Detach :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

Detach

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۳ ب.ظ

عکس نوشت: !Detach

دیروز کنکور زبان هم رفتم و برام حکم یه دسر خوشمزه بعد از یه غذای بیمزه رو داشت. البته صرفا برای محک زدن خودم رفتم وگرنه هیچ هدف‌ گذاری خاصی ندارم برای زبان. با آمار و ارقامی که دوستان از وضعیت درصد‌ها و رتبه‌های پارسال گفتن، شاید سه یا حتی دو رقمی هم بتونم بشم :| زبان اختصاصی رو خیلی خوب دادم فکر میکنم.

جا داره که از همین تریبون از آقایان کریستوفر نولان، و پیتر جکسون تشکر کنم که با فیلم‌هاشون دو تا از سوالات رو به اینجانب رسوندن! اولیش وقتی بود که که توی گزینه‌ها به کلمه Detach رسیدم و درجا اون سکانس از فیلم interstellar اومد تو ذهنم که کوپر موقع جدا کردن شاتل از فضاپیما به کامپیوتر دستور میده Detach! البته الان که فکر میکنم از شباهتش به attach هم شاید میتونستم معنیشو حدس بزنم، ولی خب اون موقع به این فکر نکردم D: 

دومیش کلمه after در معنای «دنبال کردن» بود که اون صحنه از فیلم هابیت یادم اومد که آزوگ داره سر بقیه اورک‌ها داد میزنه که «!after them» و اولین بار اونجا بود که با این معنی افتر آشنا شدم.

سطح لغات و گرامرش خیلی آسونتر از پارسال بود و اصلا در حد زبان تخصصی نبود! ولی بجاش سوالات Language function پر بود از اصطلاحات و ضرب المثل‌های عجیب و غریب که نصفش رو نتونستم بزنم :|

و یکی از ریدینگ‌ها هم درباره اصل پیتر (Peter principle) توی منابع انسانی بود که انگار اصلا برای نفهمیدن طراحی شده بود. کلا هرکدوم از دوستان که از در میومد بیرون بلافاصله میپرسید که ریدینگ دوم چی میگفت؟ :| حتی من امروز رفتم تو سایتای فارسی هم درباره این اصل خوندم و همچنان دقیقا نمیدونم چی میگه D:


+ تو یکی از سوالا Charlie داشت :))


+ امروز رفتم آموزشگاه رانندگی ببینم چه مدارکی میخواد برای ثبت نام؛ با اینکه کمترین علاقه‌ای به رانندگی (و کلا ماشین) ندارم و نهایت چیزی که درباره رانندگی میدونم اینه که اون پدالی که با بقیه فرق داره گازه!


+ یه آقای کتابفروش خیلی باحال و خوش اخلاق هست که هروقت میرم توی مغازه به مدت سی ثانیه احوال پرسی میکنه. و از بس ازش کتاب‌های فاینمن و اینا خریدم، فکر میکنه من خیلی خفنم! از کنکورم هم پرسید امروز. اینطوری بعد از اعلام نتایج شاید اصلا روم نشه برم تو کتابفروشی :/


+ دانستنیهای جدید باید پنجشنبه، و نهایتا تا الان منتشر میشد! میترسم این قیمت دلار و کاغذ و اینا کار دست مجله داده باشه :(


+ به زودی شاید یه پست بذارم و یه سری توصیه بکنم به دوستان کنکوری آینده  :)


+ به شدت وسوسه شدم اون بالا بجای PV بنویسم nRT ولی خب میترسم طنزش مشخص نباشه بر همگان :))

** قانون گاز کامل: PV=nRT

  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۳۵)

زبان فقط ارزشش به بالای پنجاه درصد شدنه که پیش نیاز نخوری
این گردنه رو بگذرونی چهار واحد میری بالا
پاسخ:
پس خداروشکر من مشکلی ندارم :)) زبان رو عموما بالای هشتاد میتونم بزنم. اون یکی دوتا غلط هم سوءتفاهم بین من و طراحه اغلب D:

+ البته تو این پست کنکور زبان منظورم بودا :-"
  • فاطمه سین
  • Detach رو دیدم و یاد موسیقی متن اون سکانس افتادم و دلم رفت برای هانس زیمر
    اون پدالی که با بقیه فرق داره ترمز نیست؟ البته کلاجم با اون دو تا دیگه فرق میکنه هاااا از نظر  عمقی که پایین می ره :| 
    پاسخ:
    یکی این، یکی ترک Mountains، یکی هم اون ترک S.T.A.Y ! و کل آلبوم اینتراستلر فوق العاده بود اصلا. کاملا حس تنهایی و استرس و ناچیزی انسان مقابل کیهان رو منتقل میکرد :) کلا هانس عشقه D: چه اینجا، چه توی دزدان دریایی کارائیب، چه توی The Lone Ranger :))

    جان من گاز نیست؟ :| اون که باریک تره گازه دیگه!؟ میخواید بگید همین اطلاعات ناچیزمم اشتباهه؟ :/
    چه جالب! مرسی از این اطلاعات! چون من حتی نمی‌دونستم اون که با بقیه پدالا فرق داره، گازه! :|
    پاسخ:
    همینکه میدونستین پدال داره ماشین اصلا، خودش گام بزرگیه :)))
    :))))
    پس فقط من نیستم که تست های زبان رو با دانستنی های فیلمی جواب میدم :))

    جالبه که من این روزا در مورد خودرو میخونم و میبینم چقدر گوگولی و باحاله این ساختارش و تجهیزات مکانیکیش :))

    بنویس nRt  بعد اون پایین جنبه طنزش رو بنویس :دی 
    پاسخ:
    نه ما هم هستیم :)) خیلی جالبه که چطور مغز این اطلاعات رو سیو میکنه بعدا یهو تحویلمون میده :)

    اون جنبه‌های فنی و مهندسی ماشین رو منم دوست دارم! منظورم این بود که به خود ماشین علاقه ندارم. بعضیا کلا ماشین دوست دارن. از اینا که پوستر پورشه و بوگاتی میچسبونن به در و دیوار اتاقشون، و صفر تا صد و مشخصات همه ماشینا رو هم حفظن و ماشین خفن میبینن چشماشون قلب میشه نیستم من D:

    + کیفش میره خب با توضیح :/
  • خورشید ‌‌‌
  • :دی
    پاسخ:
    :دی به کدومش آیا؟ :)))
  • دُختَرِ هَیولا
  • من از تو هرى پاتر اصطلاح جدید پیدا میکردم تو سامِرىِ ریدینگام استفاده میکردم بچه تر که بودم! بعد همیشه همه فکر میکردن خیلى خفنم:)) اصلاً فیلم دیدن به زبان اصلى بازىِ برد برده! هم فیلم میبینى هم زبانت بهتر میشه:دى
    پاسخ:
    عه منم از این حرکتا میزدم :))) یادمه یه مدت اصطلاح Join the club رو از هری یاد گرفته بودم هی همه جا میگفتم D:

    + بلی! رازش هم اینه که فیلم رو بخاطر خودش ببینی نه بخاطر یادگیری زبان! خودش اثرش رو میذاره به مرور :)
    + چندوقته میخوام کتابای هری پاتر رو به انگلیسی بخونم هی وقت نمیشه :/
    حتما برو زودتر بگیرش
    گواهینامه رو میگما

    + ننداز عقب
    پاسخ:
    چشم چشم :))

    ولی همچنان معتقدم اونبار قالبتون فرق داشت :))
    هر چی ارکیده بگه من قبول دارم :)
    پاسخ:
    الان شاهد رو به جایگاه احضار کردین؟ :))
    هوم ☺
    پاسخ:
    بسیار خب :)
    ولی من بدون حضور وکیلم حرفی نمیزنم!
  • خورشید ‌‌‌
  • توی این فیلما هست که همه دور سفره نشستند و خوش‌حالند و این‌ها، بعد مادرشون یک گوشه وایساده با لبخند نگاهشون می‌کنه، اون شکلی :دی . 
    خوش برگشتی.
    پاسخ:
    :) من هم دارم سینی برنج زعفرونی رو دست به دست میکنم برسه به بقیه :))
    + ممنونم :))
    واای نگو من عاشق رانندگیم:))
    فانتزیمم اینه یه ماشین مدل پایین بخرم تو شهر هر کی بد رانندگی کرد بزنم بهش و فرار کنم تا ادب شن:))
    پاسخ:
    چیه خب آخه :/ اتوبوس که خیلی بیشتر حال میده :)) 

    :))) البته با این قیمت‌های الان که پراید هم لاکچری حساب میشه رسما :|
    کلا تو کنکورا سوالای عجیب نذارن میمیرن :دی
    و اینکه باز خوبه فیلم دیدنا تاثیر مثبت داشته
    و به نظرم nRT خیلی هم گویاست :دی دوست داری بذاری بذار وب خودته هر کسیم نفهمه میگرده پیدا میکنه نکرد تو پستت نظر خصوصی میده یا میتونه ضربدر بزنه خارج شه :دی
    پاسخ:
    ولی الان که فکر میکنم میبینم حال میده کلا که هر سال یه حاشیه‌ای جنجالی چیزی هست سر سوالا :)) اینا نبود خیلی بیمزه میشد کنکور :))

    عه شما قانون گاز کامل رو میشناسید مگه؟ آخه تجربی‌ها که ترمودینامیک نداشتن تو دبیرستان O_O 

    نه آخه موضوع اینه که ممکنه بیچاره بخواد پیام خصوصی بفرسته، هی پیدا نکنه کجا باید بره :))


    دقیقا، آخه اتوبوس مگه چشه؟ 
    پاسخ:
    والا :)) مخصوصا صندلی کنار پنجره، وقتی که اتوبوس داره تو یه بلوار پر از درخت حرکت میکنه :)
    من تجربی نبودم کنکور تجربی دادم
    و اینکه شما بیا دانشگاه شیمی عمومی 1 و 2 رو پاس کن :)) همون دروس شیمی ریاضی هاست :/
    پاسخ:
    البته جسارتا تو فیزیک داشتیمش ما D:
    و نههه! من از شادیام الان اینه که دیگه با شیمی سر و کار ندارم هیچوقت :)))
    چارلی چند وقته قالب رو عوض کردن :))

    استثنا حق با ایشونه :دی
    پاسخ:
    :/ بسیار خب [ سه بار پتک را روی میز میکوبد ] .. تبرئه شدن ایشون :))
    + خب واضح ننویس، معماگونه مثلا :دی

    گوشِ یک "گاز کامل" با شماست :دی :پی
    پاسخ:
    یا مثلا «گاز کامل شنوا» :))))
  • کوالای پیر
  • اول اینکه خسته نباشی پسر
    بعدش اینکه nRT خیلی شوخیش دیگه بی مزه شده :))
     
    *ما تجربی هام دینامیک داشتیم:/
    و گلللللللللللل گل برای فرانسه :)
    حرفام یادم رفت دیگه
    پاسخ:
    تشکر :))
    + جدی؟ :| پس چرا من تاحالا ندیده بودم جایی ://
    خب... پس میتونم تغییر توش بدم. مثلا بجای n بنویسم m/M  :)))

    + دینامیک رو که همه داشتن خب :)) تازه شما پرتابه نداشتین! D:
    + گل آرژانتین بسی زیباتر بود :)))

    جسارتت پذیرفته نیست :))
    من کلا میانه خوبی با فیزیک نداشتم شیمی هم کلاس المپیاد میرفتم همین شیمی عمومی دانشگاه رو بهمون درس دادن :)) سر همین دقیق یادم نیست چی تو فیزیکه چی تو شیمی ولی کلا شیمی عمومی 1 و 2 ریاضی عمومی 1 و 2 و فیزیک 1 و 2 همون درسای دبیرستانه :/ یکم در حد یه اپسلیون واقعا :| تکمیل تر انگار مرض دارن یکسال دوباره همونا رو درس میدن :/
    پاسخ:
    اتفاقا بنظر من خوبه این! تو دبیرستان اینقدر همه درگیر روش‌های تستی و ترفند‌های مزخرف کنکوری هستن برای درسا که کسی فرصت نمیکنه به طور عمیق و درست حسابی درسا رو بخونه ببینه اصلا حرف حسابشون چیه. تازه فرصت خوبی هم هست برای کسایی که توی یه درس ضعیف بودن توی دبیرستان که بتونن جبران کنن :) حتی کمک میکنه که سطح کل کلاس نسبتا یکسان بشه، چون دانشجو‌ها از مدارس با سطوح مختلفی اومدن و ممکنه برای بعضیا کم‌کاری شده باشه قبلا.
    واقعا فیلما یه جاهایی خیلی کمک میکنه باید بیشتر فیلم خارجی ببینم:))
    +اولین باره میشنوم که یه پسر نهعلاقه ب رانندگی داره نه بلده:/
    موفق باشید
    پاسخ:
    بلی، هم فاله هم تماشا :))
    + پس جالبه بدونید که من تا اوایل ابتدایی عروسک‌ بازی میکردم و خوراکی‌های ترش هم خیلی دوست میدارم :)))
    ممنونم! شما هم همینطور :)
    طنزشم تو پرانتز بنویس خب :))
    پاسخ:
    همینمون مونده فقط :)))
  • احمدرضا ‌‌
  • @هانا
    منم از رانندگی، مکانیک، هر نوع ماشین، دوچرخه، سه چرخه، موتور سیکلت، موتور غیر سیکلت، موتور نیمه و حتی ربع سیکلت، کلاچ و تمام کارایی که باهاش انجام میشه، ترمز دستی و حتی ترمز غیر دستی و حتی جوجه و مرغ ماشین و این اواخر از ماشین اصلاح :) متنفرم.
    الان توی ماشین‌های موجود در عالم، مسالمت‌آمیزترین رابطه رو با قیچی دارم (از نظر فیزیکی ماشین محسوب میشه)
    پاسخ:
    شما دیگه دست ما رو از پشت بستین :| 
  • احمدرضا ‌‌
  • @دختر هیولا
    من any time که در جواب thank you میگن رو کلاس هفتم از هری پاتر یاد گرفتم. یه بار اینقدر ازش استفاده کردم، استاد زبان اعصابش خرد شد گفت والا ما به قابل نداشت هم راضی ایم :)
    و حتی یه بار معلم زبان خودش پاتریست بود؛ وسط بحث کلاسی گفت after this time ? جواب دادم always بدبخت داشت از ذوق می‌مرد. مثبت هم داد حتی :)))
    پاسخ:
    چه معلم اهل دلی :)) خدا شانس بده D:

    احیانا بعد که اینو گفتین یه سپر مدافع درست نکردین؟ :))
    شروع کنین رانندگیو من فردا میرم ثبت ناما ... 
    الان دخترا بیشتر ذوق دارن با اون استرس 
    مگ میشه خوشتون نیاد!!
    هرکی قبول شد اول جایزه بده😂
    شما خیلی باکلاسی ک کتاب فروش احوال پرسی میکنه 
    من هرصب از خونه بزنم بیرون باید آمارمو به پیرمرد برنج فروش سرکوچمون بدم 😄😄
    حتما داده :/
    خود من کنکوری آینده میشم
    +
    پاسخ:
    اون آموزشگاه نزدیک خونمون از 23‌ ام شروع میشه کلاساش!

    پس شما جایزه رو آماده کنین پیشاپیش :)) من حتی بعید نیست که مردود بشم بار اول :|

    شما هم هر روز برید از پیرمرده نیم کیلو برنج بخرید باهاتون احوال پرسی میکنه D:

     اولا که نمیشید، اگر هم بشین خودتون کلی تجربه دارید دیگه پست من به کارتون نمیاد :)
  • کوالای پیر
  • نه شوخی بود :)) ولی قبلا اینو شنیده بودم یه جا بامزه اس بنویسش
    داشتم فوتبال میدیدم تمرکز نداشتم منظورم ترمودینامیک بود به ما یه چیزایی رو یاد دادن اما نه خیلی مفصل و اینکه پرتابه هم اگه اشتباه نکنم خوندیمش ولی مهم اینه که من الان کلا هیچی از فیزیک یادم نیست

    + حتی گل سوم و چهارم فرانسه از اونم قشنگتر بود:))
    پاسخ:
    نه دیگه پس اگه شنیدینش ارزش نوشتن نداره :(
    منظورتون ترمودینامیک توی شیمی نیست احیانا؟ :-" پرتابه هم قاعدتا نباید میداشتین D: ولی خب البته چیز خاصی نیست. چهارتا فرموله کلا که از همون سینماتیک نتیجه گیری میشه :)

    + بلی :))
    دقیقا لنگوئیج فانکشن‌ها سخت بود و اصلا ریسک هم نکردم بین دوتا گزینه شک‌دار یکیو انتخاب کنم. و آما ریدینگ دوم :| فک میکردم فقط خودم نفهمیدم چی میگه -_-
    پاسخ:
    دقیقا. بر عکس پارسال که لنگوئیج فانکشنش خیلی آسون بود، بجاش لغاتش سخت بود.
    نه ما هم نفهمیدیم :)) Join the club :)) کلوزش هم چون متنش اینور صفحه بود، گزینه هاش اونور صفحه، بسی اعصاب خورد کن بود :|
    ایده nRT بسی خفن میباشد:) من حمایتت میکنم:دی
    واقعن انقد بی علاقه به رانندگی؟:// من خیلی وقته منتظر آبان پیشم که هیژده سالم شد برم گواهینامه‌م رو سریع بگیرم:دی حتا با وجود اینکه مدرسه دارم!!
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))
    دقیقا همینقدر بی‌علاقه به رانندگی :| خیلی از دوستای منم وسط مدرسه گواهینامه گرفتن. بعدش بعضیا با ماشین باباشون میومدن مدرسه حتی :))) یبارم یکیشون منو رسوند خونه. ولی خب انصافا ترسناک رانندگی میکرد :|
  • ستوده ••
  • راجب این nRTبگم که منم تو بیوی اینستاگرامم نوشته بودم ولی پاک کردم :))
    و اینکه تبریک میگم بهتون کنکورتون تموم شده و الان دیگه مردی محسوب میشین دی : 
    و کلا اینکه منتظریم که بنویسید حتما 
    پاسخ:
    ای بابا، منو بگو فکر کردم چقدر خلاقیت بخرج دادم به ذهنم رسیده :| :))

    + خیلی ممنونم :)) واقعا ترجیح میدم هنوز پسربچه بمونم D: تازه قد و قوارم هم به مرد نمیخوره :|
  • ستوده ••
  • خیلیم خوبه 
    من که تازه ۱۷ سالمه و خانواده گاهی وقتا میگن از قدت خجالت بکش خانومی شدی و من بازهم به کارهام ادامه میدم :/ 

    پاسخ:
    خوشبختانه من چون قدم بلند نیست اینو نمیتونن بهم بگن :)) هم قد مامانمم تقریبا :|
     ولی خب کلا اگه باعث ناراحتی بقیه نمیشه همینطوری ادامه بدین بنظرم :))
    الان کامنتا رو خوندم یادم افتاد یه چیزی بگم.
    رانندگی تو قم وحشتناکه،پشت چراغ سبز وایمیسن از چراغ قرمز رد میشن:|
    حتی دیدم پلیس هم بوده ولی انگار نه انگار، واقعا هر کی بتونه تو قم ماشینو سالم به خونه برسونه شاهکار کرده:))
    پاسخ:
    دیگه اینقدرم داغون نیست ولی انصافا :))) شاید رانندگیا خوب نباشه اغلب، ولی چراغ قرمز تا حد خوبی رعایت میشه تا جایی که من دیدم. فقط برادران موتوری هستن که انگار چراغ براشون تعریف نشده کلا :|

    ولی خب کلا چاره کار اینه که منم مثل بقیه برونم D:
  • احمدرضا ‌‌
  • اگه پاترونوس رو اجرا می‌کردم؛ از وزارت جادو میومدن مینداختنم تو گونی. آخرش هم به جرم اخلال در جادوی عمومی، نشر اکاذیب و اقدام علیه جادوی ملی به کروشیاتوس محکوم می‌شدم :)
    پاسخ:
    طلسم‌های نابخشودنی رو روی محکومین اجرا نمیکنه وزارتخونه :) غیر قانونین کلا D: نهایتا میبردنتون آزکابان D:
  • مهدی صالح پور
  • من الان که دارم به جملات توی فیلم‌ها دقت می‌کنم، خیلی اصطلاحات خوبی یاد گرفتم. و تازه بعد از سی سال دارم تاثیر فیلم دیدن در آموزش زبان رو درک می‌کنم! همین فرمون، ارشد رو خیلی راحت‌تر می‌تونی بگذرونی...
    + عمراً اگه توضیح نمی‌دادی، اون «+» آخر رو متوجه نمی‌شدیم!

    + دانستنی‌ها و البته تمام مجلات مجموعه همشهری، هفته گذشته تعطیل شدن... بعد از کلی دعوا و درگیری، موقتاً سه ماه دیگه مجوز انتشار گرفتن. البته که مشکل‌شون ربطی به دلار و ارز و... نداره. مسئله سر سود عجیب و غریب سردبیرانِ دست نشانده‌ی شهردارِ اسبق تهران (قالیباف)ه که... حل میشه ایشالا.
    پاسخ:
    همینطوره. و البته در بلند مدت خودشو نشون میدن فیلم، بعضیا انتظار دارن درجا نتیجه بگیرن با فیلم دیدن :/  تو دانشگاه دیگه فکر نکنم اونقدری وقت داشته باشم که همین فرمون رو پیش برم D: ولی خب تلاشمو میکنم :))
    + چه خوب بالاخره یکی نشنیده بود D:

    + اوه پس جدی تره مشکل :/ خدا کنه حل بشه! از معدود مجلات درست حسابیه :(
    خبرش عمومی پخش شد یا شما از نفوذ روزنامه‌نگاریتون استفاده کردین؟ :))
    چقدر خوشحال شدم که یه نفر دیگه هم در عالم هست که کشته‌مرده‌ی رانندگی نیست و با شعف فراوان نمی‌ره سراغش :/

    رهایی از کنکور مبارک. :)
    پاسخ:
    عه شما هم؟ :))

    + خیلی ممنونم :)
  • مهدی صالح پور
  • من ترکیبی از توییت های بچه ها و مصاحبه هاشون با خبرگزاری مهر رو گفتم. عمومی‌ه همه چی!
    :)
    پاسخ:
    ای بابا خوشحال بودیم که توی مطبوعات مویرگی نفوذی داریم :)))
    ترمودینامیک نداشتیم ولی مشابه ش رو یذره داشتیم و خود من تو کتاب تستم اول فصل نوشته خب با بچه های ریاضی کار داریم این فصل تجربیا معافین که من بسیور کنجکاو شدم و اون فصلو خوندم^_^
    آقا من نمیفهمم اگه نمیخواین برین چرا کنکورشو میدین خب؟!الان جدی سه رقمی بشی زبان نمیری؟:|
    رانندگی هم دوس داشته باش:/آپشن مهمیه!!منم میخواستم برم ولی سنم قد نمیده رام نمیدن:|
    پاسخ:
    اولِ فیزیک پایه خیلی سبز؟ :))

    گفتم که میخواستم ببینم توی زبان چیکارم خودم. و تازه کلا حل کردن سوالای انگلیسی رو دوست دارم D: و بجز اینا متنای زبان عمومی حوصلمو سر میبرن همیشه. خواستم یه لول بالاتر رو امتحان بدم :)) و اینکه نه! برم زبان نهایت کاری که میتونم تو دنیا انجام بدم چیه؟ چه چیز جدیدی رو میتونم کشف کنم یا بسازم؟ :)

    + آپشن میخوام چیکار خب :/  ولی خب مجبورم ظاهرا :) 

    آره دقیقا منظورم اون کتابه:)))تو هم داشتیتش؟البته از این لحن خودمونی و صمیمی ش معلومه کار خیلی سبزه.نشر الگو و گاج و بقیه سن و سال حالیشونه انقد گوگولی مگولی نیستن

    الان بری فیزیک میخوای نهایت یه کاری رو تو دنیا انجام بدی؟:)))آقا من چرا دلم نمیخواد کار خاصی انجام بدم؟!فقط دلم میخواد خوابیدن رو به غایت خودش برسونم

    پی نوشت:گفته بودی تو کامنتا دفعه اول مردود میشی واس رانندگی .بله میشی!اگه مث شهر ما باشه اصن ربطی به سطح دانشت از یارو کتاب رانندگیه و عملی ت نداره.آموزشگاهای اینجا واس اینکه هی هزینه پرداخت امتحان رو بدی چند دفعه اول بهت میگن قبول نشدی.چه شده باشی چه نه.یکی از دوستام باهاش رفتیم آموزشگاه دفعه چهارمش بود و بهش گفته بودن قبول نشدی اصابش خورد بود شک نداشت همه سوالا رو درست جواب داده رفتیم بالا سر مسئول امتحان برگه امتحانیش رو خواستیم ببینیم مطمئن شیم طرف به غلط کردن افتاد گفت من مامورم و معذور بهم گفتن حداقل سه بار اول همه رو رد کن

    پاسخ:
    بلی :) من عملا کل درسای سال چهارم رو از خیلی سبز گرفتم D:  البته جدیدا گاج هم یکم بامزه شده گویا. مثلا آمار گاج نقره‌ای رو من داشتم، یه جاهاییش اینطوری بود :) ولی هیچ کدوم به بامزگی مبتکران شیمی نیست :)) 

    شما فعلا اون دویدن رو اوکی کن سراغ مراحل بعدی هم میریم :)

    + نه اینجا اینجوری نیست خوشبختانه D: بخاطر فقدان مهارت‌های رانندگی مردود بشم احتمالا :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی