تا بعد!

    حالا احیانا اگه دختر بود چه پیشنهادی میدادی؟
    باید یجوری خواهر هولدن رو گیر بیارم بهش بگم چه خطراتی بچه نداشته ش رو تهدید میکنه مراقبش باشه:)))
    پاسخ:
    @هولدن :))
  • هولدن کالفیلد
  • همینا رو پیشنهاد میدادم، جز اسم که میشد هولدنیتا!!! :|
    نه سعادت میخواد شبیه من بشه :|
    پاسخ:
    ینی بازم میگفتی بزنم تو گوشش؟ :|
  • هولدن کالفیلد
  • من شبیه کسانی هستم که بین دو جنس تبعیض قائل میشم؟ پس برابری و تساوی چی میشه؟ :| :| :|
    عمراً تا حالا زا این زاویه نگاه نکرده بودی!!!
    پاسخ:
    اصلا مرزهای فمنیسم رو درنوردیدی :))
    مبارکههه کلی من به جات یک عالمه ذوق کردم :)) من عاشق این آدم کوچولو‌هام،اصلا بوی تازگی می‌دن،به‌ت پیشنهاد می‌دم که انگشت‌ت رو بذاری توی دستِ کوچولوش که محکم بگیره و بعدش همه‌ی حسای خوب‌ دنیارو ازش بگیری ^____^❤️ ضمنا عمو شدن‌ت هم مبارک باشه :)) فکر کنم بی‌نهایت حس فوق‌العاده‌ای باشه :)) 
    از پیشنهادات بعدی‌م اینه که تا قبل از این‌که سن‌ش از سه بیشتر بشه باهاش بازی کن و لپ‌هاشو بگیر و بخورش چون هرچه‌قدر که بزرگ‌تر شه اعصاب خوردن کن تر و مقداری دوست‌نداشتنی‌تر می‌شه -_- :))))
    دیگه این‌که بازم مبارک باشه و خوش‌به‌حالت چه تابستونِ قشنگی شد برات :))
    پاسخ:
    خیلی تشکر :) حس فو‌ق‌العاده‌ایه واقعا :) با اینکه هنوز حتی از نزدیک ندیدمش :/
    آدم کوچولو :)) بیشتر وقتا که این کار رو کردم، بچه‌ها انگشتم رو نگرفتن و من ضایع شدم :| ولی خب بازم سعیمو میکنم :))
    چشم!‌ ولی اصل بازیای باحال که بعد از سه سالگیه تازه :-"
    بازم تشکر :) اصلا تابستون عالی بود! نتیجه کنکور هم به هیچ وجه نمیتونه خراب کنه این تابستون رو :)

    مبارکه*__*
    تبریک میگم عمو شدنت رو:))
    +عموی من۹سال ازم بزرگتره، همیشه بهترین دوستم بوده، امیدورام تو هم عموی خوبی باشی:))
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))
    + خدا حفظشون کنه :) ایشالا که به خوبی عموی شما بشم :)
    تو همین که خودت باشی خود به خود عموی خفنی هستی
    قدم نو رسیده‌تون مبارک خفن‌ترین عموی دنیا 
    پاسخ:
    من از اول منتظر این جمله بودم، ولی کسی تا الان بهم نگفت D:  [خودشیفته :/]
    خیلی تشکر :))
    نه گناه داره کوچولو :) یکم جون بگیره بعداً :)

    یادم باشه عکسِ دفترِ فیزکم رو بفرستم واستون :))
    پاسخ:
    چشم :)

    + یه بار دیگه هم قبلا اینو گفته بودینا :-" دوباره یادتون رفت ولی :/
    عکسش رو بزارید :))) ( البته اگه پدر و مادرش اجازه دادن ‌وشما هم به حرف من گوش کردید ! ) 
    پاسخ:
    اگه بذارید به حرفتون گوش نکنم :)) 
    و تازه تمام نوزادای چندروزه عین همن انصافا D;
    چه اتفاق قشنگی،تبریک میگم.
    بنظرم عموشدن بدون اینکه بچه دایی داشته باشه قشنگیشو به توانnمیرسونه!nرو بزرگتراز یک درنظربگیرید:دی
    داداش من 8سال ازم بزرگتره واصلاهم دوست ندارم ازدواج کنه:)دلیلشم که خیلی قابل حدس ه.
    مامان منم پنج روزه که عمه شده:)من فقط بچه روبومیکنم انقدرکه بوی خوبی میده.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
    آره اصلا خیلی حال میده D: با قدرت و بدون رقیب به پیش میرم :))
    عمه خیلی خوبه که :))‌‌‌‌‌حالا البته بجز شوخی‌های مربوط به عمه D: ولی من عمه‌ی خودم یکی از مهربون‌ترین زن‌هاییه که تاحالا دیدم :))

    عه مبارک باشه :)) 
    بیربط‌نوشت: یه ادکلن‌هایی هست که بوی نوزاد میده!
    اخی تبریک میگم:) 
    من نمیدونم والا:دی
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
    درگیریِ ذهنی :| یادم نمیره این دفعه :)
    پاسخ:
    تشکر :))
    مثل اینکه خیلی قابل حدس هم نبود :)
    دوست ندارم چون دوست ندارم داداشموباکسی تقسیم کنم:دی عمه شدنوولی دوست دارم!
    گرچه ازروزازل بی عمه بودم.


    جدی؟نه دیگه مافقط اورجینال استفاده میکنیم:)فیکش بدردنمیخوره.
    پاسخ:
    چی قابل حدس نبود؟ :)

    برای همینم من همیشه یه خواهر میخواستم :)) الان کسی نیست نگران تقسیم شدن من باشه :| D:

    ایشالا که همیشه اورجینالش در دسترس باشه :))
    آخی.... قدمش خیر باشه و انشاءالله عاقبت به خیر بشه ؛)
    خدا حفظش کنه واستون :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم لطف دارین :))
  • احمدرضا ‌‌
  • میگن بعد از فرار از ایران، داشتن عموی گرافیست بزرگ‌ترین سعادتیه که یه موجود زنده می‌تونه داشته باشه :)

    از همین الان روزی سه بار بگید ماشلا به خودم رفته وگرنه دایی‌هاش تمام شباهت‌ها و ویژگی‌های ظاهریش رو تصاحب می‌کنن :)
    جهت جلب اعتماد از همین بدو تولد روزی سه بار یواشکی بهش لواشک و چیپس و غیره بدید.
    فعلا بهش نگید توی ایران به دنیا اومده. شوک عصبی بهش وارد میشه :)


    پاسخ:
    حتی از عموی پولدار هم بهتره یعنی؟ D:

    خوشبختانه هیچگونه دایی‌ای نداره :)) بنابراین ناچاره که به عموش بره D:
    پیشنهادِ خوبیه! ولی خب چیپس خیلی گرون شده :|

    اول از هند شروع کنیم؟ :))
    بذارین نگم چی قابل حدس بود،چون بعداعلام نتایج نه من حالم خوبه ومغزم جواب میده نه شما،فقط کامنت قبلیموبخونیدحتمامتوجه میشید چی رومیگم،نشدید هم چیزمهمی نیست:)

    آخی :)اشکال نداره:))) من خودمم خواهرندارم.دردمشترکه خیلی هاست،فقط کسی نیست اونوفریادکنه!




    پاسخ:
    راستش من چندبار خوندم و نفهمیدم :/ مشکل از منه احتمالا D:
    + درمورد اعلام نتایج هم سکوت میکنم :) من خودمم درگیرم باهاش :/

    + بیاین ما اون رو فریاد بزنیم D: اصلا یه کمپینِ «خواهر ندارندگان» تشکیل میدیم!
    اشکال نداره ،اصلا چیزمهمی نبود:)ازعوارض نگاه کردن به صفحه سایت سنجش هست احتمالا:دی
    بنظرم کمپین"نه به خواهردارندگان"برای تمدداعصابمون بهترباشه.
    پاسخ:
    اسمِ خیلی خوبیه :)) حالا باید یه نماد برای کمپین‌مون انتخاب کنیم D:
  • کوالای پیر
  • قدمش مبارک :)
    باهاش زیاد بازی کن، هرچند وقت یه چیز کوچولو بهش هدیه بده تاکید میکنم کوچولو چون به یادموندنی تره برای بچه ها، بعداینکه بزرگتر که شد میتونی خوراکی مورد علاقه شو پیدا کنی و هروقت دیدیش براش بخری، وقتی بچه اس باهم دونفری برید پارک و سینما، بهش بزرگتر که شد یه کاری که بلدی رو یاد بده و کلی کار دیگه که میتونی انجام بدی
    اینا تجربیات کسی هست که 5تا عمو داره و عاشقشونه:))
    عمو خوبی باشی براش ایشالا
    پاسخ:
    ممنونم :))
    اول از همه از طرفِ جامعه‌ی عمویان! ازتون بابت ارادت به عمو‌هاتون تشکر میکنم D:

    و تشکر از توصیه‌هاتون :) قول میدم خوشبختش کنم :))))
    چه عمویی بشی تو. از اونا می شی که هر وقت اسمت بیاد بچه ذوق می کنه.
    تبریک می گم آنکِل چارلی 
    پاسخ:
    کاش همینطوری بشم دقیقا :)
    شما هم یه روزی آنت فاطمه میشین :))
    من که مطمئنم. شکلات زیاد بدی میشی عمو شکلاتی. (تلمیحی به چارلی و کارخانه شکلات سازی)
    خوشبختانه یا متاسفانه از آنت بودن فقط تیکه خاله بودنش نصیبم میشه :)
    پاسخ:
     اتفاقا یه شوهر عمه دارم که بهش میگیم عمو بستنی :))) از بس بستنی میده به ملت D:

    خاله که عالیه :)) خطراتِ عمه بودن هم نداره تازه D:
    :)))) عمو شکلاتی شنیدم ولی عمو بستنی نه خدایی :) 
    آره. safe and sound:) هم از مزایاش بهره مندم هم مورد لطف قرار نمی گیرم
    پاسخ:
    دیگه از عجایب ماست :)) تازه تو قم یه میدون هم داریم که معروفه به «فلکه‌ی بستنی». دور تا دور میدون انواع مغازه‌های بستنی و آبمیوه فروشی و فست‌فوده کلا! عاشقشم من :-"
    انتخاب نمادرومن به عموچارلیِ گرافیست میسپارم.فقط حواستون باشه ازخشونت فشارهای این روزها به خوبی استفاده کنید:)
    پاسخ:
    تشکر از اعتمادِ شما D: حواسم هست حتما :))
    ۱.یجوری اعتمادشو جلب کنید که رازهاشو بهتون بگه (: 
    ۲. زیادی نچسبید بهش (در دوران پسا کودکی)
    ۳. هیچ‌وقت و تحت هیچ شرایطی ایگنورش نکنید.
    ۴. رانندگیم که باید از شما یادبگیره دیگه (؛

    + اون فلکه بستنی یه بار منو از مرگ حتمی نجات داده. به‌وسیله‌ی شیرپسته‌جان(: هیچوقت یادم نمیره خیلی چسبید
    پاسخ:
    چشم خیلی تشکر از نصایح :)) هرچند مورد ۴ رو بعید میدونم :/ 

    ئه شما هم اهل قم هستین پس؟ :))
    نه، ولی اهل قم اومدن هستیم(: بستگان درجه۱ ساکن قم هم داریم. از شیخان هم به‌شخصه خیلی خوشم میاد و درکل اتمسفر حاکم رو برای زندگی مجردی خیلی می‌پسندم (:

    پاسخ:
    با این اوضاع به طورِ غیر رسمی اهلِ قم حساب میشین پس :))
    تبریک پساپس و دیر هنگام من بپذیرید من همیشه دوست داشتم عمو و یا دایی جوون داشته باشم ولی پدر مادرم جفتشون بچه اخر بودن همانا عموی جوون و پایه از خوشبختی های روزگاره 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :) تبریک تبریکه، زمانش مهم نیست که :))
    من خودم هم فقط یه دایی جوون داشتم! ولی عموهام رو هم خیلی دوست دارم. بالاخره همه‌چی که جوونی نیست :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی