دوست یخی! :: نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

نقطه‌ی آبی رنگ‌پریده

"دوباره به اون نقطه نگاه کنید. اون اینجاست، اون خونه‌ست، اون ماییم!"

دوست یخی!

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ب.ظ
خیلی عجیبه که چطور بستنی میتونه حال آدمو خوب کنه! کافیه که با انواع و اقسام مشکلات و نگرانی ها بری یه مغازه بستنی فروشی و وقتی که بیرون میای بنظرت همه چی قابل حله و آینده خیلی روشن تر جلوه میکنه برات.
وقتی بچه بودم مادرم همیشه موقعی که گریه میکردم و ناراحت بودم بهم بستنی میداد و همیشه هم میگفت بستنی شادی آوره. و البته که واقعا هم بود! 

پ.ن1: ترجیحا ازین بستنی اسکوپی ها (توپی ها) بخورید!

پ.ن2: این قضیه مبنای علمیم داره اتفاقا. واسه خفن تر ها :
  • چارلی ‌‌‍‍‍‍‍

نظرات  (۱۲)

شاید خنکی بودن بی‌نهایت‌ش احساس لذت به آدم می‌ده و حالِ بدش رو نابود می‌کنه؟ :))) پس اگه این‌طور باشه جویدن یخ [ دیوانگی‌ هم خوبه گاهی ] می‌تونه تاثیراتی مشابه بستنی داشته باشه ولی کم‌هزینه‌تر :))))
پاسخ:
اتفاقا دقیقا درسته. همین خنکیشه که حالو خوب میکنه ! توی اون لینکی که گذاشتم نوشته کلا چیزای خنک ( که میتونه شامل یخ هم بشه !) بخش «لذت بردن» مغز رو تحریک میکنن و میتونن حتی تاثیری مشابه برنده شده پول یا گوش دادن به یه آهنگ داشته باشن!
یخ رو که من همیشه میجوم! وقتی ته شربت یا نوشابه یا هر نوشیدنی دیگه ای یخ میمونه محاله ولش کنم :))
شاید بستنی ازین نظر بهتر باشه که کلا خرید کردن خودش روحیه رو بهتر میکنه! ( حتی اگه خانوم نباشی D:) 
تنبلی بی‌وحد اندازه‌م اجازه نداده بود لینک رو باز کنم :))) اما الان خوندنم‌ش چه‌قدر جالب ^^
فکر کنم این‌که خانم‌ها بی‌حد و اندازه از خرید لذت می‌برن برای همه صدق نمی‌کنه مثلا من کلا رفتن به جاهای شلوغ و خرید رو دوست ندارم،بیشتر دوست دارم اگر به چیزی نیاز داشتم بدون اون همه دردسر برای فروشگاه رفتن[آماده شدن و ..] یه خرید اینترنتی معتبر داشته باشم :د که اون‌م جز خرید کتاب‌ چیزی برام پیش نیومده که تا برسه کلی حرص خوردم :))

پاسخ:
حالا خریدای دیگه به کنار ولی انصافا برای خرید کتاب تا توی کتابفروشی نری بنظرم حقش ادا نمیشه :-"
 چطوری میتونی قدم زدن بین قفسه های کتاب با کلی جلدای رنگارنگ رو‌ ول کنی و با چندتا کلیک کتاب بخری :(
البته خب سلیقه ایه ولی همینطوری گفتم :))
  • هولدن کالفیلد
  • اوووو کلی تحقیق روانشناسی در مورد آثار ضد افسردگی بستنی انجام شده
    پاسخ:
    به گزارش همکارم توجه فرمایید :)))
    همین الان یهویی دلم بستنی خواست.🍦😌
    پاسخ:
    اگه دسترسی نداری به بستنی موقتا میتونی یخ بجوی :)))
    نه ممنون ، ترجیح میدم صبر کنم. D:
    پاسخ:
    هرطور راحتی :))
    بستنی فقط کیت کت :))
    اونم زیرِ بارون!
    پاسخ:
    من نمیدونستم با کیت کتم بستنی درست میکنن oO 
    جدی؟! :|
    پاسخ:
    به جان هولدن قسم :/ 
    جاهایی که من میرم ته تهش یه بستنی نوتلا دارن :))
    منم عادت دارم یخ ته نوشابه و شربت و اینارو بجوم :| و فکر میکردم فقط منم خدارو شکر تنها نیستم D:


    پاسخ:
    نه نه من هم هستم :) تازه من چوب بستنی رو هم گاز میزنم و تکه تکه میکنم با دندونم :/ 
    وااای خیلی خوبههه خییلیییی  من وقتی از وسط میشکنه احساس میکنم صد امتیاز گرفتم D:

    +وسط موازی با محور y ها :))
    پاسخ:
    دویست امتیاز حتی :))

    وایییی بستنی T^T

    متاسفانه خانواده من رو قراره ببرن به کمپ ترک بستنی !! می دونم موفق نمیشن ولی میخوان ترکم بدن برام بستنی نمیخرن ! و منم همینجوری دارم در فراق یار میسوزم :"

    #شکست_عشقی_از_نوع_بستنی

     

    + عه شما هم به چوب بستنی رحم نمی کنید ؟ فکر کردم فقط خودم اینجوریم :|

    البته من همه ی چوب بستنی هامو نگه می دارم =))))

    به خاطر همینه که الان فقط یه کشو چوب بستنی دارم :/

    پاسخ:
    من رو هم‌درد خودتون بدونید پس :(
    ولی هنوز میشه دزدکی توی فریزر آلاسکا درست کرد، نمی‌شه؟ :))


    + خب چرا باهاشون چیزی درست نمی‌کنید؟ :) یک بار وقتی ابتدایی بودم با برادرم یک کشتی کوچیک درست کردیم با چوب‌بستنی :) البته اسکلتش مقوایی بود، تمام چوب نبود. ولی خب هیجان‌انگیز شده بود واقعا :)

    چرا منم خیلی چیزا باهاشون درست می کنم D:

    قاب عکس ، بوکمارک ، خونه ، حتی کتاب XD

    پاسخ:
    کتاب؟ چه‌طوری با چوب‌بستنی کتاب درست می‌کنید؟ :))
    توی ذهنم این طومارهای چینی اومد که با قطعات دراز چوب نازک درست‌شون می‌کنن :))
  • Sŧεℓℓą =]
  • اتفاقا کتابه رو شرکت دادم تو مسابقه و برنده شد D:

    چند تا کتاب درست کردم همشون جایزه گرفتن =)))

    الان عکسش رو ندارم نشون بدم ولی چوب بستنی ها رو از اون لبه های نازکش افقی به هم بچسبونید ، یه مربعِ تخت درست میشه ، چند تا از اینا درست می کنیم و روی یکیشون یه کاغذ می چسبونیم ، روی روبروییش هم نقاشیشو می کشیم ! دقیقا مثل یه کتابه ، منتهی با ورقه های چوب بستنی ای D:

    خیلی چیز جذابیه ولی *-*

     

    + یه روزی عکسشو براتون میفرستم !

    پاسخ:
    به‌نظر خیلی قشنگ میاد :)) امیدوارم بعدا بتونم ببینمش :)
    بابت برنده شدن‌تون هم تبریک می‌گم کلی، هرچند مال خیلی وقت پیش باشن :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی