معجزه :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

معجزه

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ

من به معجزه اعتقادی ندارم. به طور کلی به ماوراءالطبیعه باور ندارم. بجز اونایی که بخاطر دینم قبولشون کردم. اما گاهی که به خودم دقت میکنم می‌بینم که حتی به اونا هم عمیقا و از ته دل باور ندارم. بعضی وقتا که میبینم چقدر تفکراتم متریالیستی شده وحشت میکنم! هیچوقت نمیخواستم اینطوری بشم!

همیشه هم اینطوری نیستم. درواقع من بین دوتا چارلی دائما درحال نوسانم. یه چارلی که واقعا به اثربخشی دعا، انرژی مثبت، امیدواری و... باور داره، و میدونه چیزایی هست که نمیتونه ببینه ولی واقعا وجود دارن. و یه چارلی که فقط به چیزایی باور داره که علم بتونه اثباتش کنه و بقیه رو خرافات و شبه علم میدونه. و مشکل اینجاست که من هردوتا چارلی رو دوست دارم! اولی رو بخاطر شادابی و نشاط و مهربونیش، و دومی رو بخاطر دیرباوری و تفکر منطقی و بدون تعصبش روی موضوعات.

اما فعلا حداقل برای یه مدت کوتاه هم که شده، میخوام به معجزه باور داشته باشم. چون واقعا به یه معجزه نیاز دارم الان!

بنابراین تا هنوز چارلی اولی هستم، ازتون میخوام که برام دعا کنید اون معجزه رو پیدا کنم :)


عکس نوشت: جمکران امروز! با دوربین یه گوشی درست حسابی :))

+ یه آقایی که ایرانی نبود گویا، اومد از بابام پرسید ضریح کجاست :| 

  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍