Magic of the Unexpected :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

Magic of the Unexpected

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ق.ظ

خبر کوتاه بود و جانکاه D:

به نقل از این پستِ وبلاگ هولدن:

 " بدین وسیله به اطلاع میرساند جناب چارلی نویسنده وبلاگ Daily Me توسط هسته مرکزی دورهمی و در انتخاباتی دمکراتیک به عنوان اولین برنده جایزه هغدو (هدیه غایبین دورهمی وبلاگی) انتخاب شده و به ایشان کتابهایی ناقابل امضا شده توسط بلاگرها و خوانندگان حاضر در دومین دورهمی وبلاگی نمایشگاه کتاب (دِدوَنَک) تعلق میگیرد! "


موقع خوندن پست اونقدر هیجان زده و خوشحال بودم که نمیدونستم باید چی کامنت بذارم. چندبار نوشتم، دوباره پاک کردم. حس کردم اون میزان خوشحالیم منتقل نمیشه تو متنم. الان هم چیزی نمیگم! همه حرفا و ابراز احساساتمو نگه میدارم برای پست آنباکسینگ (D:) هِغدو بعد از اینکه به دستم برسه :)

فقط بگم که یکی از بهترین چیزای غیرمنتظره‌ای بود که تاحالا تو زندگیم داشتم! از تک تک دوستانِ دورهمی ممنونم!


پ.ن: عنوان پست، برگرفته از یه نقل قول تو اینترنت بود. از طراحیش خوشم نمیومد، از اول خودم درستش کردم :) :

  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۱۶)

چه شیرین :)
مبارکتون باشه :)
پاسخ:
خیلی ممنونم :))
مبارکت باشه (-;
پاسخ:
خیلی تشکر :))
مبارک باشه کتابتون :))
پاسخ:
خیلی ممنونم :)) مبارک صاحبش باشه D: 
خیلی مبارکه :)
پاسخ:
خیلی تشکر :))
  • صـــا لــحـــه
  • زودی بازش کن ببینیم چی برات نوشتن و امضا کردن
    زود باش دیگگگگگه!
    پاسخ:
    هنوز هولدن پستش نکرده که :)))) وگرنه خودم جلوی همون آقای پستچی بازش میکردم اصلا D:
    یکی دو روز دیگه میرسه احتمالا :))
    مبارکتون باشه ؛) 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :))
  • هولدن کالفیلد
  • یک ساعت قبل ارسال کامنت صالحه من پستش کردم!!!
    فکر کردی ما دولتیم؟ خیر در دورهمی همه چیز سرجاشه!!!
    پاسخ:
    نذار بگم ناهار ملت رو برای حمل کردن گذاشتی تو کیسه زباله ها D:
    مبارک باشه. :) 
    چه هدیه خوبی!
    پاسخ:
    خیلی تشکر :))

    + الان واقعا با کمبود واژگان برای تشکر مواجه شدم :/ سعی کردم تو کامنتا یکی در میون ممنون و تشکر بگم که متوازن بشه D: خلاصه ببخشید جوابم تکراریه :-"
    مبارک باشه :دی
    پاسخ:
    بسی ممنون :))
    مبارکه
    اون تیکهه که نوشته آن اکسپکتد ، خودتون طراحی کردین یا فونته ؟ 
    پاسخ:
    تشکر :)
    هیچکدوم راستش D: تو قالب یه سایت خارجی بود بنده به سرقت بردمش :)))
    ولی خب فکر میکنم طراحیش، اگه قلم نوری داشته باشم کار سختی نباشه چندان :)
  • صـــا لــحـــه
  • حالا پست سفارشیه یا باری به هر جهت؟! 
    آخه از دروازه غار تا دروازه قم خیلی راهه... یه وقت راهزن ها هغدو رو ندزدن :D
    پاسخ:
    نه بابا پست پیشتازه :) بنده خدا کلی هم هزینه پست داده :(
    + نگران نباشین کسی جرئت نداره با خشم هولدن روبرو بشه D: 
    دروازه غار هم صد کیلومتر اون ور تره همش! شاید اصلا همین فردا برسه. چندبار که از تهران پستی خریدم کتابی رو همین حدود طول کشیده :)
    روز و چه بسا هفته آدم رو میسازه این اتفاقا :)
    مبارکتون باشه :)
    پاسخ:
    واقعا :))) امروز حتی فکر کنکور هم دیگه باعث نشد که حالم خراب بشه! :)
    خیلی تشکر :)
    به به!!چقدررر عالییی:)))
    ایشالا به سلامتی
    پاسخ:
    خیلی ممنونم. سلامت باشین :))
    هویجوری :)))
    منتظر این پست و واکنشت بودم :))
     مبارکت باشه(:
    پاسخ:
    ینی اینقدر قابل پیش‌بینیم؟ :)))
    تشکر :) کاش تو این دورهمی هم میومدین که یه یادگاری ازتون داشته باشم :))
  • مُکرر ‍‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌
  • مبارکت باشه
    تو که نمایشگاه نیومدی بیشتر از من کتاب گرفتی ؛)
    پاسخ:
    خیلی ممنون :) بجاش شما خود حضرات بلاگر (و غیر بلاگر البته) رو دیدین خب! این خودش جای هفت شب و هفت روز پایکوبی داره D:
    آروم باششششششش:))))

    از همون موقه که یه کامنت بلند بالا فیلم واس عید را چگونه بگذرانیم برا هولدن دادی و جواب داد چیزای خوبیم بین این هشتادیا؟پیدا میشه ها! (دقیق یادم نی متنشو) فهمیدم مهرت به دلش افتاده:)) :دی
    پاسخ:
    دیگه در حد این «آروم باش»ی که گفتی هم عنان از کف ندادما :| :)))

    اصلا اینا همه نقشه بود. از همون اول هغدو رو هدف گرفته بودم :-" الانم منتظرم هغدو بهم برسه جمع کنم برم کانادا D:

    پ.ن: اون موقع هم میخواستم کامنت بدم که به خدا دهه 70 ای حساب میشم من :| :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی