ماوراءکنکور :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

ماوراءکنکور

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۶ ق.ظ

+ اول از همه، ممنون میشم نظرتون درباره قالب جدید رو بدونم :)


1. خوشبختانه - برخلاف تصوراتم - دوران بعد از کنکور تا الان همونقدر خوب بوده که باید باشه. چهار روز در هفته از صبح تا ظهر، به عنوان گرافیست تو دفترِ یکی از آشنایان کار میکنم. خوبیش اینه که یه حالت فریلنسر طور داره و تعهد دراز مدت ندارم بهشون. و گرچه سر و کار داشتن با این همه رنگ و تصویر و طرح خیلی لذت بخشه ولی سر و کله زدن با کسایی که با استاندارد‌های گرافیکی آشنایی ندارن، دوست دارن صفحه رو تا خرخره پر از عکس و نوشته بکنن و هیچ درکی از طراحی مینیمال ندارن یکم اعصاب خرد کنه.  ولی خب متاسفانه همیشه حق با مشتریه :/ و بجز اینا البته من همیشه مدعی بودم که برای دل خودم گرافیک کار میکنم و الان حس میکنم به قداست گرافیک و آرمان‌هام خیانت کردم!

+ یه خوبی دیگه اینه که اونجا مقادیر نامتناهی‌ای چایی وجود داره و من میتونم لیوان لیوان چایی بخورم، بدونِ اینکه مادرجانی در کار باشه که هی بیاد بگه «اینقدر چایی نخور، آهنِ خونت کم میشه!». البته بعد از آزمایش خونی که پارسال دادم و مشخص شد که آهنِ خونم حتی (خیلی کم) بیشتر از حد مجازه، دیگه کمتر اینو بهم میگه. هرچند هنوزم مدعیه که حتما من قبل از آزمایش یه چیزی خوردم که اینطوری شده :|


2. در روزهایی که در به در دنبال یه کتاب فانتزی مناسب میگشتم، به لطف گودریدز بالاخره به این مهم دست یافتم. یه فانتزی ایرانی! تا همین هفته پیش غیرممکن بود که من یه فانتزی ایرانی بخونم، مخصوصا بعد از تجربه‌هایی به شدت افتضاحی که از فانتزی‌های وطنی داشتم. ولی وقتی دیدم که چه دوستانِ فانتزی‌خوانِ قهاری توی گودریدز این رو پیشنهاد دادن، منم به دعوتشون لبیک گفتم و جلد اولش رو خریدم. و خب، به طرز عجیبی خوب بوده تا الان! کتابِ حومه‌ی سکوت، از مجموعه دشت پارسوا.


3. امروز اولین جلسه کلاس عکاسی بود و نکته مسخره اینجاست که من وقتی هفته قبل با شوق و ذوق رفتم ثبت نام کنم، اصلا حواسم به قیمت هولناک دلار نبود :| جلسه اول تماما صرف تاریخچه عکاسی و اهمیت و جایگاهش شد و از جلسه بعدی مباحث فنی شروع میشه. یه چیزِ ترسناک دیگه هم اینه که من یگانه پسرِ توی کلاسم! و خب یکم سخته برام، تاحالا تو همچین شرایطی قرار نگرفته بودم :/ 

+ از دوستانی که در عکاسی دستی بر آتش دارن بسیار ممنون میشم که یه دوربین مناسب برای شروع معرفی کنن :) که البته خیلی هم آماتوری نباشه و حالا حالا ها جوابم رو بده. و اصلا آیا DSLR بگیرم یا بدون آینه؟


4. من تا امروز قویا تلاش میکردم که دست و پا چلفتگی بودن خودم رو انکار کنم، ولی دیگه حقشه که معترف بشم بهش. بعد از گم کردن کارت ورود به جلسه کنکور، نوبت انداختن پاکت عکس‌ها (برای ثبت نام آموزشگاه رانندگی) توی خیابون بود. که وقتی متوجه شدم تو جیبم نیست و دیدم عقب تر روی زمین افتاده و خواستم برم سمتش که برش دارم، یک عدد پراید سفیدِ آموزشگاه از پارکینگ اومد بیرون و با اقتدار از روی عکسا رد شد :/ همچنان جای آجِ چرخ روی عکس‌هام مونده. 

و حتی بدتر از اون، بعد از اینکه رفتم برای تشخیص گروه خونیم آزمایش بدم، موقع شستن دست‌هام برگه معرفی‌نامم به پزشک (مال آموزشگاه رانندگی) رو انداختم کفِ زمینِ خیسِ دستشویی درمانگاه :| زمین دستشویی خودش به تنهایی بد هست، حالا دستشویی درمانگاه هم باشه که دیگه عالیه! اگه میتونستم بعدش برگه رو مینداختم تو الکل :|


5. چه چیزی بهتر از یه بازی نقش‌ آفرینی که پر از جادو و حماسه هست میتونه اوقات یه تابستون رو پر کنه؟ با تشکر ویژه از لپتاپ جان که داره صورتشو با سیلی سرخ نگه میداره و با وجودِ داغ کردن، بازی رو روی بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا میکنه.

از قشنگترین لحظاتِ این بازی ( و کلا هر فیلم، کتاب و بازی در ژانر فانتزی حماسی) زمانیه که نژادهای مختلف با وجودِ اختلافات شدیدشون باهم دیگه متحد میشن تا یک دشمن واحد رو شکست بدن. انسان و دوروف و الف و جادوگر کنار هم میجنگن تا از مردمشون محافظت کنن. و من به این فکر میفتم که ما روی کره زمین یه نژاد بیشتر نیستیم و با خودمون درگیریم هنوز :|


6. و حالا انگار که همه اینا برای لذت بردن از تابستون کافی نباشه، درکنار انتشار فصل چهارم Poldark، نتفلیکس هم فصل دوم Anne رو منتشر کرده که دیگه در پوستِ خودم نگنجم. و اگر ندیدین فصل اول رو، به شدت توصیه میشه. بهترین اقتباسی از آن شرلیه که من تا حالا دیدم. بازیگر آنِ این سریال هم با اختلاف در صدرِ نقش آفرینانِ آن قرار میگیره :) 

لینک دانلود در صورتی که برای دانلودش اغوا شدین :))


عکس‌نوشت: این پوستر کانادایی سریاله. توی پوستر آمریکایی تلاش شده که چهره آن رو زیباتر بکنن یکم که اصلا تمام هدف داستان رو نابود کرده این حرکت. چراکه اصلا داستانِ آن میخواد نشون بده که چطور یه دخترِ پرحرفِ مو قرمزِ کک‌مکی که زیبایی ظاهری چندانی هم نداره، تونسته دل همه رو به دست بیاره و اینقدر دوست داشتنی باشه.


پ.ن: بجز این پست، چهار پستِ متوالی بود که به نوعی حرفام با موضوع منحوس کنکور مرتبط بوده :| خوشبختانه این پست، پایانی بر این روند خواهد بود :)

پ.ن 2: منتظرم شونزده جولای بشه که یه پست درست و حسابی بذارم. حالا اینکه چرا شونزده جولای، میتونید حدس بزنید D: همچنین منتظر چهارم آگوست هم هستم، ولی بعید میدونم این یکی رو کسی حدس بزنه :-"

پ.ن 3: خطاب به خورشید خانوم اگه این پست رو میخونه: کفشای آهنی رو پوشیدم :)

پ.ن 4: این هم یه پینوشت الکی، صرفا چون پینوشت دوست دارم!

  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۶۳)

  • هولدن کالفیلد
  • تا ارباب حلقه ها رو اونم با ترتیبی که من گفتم نخوندی اصلا حرف از فانتزی خوندن نزن!
    خدایی خجالت نمیکشی فانتزی میخونی، اونم ایرانی؟ :|
    پاسخ:
    انصافا میخواستم اول تابستون بخرمش و به این لکه‌ی ننگِ نخوندنِ ارباب حلقه‌ها در کارنامه فانتزی‌خوانیم پایان بدم. ولی مالِ نشر روزنه خیلی گرونه انصافا :| کلِ سه‌گانش 124 تومن ناقابل خرج بر میداره! ولی تا آخر تابستون میخونمش حتما :) و تازه هابیت رو هم خوندم D: میتونی بهم امیدوار باشی هنوز.

    + شاهکار نیست‌ها، ولی قشنگه :) جالبه که بجای کریستمس و هالوین و عید پاک، با نوروز و شب‌ یلدا مواجه بشی توی یه کتاب فانتزی!
  • فاطمه سین
  • قالبت خیلی گوگولی شده، هر چند که قبلی برای من حس بزرگ شدن طور داشت ولی این یه جوری انعکاسی از تصویریه که تاحالا ازت دارم.
    مورد چهار رو خوندم و کلی خندیدم مخصوصا قسمت عاج تایر :)))
    در مورد Anne هم می دونی چقدددر باهات موافقم، اَن و گیلبرت با اختلاف  زیاد بهترین هایی بودن که در چهارچوب تصویر قرار گرفتن، البته پرداختن به مسائل جانبی و گریزی به مسائل امروزی از نگاهی ساده و روستایی از ویژگیای دلچسب سریاله

    پاسخ:
    آره حسِ کودکانه و فانتزیش رو منم دوست داشتم :)

    آخه سریع هم از روش رد نشد حتی :/ قشنگ رفت روی پاکت یه چند ثانیه توقف کرد :/

    قسمت اول رو که من دیدم با خودم فکر کردم که موریلای توی کارتون رو بیشتر دوست دارم، ولی وقتی بازیگر موریلا اولین بار لبخند زد فهمیدم که اشتباه میکنم D: ولی اون متیوی سیبیلوی کارتونش هم خیلی خوب بود انصافا :)) 
    + و من حس میکنم نقش دیانا توی فصل اول یکم کم بود.
  • هولدن کالفیلد
  • این آن شرلی زیرنویس فارسی هماهنگ با نسخه نتفلیکس نداره! چون فصل اولش ابتدا توسط CBS ریلیز شد بعد امتیازش رو نتفلیکس خرید تا همونطور که گند زد تو بلک میرر، احتمالاً به این هم گند بزنه :| توی ایران هم همزمان با پخش هفتگی CBS زیرنویس میشد، زیرنویسش هماهنگ نیست با نسخه نتفلیکس :|
    پاسخ:
    ئه یه چیز مبهمی دربارش شنیده بودم انگار. هنوز فصل دومش رو ندیدم راستش، ولی قلبا امیدوارم که گند نزنه بهش :| و کلا تا جایی که من یادمه خیلی کم پیش اومده که نتفلیکس گند بزنه :-" حتی اون آثارش هم که با فحش منتقدان مواجه میشه، توی آرای مردمی نمره خوبی میاره اغلب D:

    زیرنویس هم من یادم نیست دقیقا، ولی فکر کنم قسمتای آخر رو با زیرنویس انگلیسی دیدم. دیالوگاش خیلی پیچیده نبود :)
    هنوز همه پستو نخوندم ولی اومدم بگم عاشق مامانت شدم :)) عالین
    پاسخ:
    :)))
  • هولدن کالفیلد
  • نه نه ببین، اصلا نباید به نخوندن ارباب حلقه ها بگی "لکه ننگ فانتزی خوانی"!!! چون کل عالم فانتزی در برابر ارباب حلقه ها لکه ننگ محسوب میشه :|
    میتونی اگر تهران قبول شدی، بیای بهت امانت بدم، به شرط اینکه خیلی تمیز رفتار کنی باهاش!!!
    پاسخ:
    آیا این فن‌بوی بازی نیست؟ :))

    + خیلی ممنونم :) خودش رو که حتما باید تو کتابخونم داشته باشم! شاید برای سیلماریلیون و پسران هودرین مزاحم بشم D:
  • فاطمه سین
  • متیو سریال خیلی گوگولیه… از ویژگیای خوب سریالش اینه که به شخصیتا حالت چند بعدی دادن، پیچیده ترشون کردن و دیگه اون شخصیتای همیشگی رو نمی بینیم
    در کل انتخاب بازیگر و نقش آفرینی هاشون خیلی حساب شده و خوب بود
    پاسخ:
    آره دقیقا :) از جمله اون بک گراند‌های عشقی موریلا و متیو اصلا انتظارشون رو نداشتم من!
  • هولدن کالفیلد
  • نمره هاش بالا هستن چون سلیقه مردم فاجعه است!!!
    نتفلیکس اصلاً میره سمت اقتباس و ادامه سازی تن و بدن من میلرزه!!! :|
    همون سریالهای خودشو تالیف کنه من راحت ترم!!! :|
    پاسخ:
    همیشه حق با مشتریه :))
    خب من البته تاحالا چندان اقتباس و ادامه ندیدم از نتفلیکس. بیشتر آثار به قول معروف اوریجینالش رو دیدم.
  • فاطمه سین
  • @هولدن کالفیلد
    من از دیبا موویز دانلود کردم و چندان مشکل زیر نویس نداشتم شاید در حد یکم عقب و جلو کردن، مطمئنین هماهنگ نیست؟

    پاسخ:
    شاید دوستانِ زحمت‌کشِ سابتایتلر زحمت ادیتش رو کشیدن!؟
  • هولدن کالفیلد
  • من و فن بوی؟ :| من فن اولدمنم!!!
    فرزندان هورین! پسران هودرین چیه؟ :|
    پاسخ:
    چرا هی حس میکنم اصطلاح فن‌گرل خیلی بیشتر کاربرد داره؟ :/

    حس کردم یکم غریبه ها :/ همینکه به طور نسبی یادم بود اصلا جای تقدیر داره!
    قالبت یه چیزى فراى فوق العادس
     تک تک کارایى رو که تو الان دارى انجام میدى با تمام وجود دوست دارم انجام بدم حیف حیف که فقط این کنکور لعنتى دستم رو بسته و من باید دو سااال منتظر بمونم
    من مقدار کمى از عکاسى و دوربین میدونم اما وقتى من میخواستم دوربین بگیریم دنبال یه ساده بودم یه چیز کاملا نرمال که براى من ابتدایى بیاد و یه عکاس حرفه اى به من nikon d5300 رو معرفى کرد و من خیلى خیلى راضیم 
    ببین دوربین هاى بدون اینه گرون ترن و اینکه به نظرم براى حرف اى تر ها مناسب تر چون فکر کنم دوربین هاى DSLR کمى براى مبتدى ها بهتر باشه اما خب دوربین بدون اینه خیلى خوشگل تره و به نظرم خیلى زود تر براى خرید اقدام کن چون من پارسال یک یکو خورده اى گرفتم و الان همون دوربین و لنز پنج تومن شده و تو همین ماجراى دلار تو سه ماه دو تومن رفت روش 
    و باز هم قالبت خیلى خوبه
    پاسخ:
    خیلی تشکر :)

    اگه از من میپرسین بنظرم نیازی نیست از دو سال زودتر اینقدر سخت بگیرین! تو سال سوم (برای شما یازدهم فکر کنم!؟) به اندازه کافی فرصت هست که هم به درسا برسین هم به یه مهارت دیگه که علاقه دارین بهش. مخصوصا که امتحان نهاییتون هم افتاد سال آخر گویا :)

    این مدلی که گفتین رو ازش زیاد تعریف کردن تو سایتا هم اتفاقا. حالا باید ببینم چقدر میتونم بودجه جور کنم D: رفتم تو دیجیکالا که پیشنهادتون رو ببینم، مدل D5600 چشمم رو گرفت که انگار کمی جدیدتر از D5300 هست.

    + من خودم هم DSLR رو بیشتر دوست دارم کلا. مکانیزم آینه‌هاشون جالبه :) بماند که اسمشون هم باکلاسه D:

    + استادمون گفت که 25 تیر تو تهران یه نمایشگاه دوربین‌های دیجیتال و لوازمشون برگزار میشه گویا و فرصت خوبیه برای خرید. هرچند من هیچی اطلاعیه یا پوستری ازش تو اینترنت پیدا نکردم :/
    من الان یادم افتاد بقیه پستتو نخونده بودم :))
    واااای ۴ وحشتناک بود :)) من ترجیح میدادم تا آخر عمر گواهینامه نگیرم ولی اون برگه رو برندارم
    پاسخ:
    :)))

    دیگه این بهایی بود که باید برای گواهینامه میپرداختم :| 

    + ویروس‌ها تا چقدر میتونن تو محیط بی‌جان دووم بیارن آیا؟ الان میتونم برش دارم؟ :)))
  • بلوط خانوم
  • سلام
    پست رو فعلا تا کلمهء "عاج" خوندم و اومدم بگم عاج مال فیله. اون "آج" می باشد. 
    قالب هم خیلی قشنگه. با کلاه فضانوردی! :)
    بقیه ش رو هم میخونم. 
    پاسخ:
    اصلاح شد! خیلی تشکر که گفتین :)) حس کردم یکم ترکیبش نامانوس شده‌ها :/

    تشکر :)
  • بلوط خانوم
  • فکر کنم به یک پوشه دکمه دار احتیاج دارید که عکس و مدارک رو توش بذارید. 
    کلاس عکاسی خیلی عالیه! 
    پاسخ:
    من دوست دارم چیزی تو دست و بالم نباشه موقع بیرون رفتن آخه. پوشه دست و پا گیره یکم :))

    + خیلی :) ولی خب یکم هم ناامید کننده هست. وقتی عکاس‌های خیلی بزرگ و خفنی رو می‌بینید که راهِ درازی رو تا رسیدن بهشون باید طی کنید.
    قالب خیلی خیلی دوست داشتنی و خوبه و به آدم یک عالمه انرژی مثبت می‌ده :))
    من به با اراده بودن شما بازم اشاره می‌کنم و همچنان در تعجب‌م که چطوری فقط توی دوهفته این‌قدر فعالیت انجام دادی که به نظرم مفید هم بوده :)) بابتِ سریال پیشنهادی هم ممنون به‌نظرم دوست‌داشتنی میاد و حتما باید ببینم‌ش :))

    پاسخ:
    خیلی تشکر :))
    +آخه اینکه آدم برای انجام کار‌های مورد علاقه خودش تلاش کنه که اراده نشد :( اگه با اراده می‌بودم باید تو دوران کنکور هر روز هشت صبح پا میشدم و برای درسم تلاش میکردم :|
    + خواهش میشه :) اگه دیدیش نظرتو بگو حتما :)
  • کروکدیل بانو
  • ما آنه رو از نماوا به صورت دوبله شده میبینیم با خواهر زاده ی هشت ساله ام و کیف عالمو میبریم ^_^
    جدی خوبه فانتزی ایرانی؟یه حس غریبی نیس؟تا آخر خوندی اگه آب بندی و اینا نداشت بگو بخونیم :)
    پاسخ:
    چه خاله‌ی خوبی :))  اتفاقا منم از تو نماوا باهاش آشنا شدم D: هر از گاهی تو نماوا چرخ میزنم و اگه فیلمی چشمم رو گرفت میرم زبان اصلیشو میگیرم از یه جای دیگه :)))

    تا الان که خوب بوده. و غریب هم هست یکم، ولی نه غریب بد. یه جور خوشایندی غریبه :) و چشم تمومش که کردم دربارش می‌نویسم :)
    من چرا حرفی برای گفتن ندارم؟!
    پاسخ:
    اومدین فقط یه موز بردارین؟ :))

    + من هنوز خیلی مشتاقم که نظرتون رو درباره اون پست Beauty بدونم! اونجوری که شما گفتین «ترجیح میدم سکوت اختیار کنم» یکم مشکوک بود D:
  • هولدن کالفیلد
  • @فاطمه سین
    نسخه دیبا موویز HDTV هست، من از جای دیگه شخصاً نسخه وب دی ال رو گرفتم، اونم ریلیز نتفلیکس نه شبکه. فصل اول منظورمه البته. 
    پاسخ:
    منم HDTV دیدم :-"
    از بین همه حرفایی که توی تک تک شماره ها دارم، فقط میگم
    قالب عالیه :)
    فقط کاش پسر هدر لبخند میزد :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
    برم ببینم میتونم بخندونمش یا نه :)
    بستگی به خیلی عوامل و مسائل داره :)) من بودم 75 تومنو میدادم یکی دیگه میگرفتم 
    پاسخ:
    تا الان که هنوز زندم خوشبختانه :))
    پول هم نمیگرفتن‌ البته، کافی بود برم یه برگه دیگه بگیرم، ولی خب توی اون آفتاب اصلا حسش نبود :))
    حوا فقط سیب می‌خوره ولاغیر :))

    + برم ببینم چی بود :|
    پاسخ:
    فقط هم سیب سبز، نه!؟

    + همونکه درباره علم و تاثیرش در زیبایی پدیده‌ها بود :)
    رفتم دیدم و خب اصلاً یادم نمیاد چرا همچین حرفی زدم :| اون موقع تحتِ فشار و کم‌خوابیِ شدید بودم :| همین اندازه تباه :))
    پاسخ:
    من کلی با خودم فکر کرده بودم که الان یه متن بلند بالای کوبنده در انتقاد به پستم آماده کردین ولی در راستای مصالح وبلاگی ترجیح دادین که سکوت کنین‌ ‌‌‌‌‌‌‌ :| :|

    + درک میکنم :) همین که اصلا تو اون اوضاع نابسامان سر زدین به وبلاگم، خیلی ممنونم ازتون :)
    بله فقط سیبِ سبز
    اصلاً همین باعث شد من بشم حوا :)
    پاسخ:
    خلاصه ما که خوشحالیم که شما به زمین رانده شدین :)) فکر نکنم از بهشت میتونستین وبلاگتون رو آپدیت کنین D:
    تنبلللل :))
    راستی من قبل نظرسنجیت به نظرم قالبت تغییر کرده بود ولی شک داشتم الان یادم افتاد راستی هااا قهوه ای بود سبز شده هدرت عوض شده :)) کلی خوشگل شده
    راستی لینک اون کلیپ های آموزش فتوشاپ رو برام میفرستی؟ 
    پاسخ:
    یه شیشه خون داده بودم خب D: حس میکنم زیاد خون گرفت ولی :/ توی آزمایشگاه مدرسه با سه قطره ما گروه خونی رو مشخص میکردیم :|
    خیلی ممنونم :))

    + بلی تا ظهر براتون میفرستم‌ :) باید چندتا توضیح بدم در کنارش آخه!
    والا من با کسی تعارف ندارم. نقدی داشته باشم خیلی رک و البته با رعایتِ ادب (تا جایی که بتونم) بیان می‌کنم. اهلِ ناشناس فرستادن هم نیستم.

    + بعضی وبلاگ‌ها وقتی به‌روز میشن جفت‌‌پا می‌پرم وسطِ نوشته‌هاشون :)) اصلاً کیف می‌کنم وقتی چراغشون روشن میشه :)) مثلِ اینجا
    پاسخ:
    خیلی هم ویژگی خوبیه! 

    +‌ نمیدونم چی بگم :) خیلی تشکر خلاصه :)
    اینترنتِ بهشت 10G هست اتفاقاً :| :)))
    پاسخ:
    مال جهنم هم دیال آپه انگار :)) 
    یه شیشه؟ یه سرنگ خون میگیرن دیگه 
    آره تو مدرسه سر انگشتامونو سوراخ کردیم یادش بخیر 
    ممنونم لطف میکنی 
    پاسخ:
    والا سوزن سرنگ رو وصل کرد به یه شیشه کوچیک. بنظر میرسید گنجایشش از سرنگ عادی بیشتر باشه :/‌ 

    + بسی مایه مباهاته :)
    قالبت یه جوریه که من ر مجبور میکنه بهت رو بندازم یه هدر برام بزنی :))))) و این تقصیر خودته :)))

    درمورد کتاب هم دنیای قشنگِ نو ر خواندی؟ راهنمای کهکشان برای اتواستاپ زن ها چی؟! چندتا دگه هم هست که تازه یافتم و نمیدانم معرفی کنم یا نه!
    پاسخ:
    متاسفانه به داغان‌ها و «تنها سفر رونده‌ها» خدمات ارائه نمیکنیم :)))) حالا چون شما آشنایی، فتوکپی شناسنامه و چهار قطعه عکس با خودت بیار ببینیم چیکار میتونیم بکنیم برات :)

    دنیای قشنگ نو رو زیاد ازش شنیدم، ولی خب هنوز توفیقشو نداشتم. ولی اون راهنمای کهکشان حتما جزو اولویت‌هام هست :) خیلی باحاله گویا! جزء از کل هم میخواستم بخرم، ولی دیدم واقعا الان حوصله کتاب عمیق و فلسفی ندارم! یه چیز کژوال میخوام :))

    + جدی ولی برای هدرت هرموقع خواستی من در خدمتم :) اتفاقا خودم میخواستم بهت بگم که چرا هدرت اینقدر نویز داره و بی کیفیته :/ ولی خب ترسیدم دوباره یه طرح خفن مثل اون پوستره پیشنهاد بدی و اینبار دیگه از عهدش بر نیام ضایع شم :/ D:
    اتفاقاً اونجا اینترنتش قوی‌تره :| خودتون برید تا آخرش :)
    پاسخ:
    خیلی فلسفی شد دیگه‌ D:
    قالب جدید خوبه:))خصوصا اون کلاه لباس فضایی که منو یاد آگی میندازه :دی 
    +حالا گروه خونیت چی بود؟:)))نمیدونی ینی؟مامان باباتو ترکیب کن ببین چی در میاد:دی
    پاسخ:
    از قیلی هم بهتره آیا؟
     آره منم یاد آگی افتادم :))

    + A مثبت! عین مامانم! یکی از داداشام هم همینه :)‌ پرچم مادرا بالاست خلاصه D: 
    ترکیبشون میشه OA+ که همچین چیزی نداریم :| :))

    :)) ای جان
    اونی که میگی شیشه :دی گنجایشش از سرنگ یکم بیشتره بله
    ولی عجیبه ما اونو موقعی استفاده می‌کنیم که قرار باشه چند سرنگ خون بگیریم یا چندتا لوله آزمایش این مگه بیشتر از یه بار ازت خون گرفت ؟
    البته جدیدا دارن همینا رو مد میکنن :دی حتی اگه قرار باشه فقط یک بار خون بدی ولی در اصل کارش مثل آنژیوکت برای جلوگیری از سوراخ سوراخ شدن دستته
    با سرنگ عادیم میشد بگیره :)
    پاسخ:
    نه همون یبار بود والا :/

    خلاصه من نمیدونم چی‌ بود، فقط «دیدم که خونم می‌رود» :))) 
    یه مزیتی که من حدس زدم داشت، این بود که طرف فقط سوزن رو جدا کرد و درشو بست. دیگه نیاز نبود خون از سرنگ به یه ظرف دیگه منتقل بشه.

    + الان که سرچ کردم دیدم بهشون میگن هلدر. درسته؟
    اتفاقاً میخواستم بهت بگم تو هم بیای! ولی حس کردم به برنامه‌ی بعدِ کنکورت لطمه میزنه. بعد میامدی‌ از رو کوه و صخره میفتادی شتک میشدی کی جوابگو میبود؟ :))) 

    شهر دزد ها هم هست!

    + پس حتماً مزاحمت میشم 😈😈 :)))) کِی بیام فقط؟ :))
    پاسخ:
    من شتک‌ناپذیرم! چی فکر کردین با خودتون :)) ولی خیلی ممنونم که به یادم بودی کلا :))

     به نظر جالب میاد اینم! تشکر :)

    + هروقت خواستی :)
    از قبلی...آره بهتره ولی من به قبلی عادت دارم:)))این جدیده به خاطر رنگش کمرنگ شده یه ذره اونم مشکل از چشای خودمه درست نمیبینم:| :)))

    وای:))))))))))))AO داریم خوبم داریم!!Aبه Oغالبه و Aرو نشون میده.کسی که گروه خونیش آ عه یا AA عه یا AO.الان تو گروه خونیت آیِ ناخالصه:دی
    پاسخ:
    رنگش رو شاید یکم روشن تر بکنم :)) این نسخه بتا هست D:

    وات؟ O_o داری جدی میگی یا دوربین مخفیه؟ :|
    نسخه بتا؟(با لحن جناب خان!)و روشن تر؟روشن تر کمرنگ تره که!!

    خودت جدی داری میگی اینو؟:| رشتتون ریاضیه ولی ناموسا در حد چیزای ساده رو از کتابای زیست خبر داشته باشین دیگه:دی 
    پاسخ:
    نه منظورم کمرنگ نبود، اممم... نمیدونم چطوری بگم صبر کن ببین حالا :)
    نسخه بتا، نسخه اولیه یه نرم‌افزاره که در اختیار کاربرا قرار میگیره تا اشکالاتش شناسایی بشه و بعدا در نسخه نهایی اصلاح بشه :)

    + من از همون زیست راهنمایی گروه خونی رو نفهمیدم :/ و نیز فرق آنتی بادی، آنتی ژن، و آنتی کر رو نیز :| بیشتر عاشق اون بخش ساختار سلول بودم توی کتاب زیستی که خود سمپاد سال اول راهنمایی بهمون داد :) و ژنتیک و تکامل هم بسی دوست دارم! بجز اینا دیگه اطلاعاتم در حد چغندره D: 
    + زمین نیز دوست می‌داریم!
    بله چیزی که گفتی جزو مزیت‌هاش هست 
    و اینکه بله :)
    پاسخ:
    تشکر از اطلاعات :)
  • خورشید ‌‌‌
  • هدرشو ببین. :)) معرکه... تصویر هم کار خودته؟ 
    چارلی می‌تونی کمکم کنی که چه‌طور باید گرافیک یاد بگیرم؟ 

    بازی تقلید رو دیدی؟ راجع‌به آلن تورینگه. چند روز پیش دیدم. 
    و کتاب «انسان‌ها» از مت هیگ رو خوندی؟ من خیلی دوستش دلشتم.
    راستی مورد پنج رو نگفتی اسم بازی چیه.

    چهارم آگوست چه خبره؟ :دی

    +++ آفرین پسر. :)  به من نگو خورشید خانوم. احساس می‌کنم چهل و هفت سالمه. :دی
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :) کاش بود! اسم طراح تصویرش رو پیدا نکردم متاسفانه :/ البته خیلی دوست دارم که نقاشی دیجیتال یاد بگیرم. ولی خب هم باید  طراحی روی کاغذ یکم بلد باشم ( که نیستم!) و هم باید قلم نوری داشته باشم ( که ندارم!) و تازه زمان خیلی زیادی هم باید صرف تمرین کنم. که با وجود عکاسی فکر نکنم تا مذتی وقتش رو داشته باشم!

    + راستش بر عکس چیزی که بنظر میاد من خودم هم چندان گرافیک بلد نیستم :)) همون چیزی هم که بلدم کاملا بصورت غیراستاندارد و خودآموز یاد گرفتم‌. به عبارتی خودم هم نمیدونم چطوری یادگرفتم D: برای همین احتمالا  راهنمای خوبی نباشم! ولی اگه بهم بگین که بیشتر تو چه زمینه‌ای از گرافیک دوست دارین فعالیت کنین میتونم بهتون بگم که باید چه مسیری رو طی کنین :) و شاید یه سری آموزش هم بتونم بهتون معرفی کنم :)
    چیزی که خیلی مهمه تو گرافیک اینه که خودتون رو به منابع  و آموزش‌های فارسی محدود نکنید چون خیلی تعدادشون کمه و بعضا هم چندان کیفیت ندارن. بنابراین اگر زبانتون در حدی خوب باشه که بتونید آموزشای انگلیسی رو ببینید خیلی جلو میفتین :)

    بلی بازی تقلید رو دوم دبیرستان دیدم :) اونقدر جوگیر شدم که خواستم اسم لپ‌تاپم رو بذارم کریستوفر D: و عاشق اون سکانسیم که بالاخره رمز انیگما رو میشکنن! ولی خب، کاش جور دیگه‌ای تموم میشد‌! 

    + اسم کتاب رو سرچ کردم و با دیدن نتایج ذوق کردم :)) یه داستان با تم ریاضی؟ عالیه! انگار سلیقه‌ منو خیلی خوب فهمیدین :) حتما میذارمش در صدر لیستم! تشکر خیلی!

    میخواید بگید شونزده جولای رو میدونید؟ :))
    چهار آگوست یه خبریه که به اسم شما هم مرتبطه اتفاقا :)

    + چشم :) متوجه شدم خیلی رسمیه، ولی خب نتونستم خودمو راضی کنم که فقط اسم کوچیک رو بگم :|
    یه چیزی بگم؟حس میکنم تصویر تو هدر شبیه خودته:)))

    +الان اون تیکه آهن و مامانت رو دیدم:))))حالا قند خون قبل آزمایش با یه شکلات مرزاش جابجا میشه ولی آخه آهن :))))) قبلش قطعه آهن قورت داده باشی مثلا:دی
    پاسخ:
    چندان شبیه نیست اتفاقا :)) مو هام اینقدر مشکی نیست :-"

    + یا مثلا یک عدد جیگر گاو رو خام خام خورده باشم :| یا حتی قرص آهن؟ :)))

  • خورشید ‌‌‌
  • نقاشی دیجیتال و تصویرگری کار کودک رو دوست دارم کلا. قلم نوری و اینا ولی خیلی خرج داره گویا. :/

    شانزده جولای می‌خوای از شوینگر بنویسی؟ 
    نمی‌دونم اون یکی رو.

    اجازه می‌دی انسان‌ها رو بهت هدیه بدم؟ :)

    پاسخ:
    کلا گرافیک متاسفانه رشته خیلی پرخرجیه :/ ولی خب تا جایی که من یه مدت تحقیق کرده بودم قلم نوری‌های خیلی خوبی تا زیر 2 میلیون هستن که کاملا مناسبن برای شروع :) و درمورد نقاشی دیجیتال من حدس میزنم که کلاس نیاز باشه حتما! فکر نکنم مثل ویرایش عکس و اینا بشه به صورت خودآموز یاد گرفتش. خوبیش اینه که دائما نیاز به هزینه نداره. همون اولِ کار یه هزینه زیادی میکنید و بجاش تا مدت زیادی کارتون رو راه میندازه اون وسیله.

    نه راستش شوینگر رو خوب نمیشناسم. اسمش رو هم فقط به واسطه اینکه با فاینمن مشترکا نوبل گرفته میدونم D: و تازه 16 جولای سالگردِ فوت شوینگره. اتفاق مدِ نظر من یه اتفاق خیلی خوب بوده :)
    اون یکی رو هم بذارید موقعِ خودش بگم D:

    + خیلی باعث خوشحالی منه پیشنهادتون :) ولی راستش نمیتونم قبولش کنم. اوضاع پیچیدست یکم :/ 
    ولی حتما میخونمش :) خیلی ممنونم بابت معرفیش!
    قشنگ بود قالبت
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    با توجه به نظراتی که تاحالا برام نوشتین، انگار شما هم به گرافیک علاقه دارین کلا :) 
    بله بله من به گرافیک و پست های کوتاه علاقه دارم
    پاسخ:
    پس ببخشید که پست‌های من اغلب طولانیه :) 
    دوربینِ خوب. که کمی فراتر از آماتوره. nikon d3300 هستش :)
    یه نمونه عکس که با همین دوربین گرفته شده، می‌دم خدمتتون. خودتون پردازش کنید.
    http://uupload.ir/files/yxa_dsc_0824_(1).jpg
    قیمتش هم با توجه به وسایلِ جانبی مثل کیف و بقیه‌ی بند و بساطاش، یک و خورده‌ای خرج بر می‌داره. البته این قیمت برای دو سال پیشه. قطع به یقین قیمتش حسابی بالا رفته :|

    قالب هم...حرف نداره :)
    پاسخ:
    پس شما هم عکاسی میکنید؟ :)
    خیلی ممنونم از پیشنهادتون :) به نظر مناسب میاد اینم. به لیستم اضافش میکنم! 
    + عکسه هم خیلی خوبه!

    تشکر :)
  • یک عدد ستآره
  • قالبِت عالی مخصوصاً که سبزه ^_^
    پاسخ:
    ممنونم :) 
    من خودم سبز رو چندان دوست ندارم البته، ولی خب تصویر هدر سبز اقتضا میکرد D:
  • گلبول سفید
  • اولاً بازگشت خودم رو به بلاگستان و کامنت‌دونی‌هاش با ثبت این کامنت تبریک می‌گم. :| :دی

    دوماً این قالبت هم قشنگه! هرچند از قبلی انرژی مثبت فوران می‌کرد ولی خب اینم یه آرامش خاصی داره.

    و سوماً که... آن شرلیه خوبه واقعاً؟ چرا من یه اپیزود دیدم و فکر کردم بازی آنه (آن؟) مصنوعیه؟ انگار ربات داره دیالوگا رو ادا می‌کنه. :| ایراد از گیرنده بوده و برم باقیشو ببینم ینی؟ :دی
    پاسخ:
    خوش برگشتین :)) برای یک لحظه طلایی فکر کردم که دوباره وبلاگ زدین و خوشحال شدم  :/

    خب پس شاید دوباره برگردم به قبلی! انرژی مثبت رو به آرامش ترجیح میدم :)

    ممکنه ایراد از گیرنده من باشه حتی D: ولی خب من همچین چیزی حس نکردم :/ بنظرم خیلیم با احساس صحبت میکرد آن :) حالا اپیزود دوم هم ببینید شاید نظرتون عوض شد :)
  • خورشید ‌‌‌
  • ممنون برای توضیحاتت. :)
    پاسخ:
    شرط می‌بندم هیچ چیز خاصی نگفتم که از قبل ندونسته باشین :|
    من قالب قبلی رو دیوانه وااااار دوسش میداشتم:"(
    حالا کلی طول میکشه به این عادت کنم!
    ولی خوبه خوبه:) خییییییلی باحاله ^-^
    چه دوارن پُست‌کنکور هیجان انگیزی رو داری طی میکنییییی😎 حقیقتن خوش به حالت عاغاااا :((
    .
    درباره دوربین هم دقیقن چی شد که فکر کردی به دوربین بدون آینه؟ البته خیلی از SLR ها خبر ندارم و دقیق نمیشناسمشون ولی تا اونجا که میدونم صرفه اقتصادی چندانی ندارن و کار حرفه ای باهاشون خیلی سخته! و یه چیز دیگه هم اینکه dslr ها نسل جدید همونان دیگه.اومدن که جایگزین اونا بشن. مثل اینکه بری میلیون‌ها تومن پول بدی که از این تلوزیون تک رنگا بخری بزاری تو خونه فوتبال ببینی باهاش:| کلن دوربینای dslr این خوبی رو دارن که اگر یه ذره حواست جمع باشه و اصول عکاسی بلد باشی میتونی عکسای خیلی خوبی باهاشون بگیری:) ولی اون حواس جمعه خیییلی مهمه جدن! مخصوصا که چیزایی که تو ویزور میبینی رو نباید باور کنی و با تخیل خودت باید عکس اصلی رو حدس بزنی:دی
    الان که دوباره دارم نگا میکنم این قالبت خیییلی خفنه^.^ دارم جلو خودمو میگیرم که بهت نگم «باید بعد کنکورم یه هدر برا منم بزنی*-*»
    پاسخ:
    اون خطِ اول کامنت به قدری تاثیر گذار بود که خواستم در جا برم قالب رو عوض کنم D:
    خیلی ممنونم :))

    شما هم یه همچین دوران پست‌کنکوری در انتظارتونه :) فقط اگه میخواین خیلی خوش بگذره بهتون، بهتره الان نهایت تلاشتون رو بکنید :)

    اتفاقا تا جایی که من خوندم بدون آینه‌ها جدیدتر از DSLR هست و از نظر فنی هم خیلی مزایای بیشتری دارن.  و پیش بینی میشه که در آینده بازار رو تصاحب کنن و جای DSLR رو بگیرن حتی :) ولی خب برای شروع آماتوری مناسب نیستن. و تازه قیمت‌هاشون هم نجومیه :/
    اینجا رو ببینین:
    https://www.zoomit.ir/2014/8/24/13420/mirrorless-vs-dslr/

    + خیلی ممنون از توصیه‌ها :) یادم میمونه :)

    + شما کنکورتون رو خوب بدین، هدر مهمون چارلی اصلا :)
    راستیییی آدرس صفحه گودریدزتو بده بیابمت اونجا :]

    و برات خوشحالم که بلخره پذیرفتی بری سراغ رانندگی:دی. ولی به نظرم اگه قراره سرنوشت عکسای پرونده گواهینامه‌ت اینجوری باشه، دیگه سرنوشت صاحب گواهینامه و ماشینش مشخصه دیگه!:دی. لطفت به جامعه میتونه این باشه که نری پشت رول:))!!
    وااااای من هنوز از کارتون آنه در نیومدم^-^ هنوزم اگه کارتونشو تلوزیون بزاره هرکاری داشته باشم ول میکنم میام خونه میشینم با ذوق و شوق نگاش میکنم :)) یادمه یه بار دبستانی که بودم با مدرسه نرفتم اردو که تکرار قسمت قبلی رو که دیشبش دیده بودم ببینم!! در این حد پیگیر:دی
    .
    .
    .
    و نهایتن چل و پنج دیقه‌س در حالی که گوشیمو زیر جزوه شیمی قایم کردم که دیده نشه دارم تو وب تو میگردم! دیگه جزوه شیمی به حرف اومد و به اعتراض به پاخاست :دی

    پاسخ:
    راستش اگه اجازه بدین این کار رو نکنم! آخه توی گودریدز با اسم واقعیم هستم، و خب ترجیح میدم همچنان چارلی بمونم اینجا :)) و اصلا کی میدونه؟ شاید همین الان هم توی گودریدز جزو فرندز هاتون باشم و خودتون ندونید D:

    راستش چندان هم دل به خواهی نبود، خانواده اصرار داشت :)) من اصلا از خدامه پشت ماشین نشینم D:

    :) پس این سریاله مخصوص خود شماست :) تعداد قسمتاش خیلی زیاد نیست، میتونید موقع استراحت تماشاش کنید :)


    + عجبا :| اینجوری میخواستین افشین رو الگوتون قرار بدین؟ :))
    اون قالب قبلی رو من خیلی دوست داشتم، ماجراجویانه و میسترییس بود. اما این یکی هم به طرز عجیبی خودته (:

    + شخصا از چه برنامه‌ای واسه گرافیک استفاده می‌کنی؟ بعد سایت خارجی چی می‌تونی معرفی کنی واسش؟
    من درواقع از عنفوان نوجوانی رو گرافیک کراش دارم، ولی تا این لحظه نتونستم مثل آدم برم دنبالش! و فرصت‌های طلاییش رو به دلایل مزخرف و ناشایستی مثل دانشگاه و کنکور ارشد از دست دادم |:
    پاسخ:
    جدی اینقدر مثلِ منه؟ :))

    + فتوشاپ :) منظورتون از سایت برای آموزشه یا منابع تصویری و اینا مثلا؟

    راستش از من میپرسین، هیچوقت یه فرصتِ طلاییِ قلمبه پیش نمیاد که تو اون فرصت مثل آدم برین دنبالش :)) باید اون لا به لای کار‌های دیگتون کم کم برای گرافیک وقت بذارید و یه دفعه می‌بینید که تاثیر خودشو گذاشته همین تایم‌های کوچیک :)) حتی منم که سرم از شما خیلی خلوت‌تره، اونقدری وقت ندارم که خودم رو تماما وقف فتوشاپ بکنم مثلا :)
    به نظر من این قالبتون قشنگتر از قبلیه. البته من کلا تم سفید رو بیشتر میپسندم.
    واقعا خیلی خوبه که بعد کنکور رو دارین مفید میگذرونید.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :) بله از قالب خودتون کاملا مشخصه :))

    + فیلم و بازی هم مفید حساب میشه یعنی؟ D:
  • پشمآلِ پشمآلو
  • اااااااااااا قالب جدید خیــــــــلی قشنگه!
    ۱. بضی وقتا برا حفظ قداست گرافیک باس پول دربیاری وگرنه از ریشه زده میشه:دی
    ۶. تو اون لینک اغوا گرت زندگیمو زیر و رو کردین:دی
    پاسخ:
    خیلی ممنون :))

    1. چه تحلیل عمیقی ارائه کردین D:

    6. من عموما توی امور اغواگرانه موفق عمل میکنم :))


    قالب عالیه. به شدت حسِ چارلی‌بودگی توش هست :))
    فقط کاش یکم سایز نوشته‌ها رو بزرگتر کنید. بعضی از ما کوریم :دی

    اسمش دست‌وپاچلفتی‌بودن نیست. از بندِ دنیارهابودن و در عالمِ معنویات غوطه‌خوردن و غرق‌شدگی در دریای حقه.
    حدود چهارترم طول کشید تا بتونم همچین معادلی برای تمام گندهایی که در طول روز می‌زنم پیدا کنم. :))
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)) 
    یعنی من اینقدر ابعاد شخصیتیم رو اینجا باز کردم که الان چارلی‌بودگی معنی پیدا میکنه؟ :)

    اسمِ معادلی که براش انتخاب کردین رو خیلی می‌پسندم :)) فقط باید یکم زمان بذارم برای حفظ کردنش D:


    + نوشته ریز از نظر بصری قشنگ‌تره آخه. ولی خب چشم اگه شد یکم درشت ترش میکنم :) ولی نرماله‌ ها اندازش :-"
  • خورشید ‌‌‌
  • شرط رو باختی. :دی
    پاسخ:
    تا حالا از باختن یه شرط خوشحال نشده بودم :))
    قالب قشنگیه :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
  • احمدرضا ‌‌
  • 1. گرافیک مینیمال عشق هست عشق! هرچند خیلیا درکش نمیکنن
    1.1: قالب قشنگ شده. نمی دونم چه رمز و رازیه که هرکس قالب نارنجی داره؛ رنگ بعدی که انتخاب میکنه سبزه (منم یه مدت قالب نارنجیم رو سبز کردم دوباره برای تنوع برش گردوندم به نارنجی)

    2. اینقدر از فانتزی های ایرانی متنفرم که حتی از اسم شبیه به فارسی توی فانتزی ها هم بدم میاد (البته این کتابه رو نخوندم).
    مجموعه جنگاوران جوان به شدت توصیه میشه

    3. درباره دوربین آقای مسعود کوثری (مردبارانی) متخصص این چیزا هست. یه عکاس حرفه ای هستن

    4. اسم بازی چیه ؟
    پاسخ:
    1. بلی :) درکش نیازمند درک این حقیقته که «simplicity is beauty» :)

    1.1: البته قالب قبلی من قهوه‌ای بود بیشتر D: شاید دلیلش اینه که از اون همه رنگ چشمگیر و حرارت خسته میشن، و میخوان یه رنگ روشن‌تر و خلوت‌تر و خنک‌تر رو انتخاب کنن :)

    2. شاید این کتاب نظرتون رو عوض کنه :) حالا البته اقدام نکنید فعلا تا کتاب رو تموم کنم نظرِ نهاییم رو بگم :)
    جنگاوران جوان هم تا جلد هفت رو از ترجمه اینترنتی خوندم (با عنوانِ اصلیِ کارآموز رنجر) که خیلی بهتر بود به نظرم، و سانسور هم نشده بود تازه :) جلد هشت رو از نشر افق خوندم، و جلد نُه هم انگار تازه منتشر شده، ولی هنوز نگرفتمش.

    3. وبلاگشون رو از توی کامنت‌ دونی‌ها دیده بودم چندبار. میشه آدرسش رو بگین؟

    4. Dragon age: inquisition :) فوق العادست :) هرچند شاید سبکش به مذاق همه خوش نیاد، ولی گرافیک و داستان و موسیقیش رو همه قطعا میتونن تحسین کنن!
  • احمدرضا ‌‌
  • اصلا فکرشم نمی کردم جنگاوران جوان سانسور شده باشه. تو اون نسخهه ویل و اوانلین عاشق همن؟ اینجا که خبری نیست :)

    آدرس وبلاگ آقای کوثری : http://mardebarani.ir/
    پاسخ:
    ای آقا خبر ندارین پس :)) اصلا یه اوضاعیه D: یه چند ضلعی عشقی هست اصلا :| 

    کساندرا (اونلین)، ویل رو دوست داره. از طرفی ویل خودش آلیس رو دوست داره. اون وسط هوراس هم کساندرا رو دوست داره :| حالا چون شما خودتون خونده بودین اسپویل حساب نمیشد. فقط خواستم بگم که با پیش‌فرض های درست داستان رو دنبال کنین D:

    اگه هنوز تا جلد هفت پیش نرفتین، توصیه میشه بقیش رو با ترجمه اینترنتی بخونین :) که رایگان هم هست و کاملا داوطلبانه ترجمه شده. و حتی تلفظ اسما رو هم خیلی بهتر نوشتن. مثلا هالت! در اصل هلت باید باشه :/ 
    لینک اگه خواستین:
    http://www.the-city.ir/2017/11/23/rangers-apprentice-books-collection-dl/


    و خیلی تشکر برای آدرس :)


  • ستوده ••
  • چرا وبلاگت اینقدر حس خوب دارهه*_**
    خب شما پدیده ی نایابی محسوب میشین جون اکثر کنکوریایی که میشناسم معلق تشریف دارن 
    و هنوز نمیدونن چیکار میخوان بکنن
     سبک مینیمال چه تو گرافیک چه عکاسی و چه حتی تو نوشتن عالیه من بشدت ستایشش میکنم 
     و جایی بخورید کم خونی ارزش نداره ادم چایی نخوره
    و اخرینم ممنون بابت معرفی فیلم 😍
    پاسخ:
    وبلاگ شما هم حس خوبی داره! به شرطی که اسمش رو به «آوازِ آن پرنده‌ی شاد» تغییر بدین :))

    راستش منم خیلی احساس تعلیق و ابهام شدیدی درباره آینده دارم! ولی خب ترجیح میدم بجای اینکه روی تخت بشینم و به تمامِ احتمالات ممکن فکر کنم، یه کاری انجام بدم و استفاده کنم از زمانم :) چون تا اعلام نتایج کاری ازم بر نمیاد واقعا! 

    مینیمالیسم که عشقه کلا :)) فقط مینیمال توی نوشتن چیه دقیقا؟ یه چیزی شبیه هایکو‌ های ژاپنی مثلا؟

    با نظر خردمندانه‌تون کاملا موافقم :))

    و خواهش میشه! نظرتون رو بگین بعدا :)
    اگه شما به قالب جدید حس خوبی دارین، ما هم داریم (:

    1. خوشبختانه برای من هم همین طور بوده و بعد از کنکور روزهای خیلی خوبی رو دارم پشت سر میذارم و حس میکنم زندگی داره بهم لبخند میزنه (((: خوشحالم که برای شما هم خوب بوده هرچند که با این اوصافی که تعریف کردید بنده هم با خیانتتون به قداست گرافیک و آرمان هاتون موافقم :دی
    + مادر هستند دیگه، عشقن فقط (:

    2. من هم به شدت دنبال کتاب های خوبم و اتفاقا میخواستم عضو گودریدرز هم بشم اما فعلا نشده که بشه (:

    3. بنده هیچ اظهار نظری نمی کنم چون هیچ تخصصی ندارم (:

    4. مطمئنا چون به این فکر می کنید که الان یه دست و پاچلفتی هستید، این چیزها رخ میده؛ سعی کنید مثبت فکر کنید، عمیقاها... و باورش کنید ((:

    5. ارباب حلقه ها؟! من کلش رو دیدم به اضافه ی داستان هابیت ها. یعنی از اول تا آخر (: یادم نیست حدود 18 ساعته کلش یا 36 ساعت! ولی خلاصه که خیلی زیاده اما به شدت جذاب ((:

    6. وای! جدی؟! چقدر خووووب. ممنون از اطلاع رسانی ((((:

    (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((:
    پاسخ:
    نه دیگه اینکه جواب نشد خب D: نظر خودِ شما رو میخواستم بدونم من :)

    1- خدا رو شکر پس :)) ایشالا که حالا حالا ها لبخند بزنه بهتون همچنان :)
    این یه خیانتِ استراتژیکه D: برای کمک به گرافیک و کسب تجربه مجبورم موقتا بهش خیانت کنم D:

    2- تو گودریدز، علاوه بر کتابای خوب، دوستانِ خوب هم پیدا میکنید :)

    3- تشکر در هر صورت :)

    4- مثلِ مرغ و تخم مرغه راستش! چون من فکر میکنم دست و پا چلفتیم اتفاق میفته، یا چون اتفاق میفته من فکر میکنم که دست و پا چلفتیم؟ D: 
    ولی ممنون به توصیتون عمل میکنم حتما :) هرچند من کلا از وقتی وبلاگ ساختم، همینطوریش مرز‌های مثبت‌اندیشی رو درنوردیدم. تا قبلش خیلی منفی باف بودم :/

    5- نه؛ ارباب حلقه‌های بازیِ چندان شایسته‌ای نداره متاسفانه :/ بازی Dragon age: inquisition رو داشتم میگفتم :-"
    و کتاب‌هاشم فرصت کردین بخونین حتما :)) هرچند شاید بعد از دیدنِ فیلماش یکم سخت باشه خوندنش. چون روندِ کتاب کمی کندتره.

    6- خواهش میشه :) فصل اول رو دیده بودین مگه؟

    :) 69 تا پرانتز داشت D: عدد گذاریش کردم برای راحت شمردن :))

    (6(5(4(3(2(1(9(8(7(6(5(4(3(2(1(9(8(7(6(5(4(3(2(1(9(8(7(6(5(4(3(2(1(9(8(7(6(5(4(3(2(1(9(8(7(6(5(4(3(2(1(9(8(7(6(5(4(3(2(1(9(8(7(6(5(4(3(2(1
  • احمدرضا ‌‌
  • ممنون از توضیحات. کل تصوراتم از داستان نابود شد. من همش فکر میکردم برسم جلد آخرش اینا عاشق هم میشن غاقل از اینکه داستان رمانتیک داشتیم میخوندیم خبر نداشتیم :)
    جلد شیشمم. میرم ترجمه اینترنتیش رو میخونم :))
    + کتاب انسان ها که خورشید پیشنهاد کردن عالی هست! 
    پاسخ:
    البته خیلی هم رمانتیک نیستا. اینجوری نیست که خیلی پررنگ باشه مثلا این روابط. چون کلا ویل در سفره همیشه و خیلی کم دخترا رو میبینه. خلاصه یه عشقِ خیلی ملایم جریان داره تو کتاب :)
    از جلد آخر خبر ندارین پس :| من سکوت میکنم البته! یکی از دوستان ولی تا ته مجموعه رو برام اسپویل کرد :|

    + موفق باشین :) جلدِ شیش یکم روندش کند بود به نظرم، نسبت به بقیه جلدا. 

    + بلی رفته توی صدرِ الویت‌هام :) میخونمش حتما!
    نظر بنده که خیلی مساعده (((((: حالا شما، آقای گرافیست، به قالب من چه نمره ای میدید؟! (;

    1. ان شاءالله روزهای خوب و لبخندهای شما هم مستدام بمونه منهای خیانت! D:

    2. نیومده هیجان دارم واسش ((((((:

    3. خواهشمندم (:

    4. هردووانه ولی بیشتر اولی D:
    خب پس همچنان دربِنَوردید تا کلا هاله ای مثبت وار شما رو فرا بگیره بعد بهتون بگیم آقای چارلی پلاس پلاس D: 

    5. من خیلی دلم میخواست بازی کامپیوتری انجام بدم حدود یه ماه پیش، رفتم یه بازی دانلود کردم. 2.5 گیگ بود و چند ساعت برای دانلودش وقت گذاشتم و وقتی رفتم نصبش کنم باز نمی شد set up ش! خلاصه خیلی سوختم...
    ممنون از پیشنهادتون ((: کتاب خوندن رو کلا دوست دارم (((:

    6. من آنشرلی رو خیلی دوست دارم، کارتونش رو دیده بودم و کتابش رو هم خونده بودم اما نمیدونستم فیلمشم هست! وقتی گفتین که 2ش هم ساخته شده فهمیدم عه! پس یکشم هست و کلا بخاطر هردوش ذوق کردم (((((:

    چه جالب! چه جالب تر! و چه جالب ترتر! اصلا خیلی جالب!! من عاشق عدد 6 و 9 هستم ((((((: 
    پاسخ:
    1- هجده و نیم :)) اون نمره کسر شده هم برای تضادِ رنگی بیش از حدیه که بین بک گراند وبلاگ، و بک گراند نوشته هاتون وجود داره D: و گرچه اون ستاره‌های چشمک‌زن خیلی دوست داشتنی و قشنگن، ولی خب من خودم سفید رو ترجیح میدم :) اینجوری:
    http://s9.picofile.com/file/8331827000/18081.JPG
    + تصویرِ توی هدرتون عالیه !
    + من قالبِ شما رو تو وبلاگ چند نفر از دوستانِ دیگه هم دیده بودم راستش، ولی هرچقدر توی قالبای عرفان میگردم پیداش نمیکنم :|

    2 و 3 - :))

    4- چارلی پلاس پلاس! شبیه اسم یه زبانِ برنامه نویسیه بیشتر D:

    5- این بازی‌ای که من گفتم نزدیک 40 گیگه :)))
    مطمئنید فایل setup بود اصلا؟ آخه بعضی بازیا رو برای کاهش حجم، با فرمت ISO میذارن برای دانلود که باید ازش ایمیج بگیرید.

    6- این جدیدترینه تازه. قبل از اینم تعداد خیلی زیادی فیلم و سریال از آنشرلی اقتباس شده :))

    و با توجه به اسم وبلاگتون، من فکر میکردم عاشق 8 و 1 هستین D:
    ۱. منم خودم بک گراند سفید دوست دارم ولی گفتم تنوع بشه (((:
    خیلی هم ممنونم ^_^
    بیس قالبم توی قالب های عرفان هست ولی بک گراند و هدر و فونت و ... خودم تغییر دادم. بیس قالب هم مربوط به همون قالبیه که پست فنجون نارنجی داره D: 

    ۲ و ۳. ((((((:

    ۴. سی پلاس پلاس مثلا! خوبه دیگه، برنامه ی گرافیستی!! (((((:

    ۵. دیگه ۴۰ گیگ با بودجه ی نت ما تناسب نداره D:
    چطوری آیا؟ بلد نیستم من که D:

    ۶. اونا رو دوستم بهم پیشنهاد داده بود ولی من یه چیز جدید میخواستم (((:

    مجموع 8 و 1 هم 9 میشه دیگه و 9 هم برعکس کنید 6 میشه دیگه. عاشق طرح معما هم هستم D:
    پاسخ:
    1. خیلی تشکر :)) من هفته‌ها دنبال بیسِ این قالب بودم :| و تمام مدت جلوی چشمم بوده و ندیدمش :))

    5. با بودجه‌ ما هم تناسب نداره والا D: رفتم مغازه، و در ازای پرداخت تنها 4 هزارتومن، کل چهل گیگ رو ریخت روی هاردم طرف :)) همون رو اگه میخواستم دانلود کنم، یا DVDهاش رو بخرم باید حدود ده برابرش هزینه میکردم :|

    6. خب پس ببینیدش و نظرتون رو هم بگین حتما بعدش :)

    یعنی حتی فکر هم نکرده بودم به این جنبه‌ی قضیه :| D: 

    مقدار نامتناهی چایی :))) عالی بود :))
    البته نوشیدن نامتناهی چایی، منجر به دفعات استفاده ی لایتناهی از دستشویی می شه :-"

    +حالا سادگی همیشه خوب نیست، اگر خوب صفحه بندی بلد باشی و با تناسبات آشنا باشی، طرح های شلوغ خوب هم می تونی طراحی کنی. البته چیزی که یه سریا می خوان طرح خز و بی تناسب و به قول خودشون "چش پر کن" ه -_- 
    پاسخ:
    نه راستش بدنِ من همش رو جمع میکنه موقع رسیدن به خونه یهو آلارم میده D: بنابراین اونجا مشکل خاصی ندارم :))

    + حالا من هم نگفتم همیشه! ولی یه جاهایی اصلا سادگی میطلبه :))
    مثلا برای اسلاید شوی سایتشون من کلی باهاشون سر و کله زدم و آخر هم مجبور شدم سایت آمازون رو بهشون نشون بدم و بگم که دیگه آمازون هم با عظمتش اینجوری طراحی کرده اسلاید‌هاشو :/
    و البته کلا من هم زیادی دارم جوش میزنم. چیزی که اونا میخوان بیشتر از پوستر‌ها و طراحی‌های خزِ روتین نیست حقیقتا و خب منم مجبورم چیزی که اونا میخوان رو درست کنم :/ برای همین همیشه ترجیح میدادم که یه فریلنسر باشم تا کارمند :))
    میشه برای ماهم هدر درست کنی ؟
    پاسخ:
    سلام :)

    اولا که باعث خوشحالیه منه! ولی راستش سرم خیلی شلوغه این چند هفته. ایشون هم چون رفیقِ ما بودن قضیش فرق داشت :) خلاصه فعلا خیلی شرمندم، نمیخوام کاری رو قبول کنم و بد قول شم :)

    + ضمن اینکه سایت شما واکنش گرا هست، طراحی هدر برای واکنش گراها سخته یکم. چون هی ابعاد هدر توی دستگاه‌های مختلف تغییر میکنه و باید کلی تنظیم بشه. وگرنه ممکنه مثلا با موبایل بیاید اصلا نصف عکس رو نبینید :))
  • علیزضا آهنی
  • باشه .  ممنون داداچ
    پاسخ:
    بازم ببخشید :)
    پست رو میخوندم ، رسیدم به جمله ای که نوشتین کارت کنکور رو گم کردین :| واقعا گم کردین ؟ :|||||
    من الان مسترس (!) شدم ! :)
    پاسخ:
    بلی D: توی پست «از گور بازگشته» کامل شرح ماجرا رو گفتم :))

    مسترس نباشین، مشکلی پیش نیومد خداروشکر :)
  • کنت مونت کریستو
  • تا جایی که من یادمه آنه دماغش فقط قشنگ بود:/تو این عکس همه چیش قشنگه بجز دماغش!
    پاسخ:
    والا من که چیزی درباره دماغِ آن یادم نمیاد D: ولی این چون تصویر پوستر هست کمی روتوش کردن چهره‌ش رو. توی فیلم به این زیبایی نیست اصلا :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی