هِغدو گرفتگانیم! :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

هِغدو گرفتگانیم!

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ

عکس نوشت: جوگیر و متوهم خودتونید D:


به لطف سایت رهگیری مرسولات پستی و پیامک هولدن البته، امروز صبح فهمیدم که هغدو رسیده قم، و به جناب پستچی تحویل داده شده برای رسوندن. چندین ساعت منتظر صدای زنگ بودم تا اینکه آخر در ساعت دوازده و ده دقیقه ظهر آقای هغدوچی اومد. و من آخرین باری که یادمه یه کاغذ میدادن امضا میکردیم، اما اینبار به صورت کاملا تاچ و با انگشت! توی گوشی لمسی ایشون امضا کردم O_o حس این فیلمای علمی-تخیلی رو داشت D:

با اینکه حدس میزنم همین الانشم اول عکسا رو دیدین بعد اومدین بخونید حرفامو، ولی خب، بریم سراغ هدایا D:



و یادگاری هایی که دوستان بسیور (جولیک‌طور!) لطف داشتن و برای اینجانب به رشته تحریر (و بعضا هم به رشته تصویر!) درآوردن :)   ** برای دیدن تصویر بزرگ روش کلیک کنید!


خیلی خیلی ممنونم از همگی! حس بسیار عجیب و غیر قابل وصفی هست که این همه آدم، که هیچ کدوم تاحالا منو ندیدن، برام ابراز محبت کردن و آرزوی موفقیت داشتن. اونم منی که فعالیتم توی بلاگستان حتی به دو ماه هم نرسیده هنوز! و خیلی خوشحالم که همه شما رو میتونم دوست خودم خطاب کنم :) امیدوارم این جمع صمیمانه همیشه باقی بمونه! و نیز امیدوارم که برای هغدو گیرندگان بعدی، یادگاری چارلی هم توی صفحه اول کتاب باشه :))


پ.ن: یه تشکر مضاعف هم از هولدن که زحمت و هزینه پست رو متقبل شد! :) و اینکه روی دستخطت کار کن جان من :| به عنوان یه معلم اصلا قابل قبول نیست :/ (پوکر فیس هم گذاشتم، چون گفتی نیشمو ببندم :-" )

بعدا نوشت: به اطلاع بنده رسوندن که هزینه های پست از حساب گروه تقبل شده! پس از همه دوستان دوباره تشکر مضاعف میکنم :)

پ.ن2: با توجه به ارادت هولدن به نشر چشمه، حدس میزدم از نشر چشمه باشه هدایا D:


  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۵۲)

مبارکتون باشه :)
پاسخ:
خیلی تشکر :))
به نظرِ من نیشتون رو نبندید :)))
مگه میشه کادوهای این مدلی گرفت و نیش رو بست؟! :|
پاسخ:
منم همینو میگم D: ولی خب هولدنه دیگه :| 
ولی دیگه گوش نمیدم بهش  :))
فقط دست نوشته های هولدن و جولیک 😂
پاسخ:
آری :)))) مال جولیک رو میبینم نمیتونم نخندم اصلا D:
:) ولی من اول نوشته ها رو خوندم اخر عکسا رو نگاه کردم.
با این همه انرژی مثبت از طرف بچه ها، جا داره که حداقل این یکماه پایانی فول شارژ باشی و تست ها رو درو کنی :))

مبارکت باشه...

+منم چندبار خرید اینترنتی داشتم،بعدش اون امضا خیلی خفن طور بود روی دستگاهشون
اصلا حس مهم بودن القا میکرد :))
پاسخ:
ممنونم که به ترتیب پست وفادار بودین :))
واقعا جا داره :))) و اینکه دو ماه مونده ها D: یه لحظه ترسیدم گفتین :|
خیلی تشکر D:

+ آخه حتی دستگاه خاصی هم نبود، تلفن همراه خود آقاهه بود O_o 
  • مُکرر ‍‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌
  • بگو که خط من خیلی قشنگه د:
    پاسخ:
    تو برنامم بود که بگم :)) قراره به تدریج بیام وبلاگ دوستان، شخصا تشکر بکنم D: 
    + اون خطوط امضاتون یاد سوالای خازن انداخت منو :))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • من هیچوقت یادگاری نوشتن تو نقاط قوتم نبوده :))))
    پاسخ:
    ولی چیزی که من دیدم کاملا برعکسشو میگه ها D:
    واقعا ذوق داره:/چطور تا حالا سکته نکردی؟؟
    نیومده بیان و گرفتی دستتا^__^
    پاسخ:
    یه سکته خفیف رد کردم ولی :))
    نه بابا من چَکاره بیدم این وسط D:
  • نیوشا یعقوبی
  • خیلی دوست داشتم بودی پسر گل 
    کشتمت ببینم باز ناامید شدیااا اشاره به پست چند وقت پیشت
    من مطمئنم تو یه روزی یکی میشی مثل همون آدمایی که دوست داری حتی بهتر از اون ها
    پاسخ:
    ممنونم :)) دیگه اگه بخوام هم جرئت نمیکنم ناامید شم اینطوری :| و دست خطتون هم اصلا بد نبود :) یه نگاهی به دستخط هولدن بندازید و سپاس خدا رو به جا بیارید D: 

    مبارک باشه :)
    من عموما از زیر یادگاری نوشتن در میرم، ولی خب اینبار خاص بود :د 
    انشاالله دورهمیای بعدی خودت برای غایبین یادگاری بنویسی :)
    پاسخ:
    ممنونم! خیلی تشکر که اینبار در نرفتین :))
    ایشالا :)) 
    من چرا ذوق کرده‌م الان؟ :))

    خیلی خوبند همه‌شون. خوش به حالت. 


    @مکرر _ خطت خیلی قشنگه. :)
    پاسخ:
    ذوق مرزی نمیشناسد D:

    تشکر :) خوش به حال شما که باعث و بانی‌ های این یادگاریا رو به صورت فیزیکی دیدین! D:

    + یه سوال، اونی که نوشتن «از قدرت کلمات غافل نشید» میدونید امضای کی هستش؟ :-"
  • هولدن کالفیلد
  • هزینه پست از حساب بانکی برداشته شده، من شخصاً ندادم، البته قرار بود من بدم ولی دیدیم پول مونده ته حساب با همون دادیم!
    من به چشمه ارادت ندارم، صرفاً تنها نشر خوب دم دست بود که میشد توش کتابهای غیر مشهورتر پیدا کرد! نگران بودم خونده باشی! غول مدفون رو خودم انتخاب کردم اون دو تا رو پیشنهاد گرفتم!
    مبارکه
    + لوگو هغدو عالییییی :)))))))))
    پاسخ:
    عه، پست ویرایش شد! دست همه درد نکنه پس :)
    آخه قبلا هم توی پست هات از نشر چشمه سخن به میان آورده بودی :-"
    خیلی تشکر :))
    + D: بعدا، برای دوره های بعدی هغدو هم بگو درست کنم D:
    مثل یک عطر خوش بو که درش باز باشه و بوش همه ی فضای اتاقو معطر کنه
    این مطلب کلی حس خوب منتقل کرد بهمون

    بهت تبریک میگم چارلی 
    شک نکن لیاقتشو داشتی گل پسر ;)
    پاسخ:
    خیلی تشبیه قشنگی کردین :))
    تشکر :)
    آخه اصلا من کاری نکردم که بخاطرش لیاقت داشته باشم D: دوستان لطف داشتن :)
  • صـــا لــحـــه
  • یک عدد بسته هغدو... 
    زیر غرش رعد و برق...
    یک عدد چارلی...
    روی تخت گل گلی...
    کتاب به دست!


    من اگه بودم اینو مینوشتم :)
    پاسخ:
    :))) خیلی خوب بود  D:

    فقط چرا رعد و برق حالا؟
  • هولدن کالفیلد
  • فائلا رو من مجبور کردم بنویسه :|
    پاسخ:
    تشکر D: الان میدونی هر امضا برای کیه؟ بعضیا رو نتونستم تعیین هویت کنم که وبلاگشونو پیدا کنم :/
    خیلی عالی مبارکه :)
    یادگاری جولیک عالیه :)))))
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))
    بلی D:
    وای وای وای
    چقدر حس خوب داشت 
    مبارک باشه :))
    پاسخ:
    تشکر :)) 
    امیدوارم حالتون خوب شده باشه :)
  • نیوشا یعقوبی
  • دست خط تون درسته ت دومی با ط نیست
    البته ذوق داری غلط املایی و تایپی قابل درکه :)
    پاسخ:
    تشکر اصلاح شد D:


    من میگم لیاقت داشتی بگو چشم  
    دهع  :/

    :))

    حالا خوبه الان هولدن بیاد بگه نه بابا همینطور الکی بوده 
    قشنگ ضایع شم بره پی کارش :))

     
    پاسخ:
    چشم D:

    مثلا برای انتخاب هغدوگیر! یه کتاب باز کردن، اولین کلمه صفحه سمت راستش چارلی بوده :)))

    پ.ن: هی شما رو با جناب دچار قاطی میکنم من :|
    خیلی خوش به حالتون شده ها :))
    فقط یادگاری جولیک :))
    پاسخ:
    همینطوره :))))
    D: 
    خیلی حس خوبیه...
    واقعا به جایگاهتون در این لحظه حسودی م شد! :)

    +من هم از فراریان یادگاری نویسی بودم، ولی اینجا نوشتم :)
    پاسخ:
    شما که پیش خود دوستان بودین اصلا :) تازه من باید حسودیم بشه D:

    + خیلی ممنونم :)) باعث افتخار چارلیه :)
    رمز موفقیتت واس گرفتن هغدو چه بود ؟:دی


    فقططططط جولیک:))))))))))خیلی خوبه اون:دی ببین کتاب نمیخوام ازت!رو یه برگه آچار بکش ازینا برام پست کن هزینه پستشم خودم میدم:دی
    پاسخ:
     تلاش،تلاش، و تلاش :)))))

    بعله :)) من بکشم؟ :/
  • نیوشا یعقوبی
  • نه برای هغدو چند نفر رو پیشنهاد دادیم ماهایی که تو دورهمی سینما هم بودیم
    بعد رای هم گرفتیم :دی تو با اختلاف زیاد رای آوردی
    پاسخ:
    :)))
    میگفتین یه رنگ انتخاباتی‌ای چیزی مشخص میکردیم خب D:
    اون "امیدوارم حالتون خوب شده باشه"
    خیلی ارزشمند بود!
    مرسی مرسی 
    خوبم :)
    پاسخ:
    :)) ایشالا همیشه خوب باشید :)
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • طرفدارای من صف بکشن...شلوغ نکنین...هل نده آقا!
    :)))
    پاسخ:
    خلاصه درصد ما فراموش نشه D:
    تو بکشی؟جولیک ازون شکلکا بکشه برام نه تو :| حالا دس خط و نقاشی تو رو هم ببینم اگه پسندیدم تو هم بکش!

    + بدخط تر از هولدن آقا گله:)))))به قرآن شبیه دست خط کلاس دوممه دس خط هردوتاشون:)))! تو همون کلاس دوم مونده دس خطشون دیگه رشد نکرده:دی 
    پاسخ:
    مرسی که این فرصت رو به من میدی :|  D:

    +نخند؛ یهو نفرین آمون سرت میاد فقط هیروگلیف میتونی بنویسی از فردا :))))
    یا خدا
    الان آقاگل میاد بیچارمون میکنه
    کامنت قبلی آقاگل رو حدا نوشتم:| حساسه رو اسمش :|
    پاسخ:
    بیچارمون؟ من چکاره بیدم؟ :| چرا منو قربانی این بازیای پیچیده میکنید :/
    + ده تومن میگیرم کامنت قبلیو پاک کنم :)))
    دیدی گفتم الکی نبوده و لیاقتشو داشتی 
    تحویل بگیر

    الان تو به عنوان منتخب بلاگریا چه حسی داری؟ :))


    پ.ن:
    از قدیم گفتن 
    هر دچاری که م. دچار نیست :)

    اون "م" اول رو دقت کنی حلّه

    هر چند که ادبیات جناب دچار هم از من پخته تره 
    پاسخ:
    اهم. با سلام، بنام خدا هستم D: همیشه از بچگی پدرم به مادرم میگفت:« خانوم، این بچه یه روزی هغدو میگیره. ببین کی بهت میگم» اما مادرم هیچوقت باور نمیکرد. خوشحالم که امروز مادرم میتونه شاهد این اتفاق باشه :)))

    :))) از آواتاراتون راحت تر میشه فهمید D:
    + شکست نفسی نفرمایید :))
    من عکس لوگو و امضای بچه ها رو یادگاری برداشتم.
    پست خلاق و بامزه ای بود:) 
    پاسخ:
    خوب کاری کردین :))
    خیلی تشکر :)
    مبارکت باشه*__*
    چقدر ذوق داره اینجور کادوها:))
    پاسخ:
    تشکر :))
    همینطوره واقعا :)) خدا قسمتتون کنه D:
    من‌م به جای شما برای این هدیه‌ها ذوق کردم واقعا :)) الان دیگه باید پرانرژی سعی کنی این دوماه رو بگذرونی که فرصت کنی اینارو بخونی :))

    پاسخ:
    :)))
    ممنون، همین کار رو میکنم :))
    می‌دونی چقدر خوشحالیم که خوشحالی؟ :))
    مبارکت باشه و امیدوارم از خوندنشون لذت ببری :)
    می‌خواستم بیشتر برات بنویسم. نشد. ولی ازت قول می‌گیرم سال بعد همین موقع‌ها تهران باشی و جزو کسایی باشی که داری یادگاری می‌نویسی. خب؟

    :: جا داره بابت خلاقیتت تو طراحی بنر دورهمی و این هغدو و... هم بهت آفرین بگم. عالیه :)) 
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممونم :))) 
    بابت یادگاری هم الان تشکر نمیکنم D: تصمیم دارم بیام خود وبلاگ دوستان تشکر کنم ازشون :)) 
    و حتما قول میدم نهایت تلاشمو بکنم که همین‌طور که گفتین بشه :)) 

    :: خیلی تشکر :)) 

    + اون پایین امضای کروکدیل بانو میدونید امضای کیه؟ شک کردم که بقیه متن خود کروکدیل بانوئه یا نه! آخه توی اون حضار دورهمی کسی به اسم لیلا رو پیدا نکردم من! یا لیلا خود کروکدیل بانوئه؟ D:
    همین‌که ذوقت رو می‌بینیم خودش تشکره. بی‌تعارف این رو می‌گم :))
    خوبه. تلاش کن. اصلا بیا من رو الگوی خودت قرار ده :دی

    نه کروکدیل‌بانو لیلا نیست. اون امضای یکی دیگه از بچه‌هاست ؛)
    پاسخ:
    با اینحال، بازم ممنون :))
    چشم D: اتفاقا بعد از اون پست خاطرتون، رفتم سایت دانشگاهتون دیدم رشته فیزیک هم داره D:

    وبلاگ ندارن ایشون که تشکر کنم؟ :)
    اینقد گفتن گل پسر...
    الان بگم 
    گل پسرع
    تاج سرع 
    البته واسه خانواده...
    مبارکاا باشه آقا پسر 
    انشالله همیشه در حال هدیه گرفتن و جام و مدال و ... 
    موفق باشی 
    شاد باشی 
    چارلی مهربان 
    پاسخ:
    کلا همش یکی از دوستان گفت گل پسرا :))))))
    خیلی تشکر :)) 
    ایشالا شما هم پست‌های شادتر بذارید در آینده :)))
    نه دیگ 
    یکی پسر گل بود 
    یکی گل پسر 
    توجهم جلب شد:)
    البته ما توخونه از گل پسر زیاد استفاده میکنیم...
    پاسخ:
    :))) 
    ولی من خیلی مواجه نمیشم با این کلمه :))
    چون داداش ندارم  ....
    مامانم پسرای فامیلو خیلی دوست داره 
    همه پسرشن دیگه 
    همسایه فامیل نداره 
    پسرم گل پسرم پسر گلم 😄😄
    .
    کلا پسرخوب باشه میشع :پسرگلم تاج سرم...
    به مامان خانوم یاد بدین بهتون بگه...
    پاسخ:
    :))) منم خواهر ندارم بجاش D:

    از فردا کار میکنم روی مادر جان :)))
    یکی از باگ‌های خلقت اینه که روی خانما فونتای بهتری نصبه! الان قشنگ از رو دست‌خطا میشه این موضوع رو دید :))

    پاسخ:
    شایدم یکی از باگ‌های خلقت اینه که فونتای خوب آقایون درست لود نشده :)))
    @بنفشه
    نخند. به دستخط بقیه نخند. :)
    خدا یه بچه در آینده بهتون میده مثل ما. بعد می‌مونی با دستخطش چیکار کنی. :)) 
    پاسخ:
    اینکه فایده نداره، یه نفرینی بکنید اثرش تا چند نسل بمونه :)))
    با اینکه از جریان هغدو آگاه تشریف داشتم، اینقد بنر خفن بود که فکر کردم یه جایزه فرانسوی چیزیه :-)
    مبارکه. شیرینش کو ؟ :)
    پاسخ:
    :)))) خود کلمه هغدو هم من هی حس میکنم فرانسویه! فغانس D:
    شرینیم فعلا یه چوب‌خط برام بذارید بعدا حساب میکنیم :))
    آقا اومدم بگم قیمت آیس‌پک ۶ تومن باشه ۱۷۴ بر شش بخش‌پذیره
    ۲۹ نفر بودن
    یا یه عده حضور نداشتن
    یا دوست نداشتن و نخواستن :))
    پاسخ:
    ممنونم از تحلیلتون :)))
    ولی کلا مشکوکه و با سیاست‌های شفاف سازی اقتصادی هولدن مغایرت داره این قضیه D:
    عه پس چارلی چارلی که میگفتن تویی :) من فکر میکردم سنت خیلی بیشتر باشه...هدیه‌هات مبارکت باشه...پوسترا عالین دمت گرم.
    پاسخ:
     خیلی تشکر :)) تازه همینطوریشم سنم خیلیه! حس نمیکنم ۱۸ سال زندگی کردم D:
    احیانا شما هم جزو یادگاری نویسا بودین؟ آخه چندتا امضا رو نتونستم شناسایی کنم که برای کیا هستن D:
    نه من گرم صحبت بودم اون موقع حواسم نبود کتابو بگیرم بنویسم :) 
    احتمالا به یه سنی هم میرسی میبینی بیشتر از سنت زندگی کردی!
    پاسخ:
    آها :))
    خدا کنه :)) خیلی خوب میشه اینطوری!

  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • آیس پک ها 29 تومن بودن، قبل از گرفتنشون سارا خانی و عده ای دیگه رو از کف دادیم.
    تازه من نمیخواستم، بلافاصله بعد از نهار ( که یک چهارمش رو برگردوندم خونه :| ) اصن جا نداشتم، کلی صبر کردم آب شه بعد رفتم دادمش به رفیقم که غرفه ویدا غرفه دار بود:))
    پاسخ:
    آها ممنون از اطلاعات :) میتونید برید؛ ولی لطفا تا روشن شدن کامل موضوع، تا اطلاع ثانوی از شهر خارج نشید D:

    + انصافا چطور تونستین از آیس پک بگذرین :| من بودم حتی ناهار نمیخوردم که بتونم آیس پکو بخورم :))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • 29 تومن آیس پک آخه؟! :|
    29 تا. چون دونه ای شیش تومن بوده.
    :|
    وجدانا 29 تومن آخه؟
    پاسخ:
    :)))) چیزی نشده حالا چرا اینقدر عصبانی D:
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • اینی که تو نمایشگاه میدن آیس پک که نیست خب، بستنی رو با چارتا اسمارتیز روش کرده ن تو شیشه یه نی دادن دستت با این بخور :دی
    آیس پک باید بستنیِ شل همراه با اسمارتیز فراوون و موز باشه، که تازه اونم به عنوان یک وعده تنها میتونه اعلام استقلال کنه! بعدم کسی به من نگفت بعد نهار خوراکی داریم بلافاصله، من نهار رو به عنوان آخرین تکه های کالری که تا آخر روز دریافت خواهم کرد خوردم :))
    پاسخ:
    :))) خدارم شکر کنید، اگه نمایشگاه مثل پارسال تو شهر آفتاب بود احتمالا یه سری یخ در بهشت میریختن تو لیوان به اسم آیس پک میدادن :| کلا سر گردنست اونجا D:

    آخرین تکه های کالری :))))) 
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • کلا من اگه خودم برم نمایشگاه هرگز بیست هزار تومن خرج نمی کنم خوراکی بخرم به همین دلیل که سرگردنه س. از خونه ساندویچ می برم و کیک و بطری آب. دیگه اگه خیلی جایی گیر کنم یه چیزی بخرم از غرفه هاش. یعنی حتی آب رو هم ریسک نمی کنم از نمایشگاه بگیرم، سه چهار سال پیش آخرای وقت غرفه دارا یهو تصمیم گرفتن هر بطری آب رو پنج تومن بفروشن و ما به صورت آهو در برف موندیم وسط بیابونِ مصلی:|
    پاسخ:
    :)))) من از اهداف بلند پروازانم اینه که در آینده یه استارت آپ non profit بزنم، کمک های مردمی جمع کنم تو نمایشگاه‎های کتاب آب رایگان توزیع کنم :| صرفا برای نابودی آب فروشان گرامی :/
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • میتونی آبخوری تاسیس کنی گرامی، مثل سقاخونه اسماعیل طلا:دی
    پاسخ:
    نه بابا شلوغ میشه مریض میارن برای شفا :))) همون بطری پخش میکنیم D:
    مبارک باشه :)
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))
    چه بنر قشنگی طراحی کردین :)
    مبارک باشه.
    کتابها رو که خوندین لطفا نظرتون رو درموردشون بگین.
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))
    حتما نقدشو مینویسم تو وبلاگ :) هرچند منتقد خیلی بدیم من کلا :/ خیلی احساسی برخورد میکنم با فیلما و کتابا D:
    اون دو تا رمان بلند رو که فکر نکنم تا کنکور بتونم بخونم، ولی اون اهانت به تماشاگر رو میخونم تو این چند روزه :)
    خواهش میکنم :)
    منم همیشه با کتابها و فیلمها  احساسی برخورد میکنم :)
    ولی به نظر میرسه شما منتقد خوبی باشین.
    انشاالله  بعد از کنکور باخیال راحت اون دوتا رمان بلند رو هم میخونین.
    من کلی برنامه برای بعد کنکور دارم از خوندن کتاب و دیدن فیلم گرفته تا یادگیری زبان فرانسه و سفر رفتن.
    البته پارسال هم کلی برنامه داشتم ولی بعد کنکور تنها کاری که انجام دادم خوابیدن  و آشپزی بود  D: 

    پاسخ:
    حالا یه نقد که بنویسم مشخص میشه چقدر خوبم D:
    ایشالا :)
    اصلا فلسفه برنامه‌ریزی اینه که به نصفش عمل نشه :))) همون خوابیدن و آشپزی هم خودش خیلیه :دی
    نوش جون.
    من دورادور کلی ذوق کردم :))
    لوگوی هغدو و طرح جولیک رو هنوز دارم می‌خندم :))))
    پاسخ:
    تشکر :))
    جولیک است دیگر D:

    اوه یکم گرد و خاک بتکانیم از این پست

    در ثانی: چه حس خوبی داشت این پست اما.

    یادداشت همه رو دونه دونه خوندم😂 انگار ب منه🤣

    چه جالب. بچه های بلاگر باهم قرار دورهمی گذاشته بودن چند سال پیش ینی؟ چه هیجان انگیز.

    تهران بوده دورهمی؟ یا قم؟ یا جای دیگه؟ 

    پاسخ:
    [ از گرد و خاک سرفه می‌کند :)) ]
    خوش اومدین به دو سال پیش :) چه ‌خوب که حس خوبی بهتون داد :)

    تهران بود. نمایشگاه کتاب اون سال، توی شهر آفتاب :)
    قبلا از این قرارها زیاد می‌ذاشتن. هولدن معرکه بود توی برگزاری و هماهنگیِ این‌ دورهمی‌ها :)

    من اصلا نمیدونستم هولدن چیه. 

    چقدر هم دلمون برای نمایشگاه کتاب تنگ شد امسال

     

    انقدر اومدم تو مطالب عقب، که برسم به یه پستی که قلمتون ضعیف تر باشه مثلا. یکم امیدوار شم به خودم. 

    که دیدم بابا. هرچقدر میری عقب تر باز قلم همون قلمه... 

     

    [ایستاده تشویق میکند] 

    پاسخ:
    چیه که نه، درواقع کیه :)) 
    هولدن نویسنده‌ی این وبلاگ هست :) یا بود، درواقع.

    شما خیلی لطف دارین :) ولی فکر کنم بخاطر اینه که من اصلا قلمی ندارم که بخواد ضعیف‌تر بشه یا بهتر بشه D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی