Breaking News :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

Breaking News

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵ ق.ظ

+ فاجعه ینی اینکه از بیرون بیاید تو اتاقتون ببینید مادر گرامی روتختی قدیمیتون رو برداشته یه رو تختی گل منگلی و چین چینی که خودش تازه دوخته رو براتون گذاشته :| تختم مثل تخت تازه عروس و دومادا شده :| آخه انصافا گل منگلی؟ واسه پسر 18 ساله؟ :/

+ یکی از لذت بخش ترین کارها اینه که وقتی یکی در کمال بیشعوری تو خیابون آشغال میریزه رو زمین - درحالی که با سطل فقط 2 متر فاصله داره :| - بری جلوی خودش آشغالو برداری بندازی تو سطل! ینی اصلا لذتش با لذت پاکسازی کامل تالاب انزلی برابری میکنه حتی!

چند وقته تصمیم گرفتم وقتی تو خیابونی جایی راه میرم اگه رو زمین زباله افتاده بود برش دارم و تا نزدیک ترین سطل زباله حملش کنم. اولش حس خوبی نداشتم حس خودنمایی و اینا بهم دست میداد، ولی بعدش فکر کردم حتی اگه خودنمایی هم باشه در هر صورت خروجی کار چیز خوبیه، حالا با هر نیتی که میخواد باشه. از معدود جاهاییه که نیت اصلا مهم نیست و نتیجه کار مهمه فقط.

* البته زباله های خشکی که بشه برشون داشت! که مسلما شامل پوست موز له شده و دستمال دماغی نمیشه :|

  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۱۳)

+ خواستن به لطیف سازی روحی روانیت‌ ارج بنهن :)))

* پوشک‌ بچه خشک محسوب میشه یا خیس؟ 
پاسخ:
ایشالا خودتم یه روز دچار این لطیف سازی روحی روانی بشی :|  :)))

*بستگی داره چند ساعت از زمان خرابکاری بچه گذشته باشه D:
  • صـــا لــحـــه
  • چقدر دلم پوسیده بود... منتظر بودم یک پست بذاری!
    + احتمالا مامان میخواد کم کم از خونه بیرونت کنه :))
    پاسخ:
    این چند وقته اینقدر هر روزم مثل همه که چیزی واقعا پیش نمیاد که بخوام بنویسمش :/ 
    + اتفاقا علنا هم اعلام کرده :)) مادرم سالهاست در آرزوی یک اتاق کار شخصی واسه خودشه! میگه منتظره من برم دانشگاه بیاد در اتاق من سکنا بگزینه D:
    عوض تشکره؟ واقعا که :دی
    روتختی گل گلی، به این قشنگی :))

    + میدونید بیشعورتری هم پیدا میشه که بگه یکی هم اونجاست، اونم بردار!
    دیدم که میگم...
    با این حال حرکت خیلی خوبیه. آفرین به شما :)
    پاسخ:
    تشکر کردم D: اتفاقا دیدم چقدر زحمت کشیده براش دلم نیومد چیزی بگم :/ گذاشتم یه چند وقت دیگه یه ایراد بنی اسرائیلی بگیرم، به روتختی سابقم برگردم :)

    + این حجم از بیشعوری بی سابقست :|

    :) 
    من تخت ندارم رفیق :))))) رو زمین میخوابم :)))) همینقدر خاکی 

    * به نظر من ولی به هر حال خشکه. چون مهم بیرونشه. که خشکه. 
    الان مسئله اینه پوشک بچه رو زمین ببینی چه میکنی؟
    پاسخ:
    ای بابا، چقدر لاکچری هستیم ما پس :)))

    بالاخره ممکنه نم پس داده باشه کلا ریسکه بیخیالش میشم D: چون حوصله ندارم تو خیابون دنبال شیر آب بگردم دستمو بشورم :))
    هدرت خیلی باحاله راستی. لازم بود بگم :))
    پاسخ:
    تشکر :)
    اصلا این تصویره ضربه نهایی رو بهم زد که وبلاگ بزنم :-" خیلی وقت بود تو فکر وبلاگ بودم تا اینکه این تصویرو که دیدم گفتم خودشه! این جون میده برای قالب وبلاگ! و درجا رفتم تو سایت بیان :))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • بند اول برای برخی از ما حسرته. برو دست مادر رو ببوس، تشکر کن، روتختی رو هم توتیا کن به چشمات.
    جدی.
    پاسخ:
    همه اینا بجز اون توتیا کردنه انجام شده قبلا D: اونم دیگه تخفیف بدین بهمون :|
  • صـــا لــحـــه
  • ببین چه‌قدر خوب فهمیدم! باید مامان بشی تا مامان‌ها رو درک کنی :)))
    + حالا چرا دنیایِ من یک روزِ تکراری نداره؟ آخه من خیلی روزمرگی رو دوست دارم... هر روز کتاب، درس و چیزهای معمولی :)
    پاسخ:
    روزمرگی رو من هم دوست دارم اگه بتونم خودم کنترلش کنم! ولی اینکه یه چیزی به اسم کنکور سایه بیفکنه به هر روزم و اون روزمرگی هام رو مشخص کنه چیزی نیست که دوست داشته باشم :/
    + البته الان که فکر میکنم میبینم حتی از همونم میشه لذت برد :-? فردا تست میکنم! D:

    و راستی، مگه میشه آدم یه بچه دو ساله بامزه داشته باشه و هر روزش عین هم باشه؟ :)
  • نیوشا یعقوبی
  • یه لحظه تجسم کردم یه پسر 18 ساله وارد اتاقش شده و این صحنه رو دیده از تجسم چهره ات غش کردم از خنده
    اون آشغال برداشتن هم عالیه
    درس ها خوب پیش میرن؟ دیگه با خودت که دعوا نداری؟ 
    پاسخ:
    :)) تو اون لحظه میتونستم توی پوکر فیسی با هولدن رقابت کنم حتی D:

    دعوا با خود رو که همه دارن همیشه :)) فقط بعضی وقتا شدت میگیره! وگرنه همیشه تو وجود هرکس یکی هست که میگه تو نمیتونی!
    به نظر منم حتی اگه ریا و برا خودنمایی باشه بازم خوبه، به هرحال فرهنگ سازی میشه
    پاسخ:
    همینطوره :) استثنائا اینجا هدف وسیله رو توجیه میکنه D:
    این پست باید عکس میداشت:))))از رو تختی گل گلی :دی
    چرا فک میکنین یه سری چیزا صرفا دخترونس؟!خیلیم خوبه:دی
    پاسخ:
    میخواستم بذارم حسش نبود :))) 
    :/ اتفاقا من خیلی حساسیت ندارم تازه، مثلا چکنویسای محاسباتم رو من با خودکار صورتی مینویسم D: رنگشو روی کاغذ دوست دارم. ولی دیگه روتختی گلم منگلی چیزی نیست که بتونم دوسش داشته باشم :|
    همچین بدم نیستا :))
    پاسخ:
    چشماتون بد نمی‌بینه :)))
    خو خسیس خانِ تنبل یه عکسی هم میذاشتید ببینیم شاهکار مادر خانمی چه شکلی بوده که انقدر غر زدین :/ : ))
    پاسخ:
    چرا میزنید حالا‌ :|
    چشم! - در کمال اکراه - امشب عکسشو میذارم :))
    اونوخ من وقتی غیر عمدی یه چیزی از دستم بیفته و از قضا بادم بیاد و باد اون آشغال مذکور رو با خودش ببره عین چی یورتمه میرم دنبالش تا برش دارم :))
    پاسخ:
    آخ آخ خدا نکنه اون آشغال مذکور پلاستیک فریزر باشه :| تا یه فرسنگ قشنگ باد میبردش :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی