چارلیِ ابریشم :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

چارلیِ ابریشم

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ب.ظ

در این چند هفته پایانی تا نبرد نهایی، چارلی به دور خودش پیله می‌تَند تا شمشیرش را تیزتر کند، زرهش را برق بیندازد و به اسب نداشته‌اش رسیدگی کند. تفاوت پیله‌‌ی کرم ابریشم با این پیله در اینجاست که خروجی اولی پروانه است و خروجی دومی دانشجو! 

هرچند چارلی می‌داند که ممکن نیست بتواند تمام این عقب‌افتادگی‌ها و تنبلی‌ها را تنها در چند هفته جبران کند. ولی اگر ملکه‌ی سفید می‌تواند هر روز پیش از صبحانه شش چیز غیرممکن را باور کند چرا چارلی پیش از افطار نتواند؟ حتی اگر هم نتیجه بخش نباشد، او ترجیح می‌دهد در حال تقلا و تلاش برای بقا به دست اژدهای کنکور کشته شود و نه درحالی که بی حرکت ایستاده و با وحشت به چشمان سرخ رنگ اژدها خیره شده است.

خلاصه آنکه در این مدت چارلی را ببخشید که نمی‌تواند بهتان سر بزند و در کامنت‌دانی‌هایتان افاده فیض نماید؛ و اینکه لطفا به طور وی آی پی برای او دعا کنید. اگر هم اعتقادات مذهبی ندارید، هرگونه انرژی، سیگنال، پالس و موج مثبت، آرزوی موفقیت، گود لاک، بِست ویشِز و غیره هم باکمال میل پذیرفته می‌شود :)

 

Artwork by: Elina Novak ** 
 
 
موسیقی نوشت: قطعه Courtyard Apocalypse از موسیقی متن فیلم Harry Potter And The Deathly Hallows, Part 2. از اسمش کاملا مشخصه مال کجای فیلمه ولی خب توضیحات بیشتری نمیدم که جولیک نیاد منو متهم کنه به اقدام علیه منافع هاگوارتز :)))
  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۳۶)

موفق باشی پسر ( او را به آغوش میکشد و به پشتش ضربه میزند )
پاسخ:
ممنان رفیق :) به دعاهای داغانت نیازمندیم D:
نمیدانستی من آتئیستم؟ من از مادر طبیعیت میخوام بهت کمک کنه :)))))
پاسخ:
:))) اون که به مادر طبیعت باور داره پانتئیسته برادر D: آتئیست کلا هیچی به هیچیه! ولی میتونی هرشب به یادم شمع روشن کنی :)))
جدی؟! چقدر پیچیده‌ شد. پس همون پانتئیستم :))))) بابا این آتئیست ها خیلی دگه داغانن :|| :))) من انقدرا هم داغان نیستم‌ دگه :)) 

پاسخ:
برو کیف کن پس، اینشتین هم پانتئیست بود :))) 
  • خورشید ‌‌‌
  • تصویر رو، موسیقی رو.. به‌به. موفق باشی پسر. با خبرهای خوش برگرد.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)
    فعلا اولویتم اینه که اصلا زنده برگردم D: حالا با چه خبری مرحله بعدیشه :)))
    انرژی، سیگنال، پالس و موج مثبت، آرزوی موفقیت، گود لاک، بِست ویشِز، روانه ات!
    مرسی که غیراز دعا راه دیگه ای هم در نظر گرفتی :)
    با این حال اگه این روزا حسش اومد، یه لحظه دعا کردم، اون لحظه به یادت میافتم‌:)
    پاسخ:
    تشکر از روانه کردن این‌همه چیز یهو باهم :))
    خواهش میشه D: دوستان از همه طیفی هستن، خواستم همرو شامل بشه :)

    و خیلی ممنونم :) ینی ممکنه شانس بیارم امروز حسش بیاد؟ D:
  • نیوشا یعقوبی
  • موفق باشی من معمولا وقتی دعا میکنم خدا نفرین حساب میکنه و نفرینم رو دعا! انگار من دیبی باشم! برای همین شاید بهتر باشه من نفرینت کنم مثلا :))
    ولی یک چیزی رو مشاورای ما میگفتن توی هر روز میشه رتبه رو بین 100 تا 1000 نفر جا به جا کرد تو هنوز انقدری وقت داری که بتونی رتبه تک رقمی بیاری حتی مهم اینه با قدرت بخونی این تایم باقی مونده رو
    پاسخ:
    پس این‌همه مدت میگفتین دعا به شرط دعا داشتین درواقع گول میزدین مارو؟ :| باید دعا به شرط نفرینی چیزی میگفتین :)))

    تک رقمی! سعی میکنم تا قبل از افطار باورش کنم D: خیلی تشکر از حرفاتون :))
    خیلی موفق باشی پسرجان :)
    انشالله کلی تلاش کنی و کلی نتیجه ی خوب بگیری و کلی هم خوشحال شی :)
    فقط یه چیزو بهت توصیه میکنم تا آخرین روزها هم بیخیال نشو و به مرور کردن آنچه خوندی ادامه بده در روزهای منتهی به کنکور و گول صداهای منفی درونت رو نخور۰گاهی حتی یه کلمه بیشتر یادآوری شه میتونه تو رو چندپله بالاتر ببره:)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)) حتما توصیه‌تون یادم میمونه :)

    + ایشالا شما هم یه وقت استراحت پیدا کنید که برید سفر، عکاسی کنید و آرامش بگیرید :)
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • منم که قبلا توصیه هامو کرده م:-"
    پاسخ:
    بلی و این پست خیلی متاثر از اون کامنتتون هست :) دارم تلاش میکنم دچار پنیک اتک نشم D:
    موفق باشی :)
    پاسخ:
    تشکر :))
  • نیوشا یعقوبی
  • من یادم نمیاد از این خز بازی های دعا به شرط دعا گفته باشما :)))))

    من هرکسی گفته دعا کن گفتم حاجت روا شی ان شا الله

    یه تعداد کثیری در جواب التماس دعای من هی میگفتن دعا به شرط دعا نه من در جواب بقیه

    آفرین باورش کن و مطمئن باش توان رسیدن بهش رو هم داری

    خواهش میکنم
    پاسخ:
    الان که دقت کردم دیدم راست میگین D: این شرط و شروط و اینا رو تو وبلاگ شما دیدم آخه اولین بار، فکر کردم خودتون میگین که هی بقیه هم میگن :))

    ممنون :)
  • Leyli 🦋🍀❄️
  • آقااا گودلاک و این حرفا :)))
    پاسخ:
    تشکر و اینا :))
    خیلی مرسی :)
    پاسخ:
    :))
  • پشمآلِ پشمآلو
  • دووم بیار مررررررررد:سیبیل وایکینگی:دی
    به حق همین وقت عزیز قبول شی ننه:مادربزرگه تو شکرستون:دی
    استرس بیخودم ب خودت وارد نکن چیزی که زیاده دانشگاه:پشمال:دی
    پاسخ:
    [ اموجی دووم آوردن ] D:
    ممنون :)) اون خط آخر کامنت اصلا به طرز عجیبی اعتماد به نفس داد بهم :|   :))
    موزیک چه حس مبارزه‌ای داد :)
    موفق باشی به امید‌خدا و تلاش خودت.
    پاسخ:
    :) باید تو خود فیلم ببینیدش :) وسط اون همه بزن بزن و جادو جمبل و جک و جونور حسش بیشتره حتی D:
    خیلی ممنونم :)
  • نیوشا یعقوبی
  • نه بابا :( شانس ندارم که دوستان زورگیرانه دعا میکنن! دوستم دوستای جدید مثلا خودت که بچه خوبی هستی زورگیری نکردی :)
    پاسخ:
    :)) هنوز اول کاره، پاش بیفته چارلی از زورگیری هم ابایی نداره D:
  • خانم کوچیک
  • و من از همین‌جا برایت مقداری عود و جسد گربه و پر کلاغ رو مخلوط کرده و  بعد با انگشت جنازه پیرزنی میکوبمش و در آخر میریزمش داخل تُنبان یه مردِ چاق و سپس می‌سوزونمش و دودش رو به جهت تو حواله میدم باشد که در کنکور موفق شوی.

    بعد خواستم برات از این حرف‌های انگیزشی کپی پیست کنم دیدم حسش نیست و خودت گوگل بخون/:

    ان‌شاءلله هر چه که به صلاحه رقم بخوره.
    پاسخ:
    یادتون نره همه این کارا رو باید داخل یه ستاره پنج پر انجام بدین تا جواب بده :)))

    من از مرحله انگیزش عبور کردم دیگه، باید وارد اقدام بشم :)

    خیلی ممنون :)
    موفق میشی گل پسر
    روزای خوب درانتظار  جنابعالیه....
    ضامن آهو ضامنت میشه ، همچی حله :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
    روزای خوب در انتظار سرکار خانم‌ هم هستا :) فقط یکم امیدوار باشین :)
    ینی دیگه نمینویسی حتی؟
    بهرحال منم ازین آرزوی موفقیت و اینا دارم ولی نمیگمD: بلدی خودت همه چیو:دی
    پاسخ:
    نه دیگه، چند هفته بیشتر نیست همش :/ ولی میدونم تحمل دوری چارلی خیلی سخته برات :))))
    خیلی تشکر :) بلی خودم ختم این حرفام D:
    دعاگوییم جناب
    ان شاءالله موفق میشی و به اون چیزی که صلاحته برسی : )
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
  • گلبول سفید
  • موفق باشی. منتظریم دیگه. :-"""
    پاسخ:
    تشکر :) ایشالا وقتی برگشتم به ادامه پیدا کردن اشتراکاتمون باهم میپردازیم D:
    هر کس یجوری آرامش میگیره اگه دونستن اینکه یکی برات دعا میکنه خوشحالت میکنه حتما برات دعا میکنم. برا من بو کردن گل خیلی آرامبخشه و از همه مهمتر اینکه خودت افسار احساس دست فکره، افکارتو کنترل کن :) و از اینجور چرت و پرتا که مشاورا میگن :))))
    و اینکه یه ضرب المثل معروف بریتانیایی هم هست که میگه:
    کمبریج همیشه بریج :|
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :) 
    مشکل من دقیقا همینه، افکارم خیلی افسار گسیخته و دیوانه وار هجوم میارن به ذهنم و من هرچقدرم میگردم دکمه غیرفعال کردنش رو پیدا نمیکنم! :/ اگه از اول میتونستم کنترلشون کنم اینقدر به لبه پرتگاه نزدیک نمیشدم :)
    + ضرب المثله عالی بود :))))
     ( در گوگل سرچ میکند «چگونه بریجیم؟»)
    امیدوارم در همه ی مراحل زندگیتون موفق باشین.
    حتما براتون دعا میکنم :)
    لطفا شما هم برای من دعا کنید.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
    حتما منم دعا میکنم براتون :)
    شانست خیلی خوبه میدونسی؟ :)
    پاسخ:
    عه پس بالاخره حستون اومد؟ :)))
    ممنون که دعا کردین :))
  • خورشید ‌‌‌
  • اوه، چارلی من هم الان یادم اومد. یادت نره دعا کنی برای من. :-/
    پاسخ:
    چشم حتما دعا میکنم براتون :))
    آره یه لحظه و دقیقا شما اومدی تو ذهنم :)
    پاسخ:
    تشکر ویژه دارم از ذهنتون :))
    یه چیز مسسخره. من وقتی آهنگ تموم شد بغض کردم. مگه قرار نبود یه حس دیگه بده؟ :/

    خدا بهترینو پیش پات می‌ذاره حتمی. 
    علی یارت، حق نگهدارت :)
    پاسخ:
    حس درستی رو منتقل کرده پس D: قرار نبود آهنگ انگیزشی باشه. میخواستم رفتنم رو سوار بر اسب و خیلی هیروئیک نشون بدم و همه پشت سرم اشک بریزن :))))
    حتی تو خود فیلمم وقتی این آهنگ پخش میشه صحنه‌های تراژیک داره نشون میده.

    + خیلی ممنونم :)

  • روُباست ‌‍
  • دورهمی بعدی با خبرای خوب بیای ببینیمت ایشالا
    سفارش نکنم جَوون!
    پاسخ:
    چشم مادرجان :)) دعا کنید برامون D:
    حتما دعا میکنم براتون :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
  • سفره خاتون
  • - با آرزوی موفقیت! 
    پاسخ:
    با تچکر :))
    چارلی سلام
    منم یک عدد پشت کنکوری هستم
    دعای دوتا کنکوری شاید بهتر برای همدیگه بگیره
    دعات میکنم و دعام کن...

    پاسخ:
    سلام :)

    کنکوریا اینقدر به خدا نزدیک هستن یعنی؟ D:

    + ممنونم. حتما دعاتون میکنم :)
  • פـریـر بانو
  • دیگه ببینیم چیکار می‌کنی چارلی! B-) 
    شدیداً موفق باشی. :) 
    دعا هم که حتما حتما! ؛)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
  • احمدرضا ‌‌
  • آهنگ عالیه. کل صحنه های این سکانسه جلو چشمم ظاهر شد.
    پروتگو ماکسیما. فیانتو دوری، ریپلو اینیمیکوم :))
    پاسخ:
    عه شما هم که از خودمونید پس :)))
    اون قسمتی که شما میگید البته آهنگ statues پخش میشه که خیلی شبیه اینی هست که من توی پست گذاشتم اتفاقا، فقط یکم سوزناکیش کمتره D: این یکی رو یکم جلوتر پخش میکنه، وقتی هاگوارتز ویران رو نشون میده که توی حیاطش همه دارن باهم میجنگن :))

    + عاشق اون ذوق کردن پروفسور مک‌گونگال موقع زنده کردن مجسمه‌هام فقط :)))
  • احمدرضا ‌‌
  • تا مدت ها رولینگ رو بخاطر بلایی که سر اسنیپ اومدن نمی‌تونستم ببخشم. همش خودمو سرزنش می‌کردم چرا در موردش قضاوت کردم.
    + after all this time ?
    - always
    پاسخ:
    و اصلا بجز آلن ریکمن اسنیپ رو جور دیگه ای نمیشد تصور کرد :((
    + تازه برید خداروشکر کنید سر کاراکترای اصلی بلایی نیاورده رولینگ! مارتین اگه بود میزد همرو قتل عام میکرد D: 
  • احمدرضا ‌‌
  • مارتین که به خودشم رحم نمیکنه. یه کاراکتر رو می بره تو اوج، بعد میکشتش
    پاسخ:
    :)) یعنی من فقط دوست دارم بمیره، بعد ملت همه خمار دو جلد آخر بمونن D:
  • خورشید ‌‌‌
  • امیدوارم این روزها که داره می‌گذره حالت خوب باشه. :)

    + اومدم چندتا از پست‌ها رو خوندم، حالم خوش شد، با نیش باز دارم برمی‌گردم به زندگی. :دی
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :) اتفاقا این چند روز حالم بهتره واقعا. فکر میکردم خیلی ترسناک‌تر باشه روز‌های آخر :))

    + من همیشه سعی میکردم پستام بار منفی نداشته‌باشه، ولی دیگه نمیدونستم میتونه حال یکی رو خوب کنه. خیلی خوشحال شدم که گفتین :))
  • احمدرضا ‌‌
  • ما که سن و سالمون هنوز به کنکور قد نمیده ولی تو جمع بحث کنکور شد و اینکه طفلکیا استرس دارن و فلان و ... یهو ناخودآگاه برگشتم گفتم بیچاره چارلی :)))
    هیچی دیگه بعد از اینکه فهمیدن چارلی اسم پسره، با قید وثیقه از چنگ دوستان راحت شدم، منتظرن روان پزشک بیاد منو ببره تیمارستان :)
    پاسخ:
    دعا کنید حالا حالا ها قد نده D: 
    اتفاقا توی آمریکا مخصوصا به عنوان اسم دخترونه هم رواج داره چارلی :/ ولی خب واسه پسر مرسوم تره :))
    + ممنون که به یادم بودین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی