به صرف شربت و شیرینی :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

به صرف شربت و شیرینی

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۳۹ ق.ظ
کاری به بقیه اعیاد ندارم، ولی با کمال اعتماد به نفس اعلام میکنم که حداقل توی جشن نیمه شعبان، قم پرچمداره! باید فقط بیاید اینجا و ببینید. واقعا هرکی هرچی در توان داشته گذاشته برای برپایی یه جشن باشکوه. پیتزا، فلافل، ساندویچ کالباس، نون پنیر، انواع بستنی، شربت و شکلات.
تو بعضی خیابونا هر ده بیست قدم یه ایستگاه پذیراییه با یه منقل بزرگ اسپند که دودش تمام خیابون رو گرفته. چراغای رنگارنگ خیابونا و کوچه پس کوچه‌ها رو تزئین کرده. تو اکثر کوچه ها مردم یه ایستگاه پذیرایی کوچیک درست کردن و از رهگذرا پذیرایی میکنن. تو کل 9 کیلومتر مسیری که یکی از بلوارا حرم رو به جمکران متصل میکنه، خیمه برپا شده و پذیرایی میشه. شبیه مسیر پیاده روی اربعین شده کاملا.
حتی اگه در داغون ترین حالت ممکنتون هم باشید محاله که این همه شور و اشتیاق و نور و رنگ رو ببینید و حالتون بهتر نشه!

+ تولدتون مبارک باشه آقا. ایشالا جشن بعدی رو پیش خودتون برگزار کنیم!
   اللهم عجل لولیک الفرج.

پ.ن: داشتم میرفتم تو یه کوچه ای دیدم دوتا پسربچه خیلی مظلوم نشستن کنار یه میز، و روی میز شمع و شکلات و کلوچه گذاشتن. و از اونجا که سر کوچه یه ایستگاه خیلی مجهز و خفن تر بود دیگه کسی به اینا توجه نمیکرد. من دلم سوخت و با اینکه جای آب خوردن هم نداشتم حتی، رفتم یه کلوچه خرمایی برداشتم و به زور خوردمش :/


عکس نوشت: امشب، کوچه منتهی به خونه مادربزرگ!
اینبار گوشی بابامو بردم که عکس درست حسابی بندازم، ولی در نهایت پوکر فیسی دیدم کلا دوربین گوشی بابام ترکیده :| عکسا رو خیلی روشن میگرفت و یه مشکلی پیدا کرده بود که من اسمشو گذاشتم فوکوس معکوس! بدین صورت که شما روی هرچی میزدین که روی اون فوکوس کنه، دوربین آزار داشت و اونو تار میکرد برعکس. و من از این مشکل ذوق مرگ شدم! چون باعث شد بتونم عکسایی رو بگیرم که تاحالا همیشه عقده‌شون رو داشتم. چون با دوربین یه گوشی سالم نمیتونید به این سادگی یه عکس تار بگیرید از یه منظره! این عکس رو ببینید D:
  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۳۳)

پس حسابی کِیفشو کنین :دی
چه عکس باحالی شده جدی :)
پاسخ:
تشکر :))
بلی. کلا من عکسای ساختارشنکنانه! دوست دارم D: 
میدونی زوم کردم هر کدوم از چراغا شبیه سلول زیر میکروسکوپ شدن :))
خیلی شبیهن جدی :))
پاسخ:
من خودمم به ذهنم رسید :))) یاد پوست پیاز افتادم که تو راهنمایی یه‌ بار زیر میکروسکوپ دیدیم D:
من رشته م ازمایشگاه زیاد داره واسه همین تا دیدم کلی باکتری ویروس و سلول گیاهی و ۰۰۰اومد جلو چشمم :)))
پاسخ:
خلاصه یه موقع واسه مقاله ای چیزی نتونستین با میکروسکوپ عکس بگیرید من در خدمتم :))))
آره حتما مرسی :))
تازه سلولاش رنگی رنگی خوشگلم هستن نیاز به رنگ آمیزی نداره :)))
پاسخ:
:)))))
این جشن ها مزه ندارن. 
پاسخ:
پس کدام جشن ها مزه دارن؟ :)
جشنی که صاحابش خودش باشه. ما در واقع باید عزاداری کنیم این روز رو‌. غیبت که جشن نداره. 
پاسخ:
اینجا رِ دیگه اشتباه اومدی :)))
غیبت در مقابل ظهوره، نه در مقابل حضور. صاحب مجلس خودشم هست. ممکنه هرکدوم از اون آدمایی که شما تو جشن می‌بینی امام زمان(عج) باشه اصلا :) 
چقدر خوب و پرانرژی ^_^
ما هم از ۹ شب رفتیم بیرون کلی جشن بود همه جا :))
شربت هم به وفور :|

ان‌شاءالله سالِ بعد جشنِ ظهور :)
پاسخ:
به سلامتی :))
البته شربت داریم تا شربت D: شربت های زعفرون در الویتن! :))

ایشالا :)
شربتِ زعفرون را با رسمِ شکل توضیح دهید :|
پاسخ:
:))) شربتی زرد رنگ و به شدت معطر و گران قیمت، که تا مادامی که لیوانی از آن در سینی وجود دارد، کسی سراغ شربت های آبلیمو و پرتقال نخواهد رفت D:
اینا ر میدانم رفیق. منظور من روشنه و خودتم میدانی :)) ظهور! این مملکت و جهان ظهور میخواد. و فکر نکنم حالا حالا آمادگیش رو داشته باشیم. 
پاسخ:
پس اینجا رِ من اشتباه اومدم :|  D:

و حرفت یه سوز و غم خاصی داشت :) منم همین فکرو میکنم، ولی امیدوارم اشتباه کرده باشیم. بیا هر جمعه امیدوار باشیم :)
چه جالب :))
من نخوردم تا حالا
یادم باشه فردا از مادربزرگم بپرسم :|
جای ما هم می‌نوشیدید سه چهار لیوان :)))
پاسخ:
جدی؟ :| من فکر کردم منظورتون فقط این بود که اونجا کسی شربت زعفرون نمیداد :/ 

پس حتما حتما امتحانش کنید :) 

خیلی شلوغ بود وگرنه همینکار رو میکردم D:
بله :|

باشد :))

فردا جبران کنید :))
پاسخ:
چشم :)
جای ما رو خالی کنید :)
پاسخ:
خیالتون راحت به نیابت از همه بلاگرا، اموات و غیره به اندازه کافی چیزمیز خورم :))
چند کیلویی؟!
پاسخ:
خیلی تنومند نیستم D: 
54 کیلو :))
من آخرین باری که رفتم قم اینقدر بچه بودم که ازش فقط یه خاطرات محوی دارم. اینقدر که الان قم اومدن و مسجد جمکران یکی از آرزوهامه =| 

این شربت زعفرون که میگید، اینقدر جای ما به وفوره که تا وقتی شربت پرتقالی آلبالویی چیزی باشه کسی سمتش نمیره دی: تو چای هم زعفرون میریزیم تازه :))) 

عیدتون مبارک :)
پاسخ:
ایشالا که به آرزوتون برسید :)
این «جای شما» کجاست بگید ماهم بیایم D:  آره چای زعفرون که دیگه عالیه اصلا :))) 
عید شما هم مبارک باشه! :)
عیدت مبارک چارلی.
پاسخ:
ممنون! عید شما هم مبارک باشه :)
خراسان از نوع رضوی :) فکر میکردم واضح باشه :)
پاسخ:
به به :) پس به قرینه معنوی همسایه ایم D: یه موقعی رفتید زیارت سلام ما رو هم برسونید :)
  • صـــا لــحـــه
  • آخه مگه میشه تو نبودن یه آدم تنها و غریب و آواره، براش جشن گرفت؟ میشه؟ عزیز خودمون گم شده بود، تو جشن تولدش اینقدر آهنگ از تلویزیون پخش میکردیم و براش خیابان ها رو چراغونی میکردیم؟؟؟ 
    پاسخ:
    ما عزیزمون رو گم کردیم، ایشون که مارو گم نکردن! اتفاقا به نظر من اینکه ببینن که این همه محب دارن که از تولد امام زمانشون خوشحالن باعث شادیشون میشه. یعنی تولد منجی جهان، جای شادی و سرور نداره؟
    پ.ن: و ببخشید انگار دستتون خورده بود سه تا کامنت عین هم فرستاده بودین. دوتاش رو پاک کردم :)
    عجب عکسی 😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    :)))))))
    درست شد حالا؟؟
    پاسخ:
    نه والا :/ کلا گوشیه مشکل صدا هم داشت فقط بخاطر دوربینش نگهش داشته بودیم، که اونم خداروشکر پوکیده :))))
    چه بد 


    گوشی من که اصلن افتضاح افتضاحه 😂😂

    اخرین بار از جزوه عکس گرفتم فقط یک خط رنگی افتاده بود 😂😂
    پاسخ:
    گوشی منم فقط از دور خوب عکس میگیره :))) 
    معمولا از جزوم با گوشی مادرم عکس میگیرم میفرستم برای بقیه :/
    مال من دور و نزدیک نداره کلا تاره تاره

    پاسخ:
    ایشالا هرچه زودتر یه گوشی خفن! خدا بهتون بده :))
    بچه بودم هر سال امروز با داداش و پسر عموم میرفتیم شکلات جمع کردن :)) آخرشم میومدیم با هم عوض میکردیم. مثلا سه تا تافی میدادیم یه کاکاعویی( همزه ندارم :| ) میگرفتیم :))
    پاسخ:
    یاد مراسم قاشق زنی هالووین افتادم :)))))
    چه عکسِ خوشگلی شده ^^

    پاسخ:
    تشکر :))
    الان به من بگو مدل گوشی خودت چیه که انقد از دوربینش بد میگی؟عکس قبلی که خوب بود!
    پاسخ:
    Samsung galaxy j1 mini 
    دو مگاپیکسله کلا :/
    قبلی کدومه عایا؟ :-"
    مثل خودمی پس ؛))))
    پاسخ:
    الان در اشاره به کدوم متن یا کامنت بود من نگرفتم D:
    :| داغان
    همون وزن و تنومند بودن
    پاسخ:
    آها :))) خیلی گیجم الان، با ده تا آپدیت وبلاگ یهو مواجه شدم :| D:

    ای بابا، ما فکر میکردیم شما سیکس پک و اینا دارید حتی :(((
    اینا واسه بچه سوسولاست :| :)))) مرد باید شرافت داشته باشه :/ :)))
    تو همین عکسم هم مشخصه عمق قضیه :| :)))
    پاسخ:
    :))  درود به شرف آریاییت هموطن :)))))
    بله بله :/‌ ولی من چون خیلی بلند نیستم عمق قضیم خیلی معلوم نیست D:
    اهه مگه میشه این عید پرچم دار نباشه؟؟؟

    خوش بحال اونایی که جمکران بودن
    پاسخ:
    نه واقعا نمیشه :)))
    بلی خوش به حالشون :(
    هعییی
    خوشم نمیاد از مناسبت و اعیاد جماعت
    فرمالیته س
    بریز بپاش بیخودیه
    حس خالص و واقعی نداره
    بهونه س واس سوژه خبری و سلفی گرفتن
    پاسخ:
    من نمیدونم با چه صحنه‌هایی مواجه شدی که اینطوری فکر میکنی. ولی چیزی که من می‌بینم هر سال واقعا یه کار خالصانست! بلی ممکنه بعضی جاها خیلی ریخت و پاش کنن، و سوژه خبری باشن. ولی اونایی که اینطوری نیستن خیلی بیشترن. اون میز کوچیکی توی یه کوچه دورافتاده روش لیوانای شربت چیده شده، بجز اخلاص چی میتونه باشه؟ :))

  • هولدن کالفیلد
  • میخوای بری غیبت کبری یعنی که میخوای بعدی رو پیش آقا برگزار کنی؟ :|
    پاسخ:
    نخیر یعنی آقا از غیبت کبری بیان پیش خودشون برگزار کنیم :| D:
  • صـــا لــحـــه
  • :(
    چقدر من رادیکالم!
    پاسخ:
    نخیر اصلا هم اینجوری نیست :/  :/  :/

    رادیکال اون آقا/خانومی هست که میاد براتون کامنت میذاره میگه نفوذی وهابی :| یا اون یکی که اونجوری به اهل تسنن نگاه میکنه :| 

    من بسیار بسیار خوشحالم که یه بلاگر و یه دوست با همچین عقایدی دارم :) خلاصه احساس یکه و تنها بودن نداشته باشید یه موقع :)
  • نیوشا یعقوبی
  • کامل نخوندم پستت رو ولی حتما میام میخونم

    ولـــــــــــــــــی واقعا دوست دارم نیمه شعبان های قم رو واقعا حال و هواش حتی با بقیه عیدها هم فرق داره خیلی باحـــــــــــــــــــــــاله
    پاسخ:
    کاری نداره که، ایشالا سال بعدی اسنپ بگیرید بیاید قم :)))))
    سال بعد هر جا که باشم برای جشن نیمه ی شعبان خودم رو میرسونم قم :)

    پاسخ:
    حتما این کار رو بکنید :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی